You are not logged in.
Pages: 1
bändi lienee ny ajankohtainen renascentin julkaistua neljästä kiekosta hienot remasterit. itselle sikäli uusi tuttavuus että painoksien ilmestyessä päässyt vasta kunnolla kuuntelemaan ja mahtavaa materiaaliahan nuo kolme ensimmäistä kiekkoa ovat. kummiskaan vielä niin hyvin ei ole tullut kuunneltua et pystyi hianoo analyysia heittämään levy levyltä mut.
luulisi toimivan jokaiselle teardrop explodes / sound / joy division / echo & bunnymen -tikkarille.
elikkä onko joku kuunnellut bändii enemmänkin?
laddism begins at home
Ostin pari levyä (ekan ja kolmannen?) joskus 3-4 vuotta sitten enkä lämmennyt niille, mutta voisi ehkä testailla uudestaan joskus. Kyllähän Sound-yhtyeen kanssakin kesti, ennen kuin alkoi kunnolla toimia.
Itse asiassa toissapäiväisillä messuilla olisi ollut joku näiden myöhempi levy eurolla, mutta en viitsinyt ottaa riskiä...
muistan aikanaan diggailleeni kun eka levy soi radiossa, semmonen biisi jäi mieleen ku baby ja sit näillä oli joku hitinpoikanen nimeltä independence day, muita en muista mutta voisin jopa ostaa levyn jos halvalla vastaan kävelis.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Enpä muista koskaan kuulleeni, mutta laitetaan nimi muistiin. Mielenkiintoiselta vaikuttaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
After the Rain
Pages: 1