You are not logged in.
[quote:b1a0ae83b1="pallonapa"]29.3 Nosturissa MySpacen mukaan.[/quote:b1a0ae83b1]
Missaan puolella kuukaudella. Noh, minkäs teet.
jätät menemättä.:ff:
Tää oli ihan kiva joululahjauutinen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
29.3 Nosturissa MySpacen mukaan.
Nyt siel lukee 28.3. mut pannan silti vahva
en ole kolmekybänen emoboy
Oiskohan 29. sitten Pitkämiehessä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oiskohan 29. sitten Pitkämiehessä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:29ab939a28="hrmunoita"]Oiskohan 29. sitten Pitkämiehessä [/quote:29ab939a28]
bon voyage
MODERNIN PUNKROCKIN LEGENDA JAY REATARD VIHDOIN SUOMEEN
La 28.3.2009 Helsinki, Nosturi
Maaliskuun 28. päivä ensi kertaa Suomeen saapuva Jay Reatard on tämän hetken arvostetuimpia ja kysytyimpiä punkartisteja sekä todellinen modernin punkrockin legenda. Parhaiten The Reatards- ja Lost Sounds -yhtyeistään tunnettu Jay Reatard levyttää ja keikkailee tätä nykyä omalla taiteilijanimellään.
Vasta 28-vuotias, Memphisissä syntynyt Jay Lindsey levytti ensimmäisen kerran jo 15-vuotiaana, jolloin nuoren artistin kotidemo löysi tiensä arvostetun garage/punk-levymerkki Gonerin toimistolle. The Reatardsiksi nimetty yhtye julkaisi nopeassa ajassa kaksi klassista punkalbumia, Teenage Hate (1998) ja Grown Up, Fucked Up (1999). The Reatardsin hajottua mies perusti Lost Sounds -kokoonpanon, jolla Lindsey irrottautui uransa alkuaikojen rupisesta garagepunkista ja siirtyi syntetisaattorien piiskaamaan uuden aallon punkrockiin.
The Reatardsin ja Lost Soundsin ohella Lindseyn on vuosien saatossa pitänyt kiireisenä lukuisat sivuprojektit, kuten Nervous Patterns, Final Solutions, Angry Angles ja Destruction Unit. Vuodesta 2005 Jay Reatard on keskittynyt soolouraansa. The Reatardsin tavoin myös soolodebyytti Blood Visions (2006) julkaistiin maineikkaan punklevymerkin, tällä kertaa In The Redin toimesta, mutta jo pian levyn ilmestymisen jälkeen artisti kiinnitettiin Matadorin (mm. Sonic Youth, Belle & Sebastian) talliin.
Viimeisen viiden vuoden aikana Reatard on julkaissut yli 30 singleä, joista kuluvana vuonna on ilmestynyt kokoelmat Singles 06-07 ja Matador Singles ´08. Jay Reatard soittanut ympäri maailmaa lukuisilla suurilla festivaaleilla sekä kiertänyt esimerkiksi Beckin, Deerhunterin ja Black Keysin kanssa. Miehen seuraava pitkäsoitto ilmestyy ensi vuonna.
Reatardilla on maine arvaamattomana ja energisenä live-esiintyjänä, joten Nosturin keikasta voi povata yhtä vuoden 2009 huikeimmista keikoista. Ovet avataan klo 21. Konserttiin ei ole ikärajaa, mutta täysi-ikäisille on tarjolla rajattu anniskelualue. Tapahtuma järjestetään Fullsteam Agencyn, Nosturin, Sue-lehden ja Radio Helsingin yhteistyönä.
LIPUT:
Myyntiin ma 12.01.2009
- Tiketti: toimituskuluineen alkaen 15,50 euroa Tiketin toimipisteistä, puhelinpalvelusta 0600-1-1616 (0,98 euroa/min+pvm) tai www.tiketti.fi
- Lippupalvelu: toimituskuluineen alkaen 16,50 euroa Lippupalvelun toimipisteistä, puhelinpalvelusta 0600-10-800 (1,83 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (5,99 euroa/puhelu + pvm) sekä netistä www.lippupalvelu.fi
- Ovelta 15 euroa
JAY REATARD (USA)
Essential soundtrack to modern fucked urbania, 4/5 (Mojo)
A punk prodigy (Guardian)
8.4/10 (Pitchfork)
8/10 (NME)
4/5 (Uncut)
www.jayreatard.blogspot.com
www.myspace.com/jayreatard
www.fullsteamagency.com
Hyvä!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Blood Visionsia on tullut kuunneltua viime aikoina tiuhaan. Totaalista parhautta kyl. Hitto vaan kun tuo keikka on lauantaina. Luultavasti en pääse.
Sent from my iPhone 16
Blood Visionsia on tullut kuunneltua viime aikoina tiuhaan. Totaalista parhautta kyl.
Kyl Blood Visions on lopulta ehkä lempparini Jayn tuotoksista, se on niin hemmetin raaka ja vauhdikas alusta loppuun.
Tomsk, tää on jonkinlaisen vapaailtaneuvottelun arvoinen setti, toivottavasti pääset! Mul on jo jippu hallussa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:6a314ff8fc="Tomsk"]Blood Visionsia on tullut kuunneltua viime aikoina tiuhaan. Totaalista parhautta kyl.[/quote:6a314ff8fc]
Kyl Blood Visions on lopulta ehkä lempparini Jayn tuotoksista, se on niin hemmetin raaka ja vauhdikas alusta loppuun.
Ny kun on pikaisesti kuunnellut myös noi molemmat sinkkukokoelmat niin olen aivan samaa mieltä. Toi Matador-kokis on suorastaan vaisu verrattuna Blood Visionsiin.
Sent from my iPhone 16
[quote:24d86c8b2b="risto_m"][quote:24d86c8b2b="Tomsk"]Blood Visionsia on tullut kuunneltua viime aikoina tiuhaan. Totaalista parhautta kyl.[/quote:24d86c8b2b]
[/quote:24d86c8b2b]
Ny kun on pikaisesti kuunnellut myös noi molemmat sinkkukokoelmat niin olen aivan samaa mieltä. Toi Matador-kokis on suorastaan vaisu verrattuna Blood Visionsiin.
Se on kyl vähän heikko kieltämättä, noin puolet biiseistä ihan hyviä ja See/Saw on ihan lemppari, mutta monista raidoista ei oikein muistikuvia oo jäänyt. Toivottavasti tekee jotain erilaista taas seuraavaksi, tuota aiemmalla sinkkukokoelmalla väläyteltyä helisevää poppia olisin toivonut kuulevani Matador-sinkuilla enemmänkin, mutta sen sijaan tuli vähän tollasta rauhallisempaa rokkailua.
Nosturin keikan liput myynnissä NYT!!!
Nosturin keikan liput myynnissä NYT!!!
hommattu!!!
[quote:ea3d3c4591="Artemi"]Nosturin keikan liput myynnissä NYT!!![/quote:ea3d3c4591]
hommattu!!!
joo näin on.
Taisin kans varata jipun.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
THE HEARTBURNS lämppää!!!
Tää Matador-sinkkukokoelma ei oikein lähde. Toivottavasti soittelee esim Blood Visionsin biisejä...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tää Matador-sinkkukokoelma ei oikein lähde.
Joo se on vähän nihee tai paska tai nihee en osaa päättää. Ei oikein oo jaksanut alkuinnostuksen jälkeen kiinnostaa tää bändi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
helmikuun lopulla täällä on on on
peruttu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Häh. Onks noin? Nosturin sivuilla ei vielä lukenu mitään.
Just kun alko kiinnostaa.. :x :x
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:85b9065305="barton_funk"]Häh. Onks noin? Nosturin sivuilla ei vielä lukenu mitään.
Just kun alko kiinnostaa.. :x :x[/quote:85b9065305]
älä välitä, eri maa ja silleen, siellä siis MAALISkuussa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:455ace93e7="huïg"][quote:455ace93e7="barton_funk"]Häh. Onks noin? Nosturin sivuilla ei vielä lukenu mitään.
Just kun alko kiinnostaa.. :x :x[/quote:455ace93e7]
älä välitä, eri maa ja silleen, siellä siis MAALISkuussa[/quote:455ace93e7]
Häh. Tarkottaaks tää et mun pitäis opetella LUKEE
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:3ed89c5cbe="barton_funk"][quote:3ed89c5cbe="huïg"][quote:3ed89c5cbe="barton_funk"]Häh. Onks noin? Nosturin sivuilla ei vielä lukenu mitään.
Just kun alko kiinnostaa.. :x :x[/quote:3ed89c5cbe]
älä välitä, eri maa ja silleen, siellä siis MAALISkuussa[/quote:3ed89c5cbe]
Häh. Tarkottaaks tää et mun pitäis opetella LUKEE[/quote:3ed89c5cbe]
Jos tähän astiset foorumi- ja muutkin jutut on onnistuneet ilman niin on vahvaa näyttöä intuitiosta ja vuorovaikutustaidoista
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:8c45c2ef33="Bricolage"][quote:8c45c2ef33="barton_funk"][quote:8c45c2ef33="huïg"][quote:8c45c2ef33="barton_funk"]Häh. Onks noin? Nosturin sivuilla ei vielä lukenu mitään.
Just kun alko kiinnostaa.. :x :x[/quote:8c45c2ef33]
älä välitä, eri maa ja silleen, siellä siis MAALISkuussa[/quote:8c45c2ef33]
Häh. Tarkottaaks tää et mun pitäis opetella LUKEE[/quote:8c45c2ef33]
Jos tähän astiset foorumi- ja muutkin jutut on onnistuneet ilman niin on vahvaa näyttöä intuitiosta ja vuorovaikutustaidoista [/quote:8c45c2ef33]
Mä olin vaan itseironinen, osaan mä oikeesti jo aakkoset.
(kiva foorumi )
[quote:4283a37383="Joe Caligula"]Tää Matador-sinkkukokoelma ei oikein lähde. [/quote:4283a37383]
Joo se on vähän nihee tai paska tai nihee en osaa päättää. Ei oikein oo jaksanut alkuinnostuksen jälkeen kiinnostaa tää bändi.
Siis ne Reatardsin älpeet on just kovaa punkpoppia. Blood Visions on huippulevy. In the red-sinkkukokoomalla on huippubiisejä, kuten Night of the broken glass. Toi Matador kokooma on oikeastaan ainoa heikko esitys mitä olen kuullut. Ne synajutut vielä "tsekkimättä". Laskeva kaari, mutta kunnioitettava saldo loistobiisejä plakkarissa ja toivottavasti tajuaa tolla keikalla soittaa just niitä "hittejänsä"..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:a06dbf60b9="hrmunoita"][quote:a06dbf60b9="Joe Caligula"]Tää Matador-sinkkukokoelma ei oikein lähde. [/quote:a06dbf60b9]
Joo se on vähän nihee tai paska tai nihee en osaa päättää. Ei oikein oo jaksanut alkuinnostuksen jälkeen kiinnostaa tää bändi.[/quote:a06dbf60b9]Siis ne Reatardsin älpeet on just kovaa punkpoppia. Blood Visions on huippulevy. In the red-sinkkukokoomalla on huippubiisejä, kuten Night of the broke glass. Toi Matador kokooma on oikeastaan ainoa heikko esitys mitä olen kuullut. Ne synajutut vielä "tsekkimättä". Laskeva kaari, mutta kunnioitettava saldo loistobiisejä plakkarissa ja toivottavasti tajuaa tolla keikalla soittaa just niitä "hittejänsä"..
Luulis kyl perkula senttää että haluaa omalla keikallaan soittaa omia hittejään
Tai no mistäs näistä tietää :mad2:
Samaa mieltä ku yllä. Reatardsia en tosin oo kuunnellu nyt ku yhtä levyä kirjaston valikoimista, hyvähän se, ja sitä Lost Soundsia kans samoista valikoimista yhtä levyy, mut oli kyl niin raastavan kuulosta se synanraiskaus ettei oikeen pystyny.
Kävin ostamassa Blood Visionssin, meno ja meininki vei mukanaan!
En osaa tosta sen kummemmin mitään erotella, levy oli kokonaisuutena miellyttävä kokonaisuus. Välillä tuli mieleen Guitar Wolf ja välillä Libertines. Nämä oli tarkoitettu kohteliaisuudeksi.
Pidin siis.