You are not logged in.
Voi surkuus! Ja Nipistys
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:6ce447cfeb="janne m."][quote:6ce447cfeb="silvawhale"]toivottavasti toi kuolinsyyn kommentoimattomuus ei meinaa sitä mitä luulen...
Ää, joo, mietin samaa aamulla hesaria lukiessa.[/quote:6ce447cfeb]
NO MITÄS?!?!
Ei vihjailla siellä![/quote:6ce447cfeb]
Vihjailu stop
Illalla vois kuunnella Wigwamia.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:4cc4cb4b4d="forssto"][quote:4cc4cb4b4d="janne m."][quote:4cc4cb4b4d="silvawhale"]toivottavasti toi kuolinsyyn kommentoimattomuus ei meinaa sitä mitä luulen...
Ää, joo, mietin samaa aamulla hesaria lukiessa.[/quote:4cc4cb4b4d]
NO MITÄS?!?!
Ei vihjailla siellä![/quote:4cc4cb4b4d]
Vihjailu stop[/quote:4cc4cb4b4d]
No sitten sitä faktaa tiskiin!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Eijei, ei ole mitään faktaa tai edes arvailuita, kävi vaan aamulla mielessä että kun yleensä hyvän tavan mukaisesti itsemurhissa kuolinsyy jätetään julkaisematta, niin eihän tässä ollut kyse moisesta.
Ei mulla henk koht ole mitään kiinnostusta spekuloida tuota asiaa, kurja juttu oli niin tai näin.
kävi vaan aamulla mielessä että kun yleensä hyvän tavan mukaisesti itsemurhissa kuolinsyy jätetään julkaisematta, niin eihän tässä ollut kyse moisesta.
eikös toi "kuoli äkillisesti" oli se pc-kiertoilmaus sille? ei ollut missään niissä (kolmessa?) uutisessa mitä tosta tuli vastaan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4cdd03f187="janne m."]kävi vaan aamulla mielessä että kun yleensä hyvän tavan mukaisesti itsemurhissa kuolinsyy jätetään julkaisematta, niin eihän tässä ollut kyse moisesta.
eikös toi "kuoli äkillisesti" oli se pc-kiertoilmaus sille? ei ollut missään niissä (kolmessa?) uutisessa mitä tosta tuli vastaan.[/quote:4cdd03f187]
Joo, totta.
Hieno muusikko.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:f4f51a30cf="silvawhale"][quote:f4f51a30cf="janne m."]kävi vaan aamulla mielessä että kun yleensä hyvän tavan mukaisesti itsemurhissa kuolinsyy jätetään julkaisematta, niin eihän tässä ollut kyse moisesta.
eikös toi "kuoli äkillisesti" oli se pc-kiertoilmaus sille? ei ollut missään niissä (kolmessa?) uutisessa mitä tosta tuli vastaan.[/quote:f4f51a30cf]
Joo, totta.[/quote:f4f51a30cf]
Miten mä muistan, että hapan oli iso osa PP:n elämää jossain vaiheessa? Siitä voi seurata komplikaatioita.
Miten mä muistan, että hapan oli iso osa PP:n elämää jossain vaiheessa?
Mulla on sama käsitys ja sikäli ei tullutkaan aivan yllätyksenä tämä surullinen uutinen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Aika kovan luokan tekijä kansainvälisestikin on poissa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
no eikä
pohjola oli jotain mitä aina mietin, että jossain tilanteessa olisi pakko nähdä livenä, vaikka enpä viimevuosien projekteista ja esiintymisistä juurikaan selvillä ole ollutkaan.
harakka bialoipokku muodostui mulle jotenkin tosi tärkeäksi levyksi, kun "löysin" sen endtroducingin kautta juuri hieman syvemmän musiikkiharrastamisen alussa. jotenkin pihkis/harakka avasi silmäni silloin hieman laajemmalle musiikin kentälle. harmittaa harakka-vinyylin ikilainaan joutuminen kaverille, täydelliseen kuuntelukokemukseenhan kuulu takakannen tarinan lukeminen musiikin kappaleiden mukaan
Menetetty peli
Bettie Page
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
bzort glorf bööth
Jostain syystä luulin että se ois ollu jo kuollut.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
onhan se
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
samaa
en tiiä miks tää tääl musaspämmissä on mut menköö tänne kun ei vapaalla taida olla omaa:
[quote:f47a9ee76e="shanks"]en tiiä miks tää tääl musaspämmissä on mut menköö tänne kun ei vapaalla taida olla omaa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom … id=1626030[/quote:f47a9ee76e]
Onneksi Matula elää vieläkin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Onneksi Matula elää vieläkin.
nii! justhan se updeittas sen fb-statuksenkin.
[quote:009d9683c4="Neuvostoliitto"]Onneksi Matula elää vieläkin.
nii! justhan se updeittas sen fb-statuksenkin.
[/quote:009d9683c4]
no nyt kyllä.
[quote:f0dd845cf1="shanks"]en tiiä miks tää tääl musaspämmissä on mut menköö tänne kun ei vapaalla taida olla omaa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom … id=1626030[/quote:f0dd845cf1]
derrick
no olihan sillä ikääkin jo. R.I.P.
Eartha Kitt
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6f60d57c20="ginipoika"]
Eartha Kitt