You are not logged in.
Kotikatua edelleen
sama
En mitään. Paitsi Hill street blues menee levylle.
En mitään muuta ku Housea ja Avaraa luontoa. Kiitos aikaset aamut.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
House
PASKAA
[quote:a8220f3182="kraakku"]Sarah Connorin päiväkirja, The Lost Room ja Supernatural.
Melkoista huttua siis [/quote:a8220f3182]
kraakulle ei ikinä kelpaa mitkään sarjat. Aina valittaa. Supernatural rulez! The Lost Room oli asiallinen minitv-sarja ja Sarah Connorista en tiedä mitään.
The Shield tuli katottua loppuun tossa viikolla, aivan upea sarja. Nyt on vähän tyhjä olo enkä seuraa mitän mut spämmään silti.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:36960789de="Acedia"][quote:36960789de="kraakku"]Sarah Connorin päiväkirja, The Lost Room ja Supernatural.
Melkoista huttua siis [/quote:36960789de]
kraakulle ei ikinä kelpaa mitkään sarjat. Aina valittaa. Supernatural rulez! The Lost Room oli asiallinen minitv-sarja ja Sarah Connorista en tiedä mitään.[/quote:36960789de]
The lost room vaikuttaa tosi hyvältä. En nähnyt ekaa jaksoa mutta ihan hyvin on päässyt kärryille. Supernatural ja Sarah Connor ovat melkoista kalkkunaa kummatkin, mutta nautittavaa sellaista toki
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
väärä nikki mjötöh. laurin vika
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Project Runaway + Antony Bourdain + Tilt.tv + Farscape + Ykkösen brittidekkarit + Kohta uus Madventures
Oon ilman digiboksia jo kolmatta kuukautta. Viimeks katoin Curb Your Enthusiasmia dvd:ltä yhen jakson verran...
en ole kolmekybänen emoboy
Sarah Connor on just hyvä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
unohin katsoa maanantaina
Varikset komentavat
Teeman 80-luku muistelusarjaa oon kans katsonut. Viimekertainen ruokajakso oli vähän bore, mutta edellinen missä oli tietokoneita ja Sam Inkinen ja kaikkea oli hyvää kamaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Teeman 80-luku muistelusarjaa oon kans katsonut. Viimekertainen ruokajakso oli vähän bore, mutta edellinen missä oli tietokoneita ja Sam Inkinen ja kaikkea oli hyvää kamaa.
oon missannu kaikki nämä kuten lähes kaiken muunkin telkusta tulevan (ehkä jotain satunnaista futismatsia lukuunottamatta) :biggrin:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jordan: Povipommin päiväkirja
bzort glorf bööth
Lost Room on aika kiva. Sillee sopivasti höpöhöpöä scifihuttua ja mystiikkaa. Ihan jännä kans.
Katsoin tuon läpi n. vuosi sitten. Tykkäsin kans. Toteutus on perusjenkkiläistä teeveetä, mutta perusidea on sen verran mielikuvituksellinen että jaksoi kiehtoa loppuun saakka.
Sent from my iPhone 16
Jordan: Povipommin päiväkirja
tää on aivan kauheeta ja terapeuttista samaan aikaan, ainakin ton peterin takia
Sunnuntain Frasier-putki.
"A repo man's always intense"
House of Saddam, ihan ok.
Dexterin kolmatta kautta. Kuudennen jakson jälkeen alkoi vasta kiinnostamaan sillai oikeesti.
Saa nähä millon ite kerkii ton Dexterin kolmoskauden kattoa. Lataillu oon kyl koneelle melkein sitä mukaa kun on tullu mut katotaa ny Californication ja Heroes ensin loppuun.
[quote:c8cc01b7da="hiirimattona"]Jordan: Povipommin päiväkirja
tää on aivan kauheeta ja terapeuttista samaan aikaan, ainakin ton peterin takia[/quote:c8cc01b7da]Peterille
bzort glorf bööth
[quote:717870246d="armashenrik"][quote:717870246d="hiirimattona"]Jordan: Povipommin päiväkirja
tää on aivan kauheeta ja terapeuttista samaan aikaan, ainakin ton peterin takia[/quote:717870246d]Peterille [/quote:717870246d]
mikä nysvö sillä oli jos muistan jonkun aikaa sixpack-silarit
en seuraa mitään mutta spämmään silti
eiq mitäs, kotikatua edelleen
[quote:a8c3ab1139="hiirimattona"][quote:a8c3ab1139="armashenrik"][quote:a8c3ab1139="hiirimattona"]Jordan: Povipommin päiväkirja
tää on aivan kauheeta ja terapeuttista samaan aikaan, ainakin ton peterin takia[/quote:a8c3ab1139]Peterille [/quote:a8c3ab1139]
mikä nysvö sillä oli jos muistan jonkun aikaa sixpack-silarit[/quote:a8c3ab1139]Noille silareille :peuk::peuk:
bzort glorf bööth
suomen turun joulurauhan julistusta oon seurannu
suomen turun joulurauhan julistusta oon seurannu
sama
Menetetty peli
Dexterin kolmatta kautta. Kuudennen jakson jälkeen alkoi vasta kiinnostamaan sillai oikeesti.
Tämä kausi häviää kyllä edellisille selkeästi, mutta kyllä sen mielellään katsoi.
Sent from my iPhone 16