You are not logged in.
[quote:5a76338ce2="artsy"]veera kommentoi näin:
Lepakkomies on mun mielestä myös varteenotettava paikka kaiken maailman metsäfolk- ja muille keikoille (parempi ku Kantis)[/quote:5a76338ce2]
azoo, meni ohi..
lepakkomieshän on tosi täyteen buukattu nykyään, eli tuskin irtoais perjantai-diskoiluun..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:5f43aa2ad3="artsy"][quote:5f43aa2ad3="börjeslandet"]Lepiksessä on halvempi kalja! Siksi parempi!
hohhoijaa, kalja on NIIN passé[/quote:5f43aa2ad3]
Piri TOIMII![/quote:5f43aa2ad3]
NIIN arvasub
åhå åhå
[quote:32dda35491="silvawhale"][quote:32dda35491="artsy"]veera kommentoi näin:
Lepakkomies on mun mielestä myös varteenotettava paikka kaiken maailman metsäfolk- ja muille keikoille (parempi ku Kantis)[/quote:32dda35491]
azoo, meni ohi..
lepakkomieshän on tosi täyteen buukattu nykyään, eli tuskin irtoais perjantai-diskoiluun..[/quote:32dda35491]
niin on, pitkäks aikaa eteenpäin. ja muutenkin, mihin dj-kamalliseen mestaan muka saisi viikonloppuillan buukattua, jos on "tuntemattomat" dj:t asialla. kaikkialla on valmiit kuviot mitä ei oo mielenkiintoa rikkoa. eli pitää kehittää jotain ihan uutta
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Niin kuka tää homokissa on, onko useinki keikalla, kun tekstiä jo 32 sivun verran?
duranduraani halkeaa
Huomenna 20.11. on taas tarjolla hyvää musiikkia Nollassa. Vieraina Contradisco dj:t.
Ja mainostetaan sen verran vielä, että keittiö on auki kybään asti. Ja melko uutena juttuna sellainen, että klo 22-24 kaikki alkoholijuomat on -30%!
Tervetuloa.
en ole kolmekybänen emoboy
ei nay ku tollanen kuvan merkki
pitäis varmaan kopsaa kuva osoiteriville mut en jaksa
palkitsi
[quote:cee7f7175b="forssto"][quote:cee7f7175b="psykokarkki"]ei nay ku tollanen kuvan merkki
pitäis varmaan kopsaa kuva osoiteriville mut en jaksa[/quote:cee7f7175b]
Se kyllä palkitsee! [/quote:cee7f7175b]
nin teki.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Soitin jotain tämmöstä Profeetan & UMUn keikalla Lutakossa. Ihan kaikkea ei muista ja järjestykset nyt ei ainakaan ole kauhean täsmällisiä, mutta ainakin nää tuli jossain järjestykses:
@ Lutakko LA 23.11.
Rättö & Lehtisalo - Saamari kantaa olympiasoihdun stadionille
Annie - Heartbeat
22 Pistepirkko - Onion Soup
U2 - Sunday Bloody Sunday
Beach Boys - Wouldn't It Be Nice
Doors - Soul Kitchen
Jam - Set the House Ablaze
Who - Won't Get Fooled Again
Lou Reed - Satellite of Love
Bowie - Moonage Daydream
Tammi Farrel & Marvin Gaye - Ain't No Mountain High Enough
Supremes - Baby Love
Four Tops - Standin in the Shadows of Love
Prefab Sprout - Appetite
Stone Roses - I Wanna Be Adored
National - Squalor Victoria
Radiohead - My Iron Lung
Portishead - Machine Gun
Simian Mobile Disco - Sleep Deprivation
OP:l Bastards - Scorpius
Uusi fantasia - Lattialla taas
Eleanoora Rosenholm - Taipanin paholainen
Musta paraati - Peilitalo
Mana mana - Totuus palaa
Leevi & the Leavings - Amalia
Kauko Röyhkä - Minä kävelen
Karkkiautomaatti - Minne vaan
Stooges - 1970
Pearl Jam - Jeremy
Dredg - Catch Without Arms
Talking Heads - Crosseyed and Painless
Devo - Whip It
Specials - Little Bitch
NOFX - All Outta Angst
Madness - One Step Beyond
Buju Banton - Laid to Rest
Bob Marley - Exodus
Soul Captain Band - Sadrak jne.
Mano Negra - Malavida
Undertones - Teenage Kicks
Cure - In Between Days
Smiths - Panic
REM - The One I Love
TV on the Radio - Crying
Prince - When Doves Cry
New Order - True Faith
---
KLF - What Times Is Love?
Pet Shop Boys - Opportunities
MGMT - Time to Pretend
Yazoo - Only You
--
Semmottii.
Tänään Nollassa:
Dj:t Antti ja Pikku-Lehtinen
Klo 19-02
Häppäri (-30%) klo 22-24
Tervetuloo!
Edit: Julkka korjattu!
Tänä iltana Blazessa linnunlaulupubin pikkujoulut. Ainakin Helenan kans soitellaan jotain ja sitten sekalainen joukko muita dj:tä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
L O A D E D @ N O L L A
11.12.2008 / 19-02
Erikoisvieraina:
DJ GRAALIN MAL-YAACCO (IMATRAN VOIMA)
DJ PAUKKU PAULIINA (CLUB SOLARIUM)
Häppäri (-30%) klo 22-24! Tervetuloa!
Ollaan Ulviksen kanssa perjantaina Black Doorissa soittamassa, tulkaapa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Haa, varsinkin, kun se tanssi jalkansa murtuneeksi jo ennen kuin me ehittiin ees paikalle!
Oon näillä näkymin tulossa tuonne Black Dooriin.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Joo-o, jos joku ei oo huomenna menossa dorikseen tai vaikka olisikin niin kannattaa poiketa Artturin kautta:
Soitetaan huomenna hookyn kanssa pelkkiä vinyylisinkkujen b-puolia koko ilta. B-puoliksi tässä lasketaan kyllä kaikki remixit jne, mutta ainut pointti on että ainoastaan kääntöpuolet altistuvat neulan kosketukselle. Kerrankin haastavaa miettiä ja fiilistellä etukäteen.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:b742d8d457="aqzu"]Joo-o, jos joku ei oo huomenna menossa dorikseen tai vaikka olisikin niin kannattaa poiketa Artturin kautta:
Soitetaan huomenna hookyn kanssa pelkkiä vinyylisinkkujen b-puolia koko ilta. B-puoliksi tässä lasketaan kyllä kaikki remixit jne, mutta ainut pointti on että ainoastaan kääntöpuolet altistuvat neulan kosketukselle. Kerrankin haastavaa miettiä ja fiilistellä etukäteen. [/quote:b742d8d457]
kumpi puoli fac53:sta soi?
[quote:02f10501dc="psykokarkki"][quote:02f10501dc="aqzu"]Joo-o, jos joku ei oo huomenna menossa dorikseen tai vaikka olisikin niin kannattaa poiketa Artturin kautta:
Soitetaan huomenna hookyn kanssa pelkkiä vinyylisinkkujen b-puolia koko ilta. B-puoliksi tässä lasketaan kyllä kaikki remixit jne, mutta ainut pointti on että ainoastaan kääntöpuolet altistuvat neulan kosketukselle. Kerrankin haastavaa miettiä ja fiilistellä etukäteen. [/quote:02f10501dc]
kumpi puoli fac53:sta soi? [/quote:02f10501dc]
No sanottakin selvä että EGG
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ollaan Vodkiksen kanssa Black Doorissa jouluaattona taas soittelemassa. Jännää.
Ollaan Vodkiksen kanssa Black Doorissa jouluaattona taas soittelemassa. Jännää.
Mitä "saundia" tulee?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:66294771bc="leposi"]Ollaan Vodkiksen kanssa Black Doorissa jouluaattona taas soittelemassa. Jännää.
Mitä "saundia" tulee? [/quote:66294771bc]
Ollaan stratumin kanssa huomenna Black Doorissa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
HULINAKLUBI presents: AMAZING HULINA EXPERIENCE!
Laivue
Hulina-DJ:t Terppeli, Moneyshot, Poire Williams, Boss Kojo, Jucci82 ja Shitboy
Musavisa+palkintoja!
PE 23.1. @ Ilokivi KLO 21-03
Liput 2,99
Tympäiseekö keskustan baari- ja yökerhotarjonta? Eikö missään voi hulinoida hyvän musiikin tahtiin? Ei hätää, ongelmiisi on ratkaisu!
Vaihtoehtoisen tanssimusiikin mekka, Hulinaklubi jatkaa pysäyttämätöntä nousuaan. Joulukuussa tampattiin Ilokiven lattia lähes hajalle indien, skan, diskon, rockin ja muun hyvän musiikin tahdissa. Tammikuussa bileet sen kuin kovenee. Lavalle astuu tuttujen Hulina-DJ:iden lisäksi Jyväskylän lupaus kotimaiseille indierokille, Laivue. Bändit eivät kuitenkaan ole Hulinaklubilla pääasia vaan tolkuttoman kova hulinointi ja tanssiminen, joten Hulinan omat DJ:t pistävät taas pyllyjä pyörimään ja jalkoja svengaamaan. Mukana on tietysti myös tuttuun tapaan Musavisa, joka pistää yleisön aivot raksuttamaan kiperien kysymysten edessä. Musavisan palkintojen taso nousee kisa kisalta, joten jos et ennen ole ollut musavisailemassa, niin nyt on korkean aika!
P.S. Musavisa klo 22 ja "Skene"-tunti 21-22. "Skene"-tunnin aikana juomat edukkaita.
P.P.S. Muista myös liittyä Hulinaklubin Facebook-ryhmään, saat uusimmat uutiset suoraan spämmilootaasi tai sitten voit vain tsekkiä kuinka kova meno bileissä on ollut edellisillä kerroilla. Merkkaa myös kalenteriisi tulevat Hulinapäivät eli PE 20.2. ja PE 20.3, jotta tiedät olla pääkallopaikalla. Ohjelman julkistamme myöhemmin.
KUUNTELE HULINAT LIVENÄ NETISTÄ www.hear.fi!
Laivue:
http://www.myspace.com/laivue
http://www.facebook.com/group.php?gid=6 … &ref=share
Hulina:
http://www.facebook.com/group.php?gid=28608564062
---
Levyjä veivaa mä, Privatejoy, kantripoju ja jotain hom0ja. Vitun kovat bileet!