You are not logged in.
Oisha se varmaa hauska isommalla porukalla jonnekki mennä mut eipä tän festarin line-uppi koskaan ole niin paljoa kovettanu, että vaivautuis.
homo
en ole kolmekybänen emoboy
Tähän se jokavuotinen oispa rahaa -:spam:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
No eihän toi nyt lopulta ole mitenkään erityisen kallis reissu. Etenkin jos kelaa, et käy duunissa ja saa jopa palkkaa,
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jospa saiskin Suomesta jonkun duunin tai apurahan silleen et jatkuis tasasena ainakin vuoden päivät, niin ehkä sitten ensi kerralla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oisha se varmaa hauska isommalla porukalla jonnekki mennä mut eipä tän festarin line-uppi koskaan ole niin paljoa kovettanu, että vaivautuis.
riippuu tieten mistä katsoo, mutta ei tuo taloudellisestikaan ole niin paha rasti, kun tasottaa menot pitkin kevättä, paikan päällä elää sitten masterilla ja loppukesän, tai siis kesän, voi ihmetellä rahatta. vois koittaa laskea viime kesän kokonaiskustannukset, mutta varmana lähempänä viittä sataa kuin tonnia, vaikka tuli hieman ylimääräistäkin oltua.
millasia majoitusratkaisuja muilla viime vuoden kävijöillä oli? onko kellään kokemuksia joistain talovuokrista, tai jostain tuollasista isomman porukan ratkaisuista?
Menetetty peli
Jos tuo Artemin lista pitää vähänkään paikkansa niin, vopis olla että tänne tulee tänäkin vuonna lähdettyä. Mutta sitten on jätettävä Roadburn väliin. Ja näillä näkymin vaikuttaisi että jää väkisinkin, koska jippua ei ole.
Niin, Privatejoyta tuplaten, jos sinne kuitenkin on joku älytön rotsilössi menossa, löytyisköhän jostain jotain pientä kerrostaloa tai muuta jonka vois vallata meidän käyttöön?
Sent from my iPhone 16
Kylhän tätä vois ruveta kunnolla suunnittelemaan. Menis viikko ennen tota viikonlopuks Hannoveriin moikkaan siskoa, siitä alkuviikoks Pariisiin kattoon Ranskan Avoimien ekan viikon (noisetti ja leposi mukaan?) ja siitä sit Parsaan joraamaan. Loppuvuoden höntsäbudjetti savuks kertaheitolla
Älä päästä painiks sitä
Kylhän tätä vois ruveta kunnolla suunnittelemaan. Menis viikko ennen tota viikonlopuks Hannoveriin moikkaan siskoa, siitä alkuviikoks Pariisiin kattoon Ranskan Avoimien ekan viikon (noisetti ja leposi mukaan?) ja siitä sit Parsaan joraamaan. Loppuvuoden höntsäbudjetti savuks kertaheitolla
Mä kelasin mennä viikkoa aiemmin tsekkaamaan jotain Herthan matsia (jos pelaavat kotona vikan kierroksen, en oo vielä tsekannut!) ja sieltä sitten Barcaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hannoverin ton kierroksen matsi on vieraissa Bielefeldiä vastaan , tsekkasin sen tossa pari päivää sitten.
Ei pääsis näkee Miklua tolla reissulla.
Älä päästä painiks sitä
[quote:e993126251="PrivateJoy"][quote:e993126251="shanks"]Oisha se varmaa hauska isommalla porukalla jonnekki mennä mut eipä tän festarin line-uppi koskaan ole niin paljoa kovettanu, että vaivautuis.
[/quote:e993126251]
No mitä noita Artemin nimiä katto ni siinä oli ehkä kolme jotka voisin kattoa jos Suomeen keikalle tulisivat ja puolet sit suurinpiirtein semmosia joista ei ollu ees kuullu. Kuuntelen vissii vääränlaista musaa? Mut toinen tykkää äidistä ja toinen on homo eiq..
Mut ootellaan nyt niitä virallisia kiinnityksiä.[/quote:e993126251]
Tähän sama. :?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Joo, vaikka vähän jo oli sellainen fiilis, että pitäisi lähteä niin emmä taida sittenkään, ellei nyt tule jotain ihmeellistä ja kummallista keikoilla käymiseen liittyvää fiilistä.
Täältä on täl hetkel lähös ainakin 8 hengen posse, täytyy kohta alkaa säätämään majotuksia kondikseen. Kolme ssjr-tyyppii taitaa olla meges.
et oo varmaan mua laskenu tohon? vai ootko? hitto kun nää on vaikeita päätöksiä!
[quote:57c393a9b1="Junkieman"]Täältä on täl hetkel lähös ainakin 8 hengen posse, täytyy kohta alkaa säätämään majotuksia kondikseen. Kolme ssjr-tyyppii taitaa olla meges.
et oo varmaan mua laskenu tohon? vai ootko? hitto kun nää on vaikeita päätöksiä![/quote:57c393a9b1]
Mulle ei oo ainakaan infomoitu, että sun RSVP-status ois "attending". Eli en oo vielä laskenut. Ootko "maybe attending"?
[quote:c7a25ef405="ydinaukio"][quote:c7a25ef405="Junkieman"]Täältä on täl hetkel lähös ainakin 8 hengen posse, täytyy kohta alkaa säätämään majotuksia kondikseen. Kolme ssjr-tyyppii taitaa olla meges.
et oo varmaan mua laskenu tohon? vai ootko? hitto kun nää on vaikeita päätöksiä![/quote:c7a25ef405]
Mulle ei oo ainakaan infomoitu, että sun RSVP-status ois "attending". Eli en oo vielä laskenut. Ootko "maybe attending"?[/quote:c7a25ef405]
tod näk attending
kuin paljon tohon menee keskimäärin rahaa? pitäis se opintolaina sit nostaa ja mennä ens kesänä ekaa kertaa ihan kunnon töihinkin
ihan humpuukia koko paska
[quote:ee7bb5836b="Junkieman"][quote:ee7bb5836b="ydinaukio"][quote:ee7bb5836b="Junkieman"]Täältä on täl hetkel lähös ainakin 8 hengen posse, täytyy kohta alkaa säätämään majotuksia kondikseen. Kolme ssjr-tyyppii taitaa olla meges.
et oo varmaan mua laskenu tohon? vai ootko? hitto kun nää on vaikeita päätöksiä![/quote:ee7bb5836b]
Mulle ei oo ainakaan infomoitu, että sun RSVP-status ois "attending". Eli en oo vielä laskenut. Ootko "maybe attending"?[/quote:ee7bb5836b]
tod näk attending
kuin paljon tohon menee keskimäärin rahaa? pitäis se opintolaina sit nostaa ja mennä ens kesänä ekaa kertaa ihan kunnon töihinkin [/quote:ee7bb5836b]
panes vaan lippu ostaen
Menetetty peli
Olikos tää lippujen tilaus suurenkin säädön takana, en muista enää. Olen aikeissa tilata ennen uutta vuotta ainakin kaks lippua, ja jos siis kimppatilauksesta on jotain etuja, vois tilata useampia samalla kertaa.
Sonarin kanssa hain liput vasta paikan päältä ja viime vuonna noisis kai tilas Primavera-liput Suomeen. En kyl oikein muista enää mitään. Selvittelen tätä hiukan ja ilmoittautukaapa, jos tilaus kiinnostaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ainakin Paypalin kautta toi homma toimi kuin rasvattu.
Sama. Liput plakkarissa!
hmm nyt ois rahaa lähteä
[quote:1b574ae504="Junkieman"]Ainakin Paypalin kautta toi homma toimi kuin rasvattu.
Sama. Liput plakkarissa![/quote:1b574ae504]
Joo nyt on!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:bcef3f40e8="kemisti"][quote:bcef3f40e8="Junkieman"]Ainakin Paypalin kautta toi homma toimi kuin rasvattu.
Sama. Liput plakkarissa![/quote:bcef3f40e8]
Joo nyt on! [/quote:bcef3f40e8]
samaa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:dbba0c9f15="ydinaukio"]hmm nyt ois rahaa lähteä
Syfilisvoiteet messiin ja Barceeeeee-baby-loonainen![/quote:dbba0c9f15]
Ethän sä saanu viime vuonnakaan mitään
en ole kolmekybänen emoboy
vittu. nyt vasta tajusin, että mbv soittaa auditoriossakin! mahtavaa
Menetetty peli
vittu. nyt vasta tajusin, että mbv soittaa auditoriossakin! mahtavaa
Odotan innolla, et kuinka monta vitun mageeta keikkaa pitää missata sen takia, että yrittää saada lipun ja jonottaa tolle keikalle.