You are not logged in.
pannan tänne:
[quote:8e210d1af1="huïg"][quote:8e210d1af1="hiirimattona"]ois muuten pikkase sika hienoo löytää jostain tämä
[/quote:8e210d1af1]
niinpä!
ämpäreinä löytää täältä :
http://audiobookcorner.blogspot.com/200 … -dale.html[/quote:8e210d1af1]
niin ja onko siinä kultaboksissa suomenkieliset tekstitykset?
[quote:ca08410506="psykokarkki"]
niin ja onko siinä kultaboksissa suomenkieliset tekstitykset?[/quote:ca08410506]
On, jos aluekoodiltaan R2-boksin ostat.
Kultaboksille valtava
Tuota sarjaa ei ole oikein koskaan tehnyt mieli katsoa ilman tekstejä, sen verran vaikeeselkosta on. Ostin sit muistaakseni 39 eurolla ton boksin Anttilan alelaarista, paras ostos ikinä!
[quote:9f893b887a="Faaip"]Kultaboksille valtava
Tuota sarjaa ei ole oikein koskaan tehnyt mieli katsoa ilman tekstejä, sen verran vaikeeselkosta on. Ostin sit muistaakseni 39 eurolla ton boksin Anttilan alelaarista, paras ostos ikinä![/quote:9f893b887a]
Mä katoin ekalla kertaa jomman kumman kauden ilman tekstejä ja voin kyllä sanoo, että aika paljon meinas mennä ohi. Nyt on taas viimesistä kattomiskerroista sen verran aikaa, että vois harkita uutta twinkkarimaratonia.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Bolta, kuksi!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onko kultaboksissa enemmän ekstroja kuin niissä erikseen ilmestyneissä bokseissa? Se voisi olla yksi syy ostaa. Ja tietty siinä ekassa kaudessa ei ole suomitekstejä, vaikka eipä tuo paljon haittaa kun kuitenkin englanninkielinen tekstitys on.
Onko kultaboksissa enemmän ekstroja kuin niissä erikseen ilmestyneissä bokseissa? Se voisi olla yksi syy ostaa. Ja tietty siinä ekassa kaudessa ei ole suomitekstejä, vaikka eipä tuo paljon haittaa kun kuitenkin englanninkielinen tekstitys on.
Yks levyllinen on ekstroja, mut en tiiä mitä niissä erillisissä on. Lisäks jokasen jakson alussa on log lady intro
Ekstrat:
* Kaks eri versiota pilotista
* Poistettuja kohtauksia
* "Secrets from another place"-dokkari
* "A slice of Lynch"-haastattelu
* "Return to Twin Peaks"-festivaalikatsaus
* Interaktiivinen kartta
* Kyle MacLachlanin SNL-pätkä
* Joku random musavideo
* Sälää
Bob on kyllä edelleen pelottavin tv-hahmo mitä on tullut koettua.
Vaimo sanoi yks päivä, että näytin just sillon ilman laseja Bobilta! Tsekkasin sitten peilistä ja irvistelin vähän, niin peljästyin vähän jopa itekin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:8df76e3d17="shanks"]Bob on kyllä edelleen pelottavin tv-hahmo mitä on tullut koettua. [/quote:8df76e3d17]
Vaimo sanoi yks päivä, että näytin just sillon ilman laseja Bobilta! Tsekkasin sitten peilistä ja irvistelin vähän, niin peljästyin vähän jopa itekin
bzort glorf bööth
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
I Badalementi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Twin Peaks on paras. Vielä olis n. 10 jaksoa katsomatta.
Dale Cooper Audrey
"Did Coop turn on the charm or what?"
David Duchovnyn hahmolle
Last edited by Hassuttelija (26.11.2011 20:06)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Twin Peaks on paras. Vielä olis n. 10 jaksoa katsomatta.
David Duchovnyn hahmolle
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Laskuri päättyi, eikä mitään tapahtunut. Taas yksi nettihuijaus?!
Luin:
Bob wrote:Shanks on kyllä edelleen pelottavin tv-hahmo mitä on tullut koettua.
repsähdin tälle hallitsemattomasti
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
PASKINTA AINA JA IKINÄ: Cooperin ja Audreyn orastavan tulikuuman suhteen tuhriminen käsikirjoituskulisseissa
Oon jostain syystä mehustellut tällä aiheella viimeisen viikon aikana tavallista enemmän. Keski-iän kriisi?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
maclachlanin myöhemmät roolit sex and the cityssä, desperate housewivesissä ja how i met your motherissa ovat syöneet hieman agentti cooperin gloriaa. silti hienoimpia hahmoja ikinä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
maclachlanin myöhemmät roolit sex and the cityssä, desperate housewivesissä ja how i met your motherissa ovat syöneet hieman agentti cooperin gloriaa. silti hienoimpia hahmoja ikinä.
jämäkkää tosimiehen puhetta
Last edited by Pope (25.03.2014 19:56)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mites toi Showgirls?
ray charlz wrote:maclachlanin myöhemmät roolit sex and the cityssä, desperate housewivesissä ja how i met your motherissa ovat syöneet hieman agentti cooperin gloriaa. silti hienoimpia hahmoja ikinä.
Mites toi Showgirls?
Erittäin kova tos Almereydan Hamletissa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Äh, pitääkö sitä nyt Blu-ray-soitin hankkia tämmösen hapatuksen takia
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Multa mennyt kokonaan ohi tämä eli onko tulossa jotakin uutta?
bzort glorf bööth