You are not logged in.
Teemana siis tänä vuonna julkaistu musiikki. Biisit jakoon jouluaattoon mennessä ja laitetaan reippaasti arviointiaikaa 4.1.2009 asti.
Säännöt samat kuin ennen, biisin tunnistetiedot editoidaan pois jne. Arviointiskaala ollut vissiin 1-10. Mediafire taisi olla toimivin tiedostonjakosaiteista, eli sinne voi ladata kappaleensa jos ei parempaa keksi.
Meges, eli mestoil eli ines (tekiks Inis mitään tänä vuonna, ei kai?).
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mukana!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Laitan illalla. Toivottavasti nää biisit muuten pysyy siel mediafiressä vähän pidempään ku ite oon ainaki pois himasta 23-28.päivä joten en pääse latailemaan jos joku vielä aattona biisiänsä puskee. Mut kaippa ne pysyy.
täsä ois: LATAA
Ite oon todennut sendspacen mediafirea sun muita paremmaksi. Siellä pysyy ainakin puoli vuotta huoletta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eikös näin tärkiässä raadissa vois toi osallistujamäärä olla isompikin, ellei jopa rajaton? Tuskin niitä entryjä siltikään ihan käsittämätöntä määrää tulee ja mua ihan suoraan sanoen kiinnostaa kuulla mitä kaikkea oon missannu tässä vuoden mittaan.
Älä päästä painiks sitä
no ollaan ny mukana.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Eikös näin tärkiässä raadissa vois toi osallistujamäärä olla isompikin, ellei jopa rajaton? Tuskin niitä entryjä siltikään ihan käsittämätöntä määrää tulee ja mua ihan suoraan sanoen kiinnostaa kuulla mitä kaikkea oon missannu tässä vuoden mittaan.
Sopii mulle ainakin. Poistin nyt osallistujarajoituksen ekasta viestistä.
mukana. tuskin tähän mitään yllätysvetoa saa mutta pannaan nyt edes jotain
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ite oon todennut sendspacen mediafirea sun muita paremmaksi. Siellä pysyy ainakin puoli vuotta huoletta.
Joo, pysyy kyllä siellä tosiaan ja hyvällä onnella saa ladattua puolen vuoden sisällä..
Mukana ollaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
joo sendspacessa selittää aina vaan että nyt ei pysty liian hapokasta. joku sharebee on kätevä ku se runttaa sen useampaan paikkaan kerralla
Imaskaapa
Voishan sitä. Panam tänään myöh.
Sent from my iPhone 16
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
teenki oharit
I love you and dream about the Führer
Arvioidaan nyt kun tässä koko päivä on netissä roikuttu muutenkin perkele. Jos ei sitten tarvis loppuviikolla vaikka ollenkaan olla koneella. Joulun ajan internet, mikä pettymys! Mitään jännää ei tapahdu. Missään. Noh, alustukseksi kuuntelen Ismon ruokalaulun, vuoden ehkä parhaan biisin, ja siitä sit lähtee.
shanks: artisti 2008 - vuosi 2008
uuu, tosi iskevästi lähtee liikkeelle. onko all saints tehny tänä vuonna paluun, eikä mulle oo kerrottu. laulajan ääni on miellyttävä, mutta hieman tavanomainen. napakka tuotanto ja hyvä koukku on tää juttu, sanoja en jaksanu kuunnella, meni ohi. mut siis toimii. 8
hrmunoita: bigas luna - rakastajatar-rakastaja-rakastajitar
no täähän on tää tuttu skweee-biisi, esittäjää en muista. monet skweeeraidat jää kyllä yksittäisinä tapauksina aika ohkaisiksi, niin tämäkin. tää musa toimii paremmin massoittain, ei tässä vielä ehdi päästä skweeelikseen yhden raidan aikana. tapahtuispa jotain uutta tällä rintamalla, sitten hankittujen MOFS-kokisten en oo mitään jännää kuullu ja nyt on vähän odottava tunnelma. tuntuu että tänhetkisestä skweee-tarjonnasta on kaikki sanottu, kuultu, kirjoitettu. kaveri on tekemässä omaa zineä, johon tulis kaikenlaisia juttuja muustakin kuin musasta ja ehdotti että kirjoittaisin siihen skweeestä, mutta en suostunut koska, tosiaan, mitään uutta tai jännittävää kirjoitettavaa ei mun mielestä just nyt ole. sitä odotellessa pistetään 5
kmodig: SND - modig-levyraati
nyt jumittaaaaa! koska tää alkaa... oho nyt! hyvä että tästä muodostui tanssittava rytmi, muuten en olis tykännyt. tässä ei ole kuin pykivä rumpukone ja lyhyt nopeasti ohi pyyhältävä synaääni, loppupuolella biisiä ääni saa kuin vastakaiun ja rytmiin tulee yks basarinisku lisää, sit päättyy. vaikka elementit on niin niukat, mun on vaikee hahmottaa tätä näin yhtäkkiä. mitä just tapahtui? kyllä tää joka tapauksessa himpun raikkaammalta kuulosti kuin edellinen skweee-raita, tosin en tiä miten sitten jos olisin kuullut senkin vasta ekaa kertaa. syvempi pohdiskelu jääköön tekemättä, tarviin ruokaa ja kahvia mut eka vedetään raati loppuuuuuuun 6
firon: Los Serrano - Hamburgueso Con Queso
espanjankielinen (?) popkappale, hyvä ja tarttuva, kivat laulut ja urut, miellettyvä, kevyt soundi kaiken kaikkiaan! klassisella kaavalla mennään, c-osassa ihan tyylikäs soolo, sit kertaus ja ulos. ei kuitenkaan liian tyylikästä, vaan just hyvä, diggaan. oon tänään laiska kuunteleen mitään sanoituksia, joten hyvä ettei nyt ees tarvi yrittää 8
Tomsk: Kristian auf der Meurman - Lädi yös yksin
alkaa tarttuvalla rytmillä ja innostun jo aika lailla, mutta mikäs tää emf:n vokalisti sit on, mmmm, jaaaaa enpä tiijä. täs on tällasta hassuttelua myös mukana tuon touch me touch me touch me -osuuden verran ja sitten lopussa vielä pikkuoravat. mää en oo kovin suuri "heh heh" -hassuttelun ystävä, en sano että tää biisi tai bändi, mikä sit onkaan, sellaista ehdottomasti edustaisi, vaan että just nyt tuli tästä kappaleesta moinen fiilis. beta band osas "hassutella" parhaiten kaikista, ne ei ollu ikinä ärsyttäviä. ja se uus beta band -johdannaisprojekti mistä juuri tomskilta kuulinki, eli the aliens, niin kuulostaa tosi hyvältä. tää taas... en oo varma. potentiaalia oli mut nyt se meni multa ohi 5
turkele - Llorttando
olen kappaleen alussa varma, että tää on first floor poweria mut ei sit olekaan, kitaristi soittaa ihan samalla lailla kuitenki. tosi tarttuva rallihan tää on, lopetusta tehdään puolet biisistä ja sehän tää juttu sit just onkin. mmm, en osaajaksa enää krijoittaa mitään mutta joo juu joo, tykkään ainakin näin yksittäisenä kappaleena, en tiä sit miten menisi isompana annoksena. eikun hei, oliks tää black lips? ja oliko hieman huono mp3, oisin tykänny paremmoista soundeista ehkä. mahdollisesti raadin paras biisi, mut pistetään silti toi sama 8
vähän pettyny kyl oon tähän osallistujamäärään mut minkäs teet
Tää nyt on ainakin selkeesti menevin ralli tästä raadista. Yllättävän hyvät taustat tällaseksi biisiksi, hyvä koukku. Toisin ku Ripa, ni ite jaksoin kuunnella sanojakin. Mitähän tälle hmm.. No pannan 6
Mukavan minimalistista jumitusta ja sit mä kans tykkään tosta tosi kevyestä saundista. Yksittäisenä biisinä mä en oikein osaa sanoa tästä, et miten tää sit lopulta toimii, mut öö öö pannan 5
risto_m: Ville Palokasta & The JKL Crew - Phlegmin kengät
Enpä tiijä. Ei tää nyt kyllä millään toimi. 2
Tomsk: Kristian Auf Der Maurman - Lädi Yös Yksin
Ihan alku vaikutti lupaavalta, mut sit sen jälkeen kaikki mielenkiinto katos jotenki heh heh ja sit vielä toi pikkuoravat -läppä. Ei nyt kyllä yhtään.3
Turkele - Llorttando
Ihan tarttuva ralli jpp mut sit tää puolesta välistä lopun mehustelu alkaa vähän rasittamaan ja sit meikä ei muutenkaan diggaile tollasia loppuja, mut noin muuten ihan jees. Pannan 5
Firon - Los Serrano - Hamburgueso con Queso
Täähän on aika kiva. En osaa päättää toimisko paremmin, jos ois vähemmän taustalaulua noissa kohdissa kun verset alkaa, mut silti jotenki tosi kiva ja sit toi kitarasoolo on tosi kiva. Kieltä en valitettavasti osaa juuri mitään, joten sillai menee aika isosti ohi tän biisin juttu, mut pannan 7
Olipa huono levyraati tällä kertaa. Tota biisiä minkä ite laitoin, ni ei jaksa kans enää kuunnella oikeinpa yhtään. Tai ainakaan just nyt. Biisejäkin kovin vähän.
täsä:
bigas luna - rakastajatar-rakastaja-rakastajtar
2
Los Serrano - Hamburgueso Con Queso
6
Ville Palokasta & The JKL Crew - Phlegmin kengdt
5
Llorttando
7
Kristian Auf Der Maurman - Lädi yös yksin
6
SND - modig-levyraati
2
Ei kyl mikään kovin tasokas raati ollu imho mutta kaiketi ei ihan omaa musamakuani kohannu.
[quote:b2ec1aadca="hrmunoita"]risto_m: Ville Palokasta & The JKL Crew - Phlegmin kengät
Enpä tiijä. Ei tää nyt kyllä millään toimi. 2[/quote:b2ec1aadca]
en huomannutkaan tätä, pakkohan ton on toimia
pitää ladata
Voisin ihan hyvin uskoa että tämä on djtumu89:n varhaistuotantoa, jos en paremmin tietäisi. Ei lainkaan sellaista musiikkia mitä kuuntelisin omatoimisesti. 2
Tämän kappaleen tunnistan kuulleeni radiosta jonkun kerran ohimennen. Radiostahan kaikki kuulostaa paskalta, kotona kuulokkeilla tämä kappale on ihan mukiinmenevä. Ei ihan paskinta skeidaa mitä radiosta joutuu kuulemaan. 5
Nykien lähtee liikenteeseen, eikä tässä lopulta tapahdu oikein mitään muuta kuin pikkasen haikkaa ja bassaria tulee kehiin. Ei ole minulle suunnattua musiikkia tämäkään. 3
Pelkäsin alkuun, että lisää tylsää elektronista minimalisointia luvassa, mutta tässä sentään vokaalit ja jotain koukkua mukana. 5
Samantha Foxin Touch Me on parempi. 4
Turkele - Llorttando
No niin, vähän pirteämpää matskua vihdoin. Yksinkertaisesti hyvä ja tarttuva biisi. Ainoa miinus että pituudesta olisi voinut hiukan karsia. 8
Noniin, onneksi vetelen kuulokkeilla näitä, pääsee etenkin tämä nyt oikeuksiinsa. Onhan tää jossain mielessä tutulta kalskahtavaa nykivää soundia, ansaitsee määreen "ok" tässä ja nyt.
7
Tuttu ääni & laulutyyli -- josta en tykkää kyllä. Jotenki tän nykivän laulun myötä koko biisi tuntuis olevan yhtä väliosaa. Kyllä mää tässä jotain tempaavuutta tunnustan, mutta turhuus-osastolle siltihän tää vajoaa. Jää tunne, että tätä ei sovi vahingossakaan kuunnella uudestaan, varo päässäsoimis-vaaraa.
3
Ai täs nyt tää facebuukissa hehkuteltu Scandinavian Nusic Droup! Ihan muikee glitch/tms-soundi, mutta kun Autechreakin jaksan aika harvoin niin eipä taida tämäkään meikän checklistille päätyä...
6
Jou, moro nigga Ohan tässä pallitusta, mut tahtoo vähemmän räppiä ja enemmän valitusta & vittuilua!
7
Uh-ah jumputi-jumputi.
Uh-ah jumputi-jumputi.
Heermot menee Tää on semmonen biisi jota vois ihan vittuillakseen joskus turauttaa, mutta jos sattuis jossain kotibileissä tulemaan vahingossa soittolistalta, juoksisin vetämään stoppia oli sitten boolinkaato kesken tai ei.
5
Firon: Los Serrano - Hamburgueso Con Queso
Jee. Eikun mitäs Oho, no nyt Tai no joo.
6
I love you and dream about the Führer