You are not logged in.
Touhusiitintä tohinatuheroon eiq mitäs, Luru Luteen kuumimmat seikkailut
Tästä on painos loppu. Pakko saada kersalle joululahjaksi
Kaikilla teillä varmaan lojuu nurkissa ylimääräinen kappale tätä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
oli mulla joskus 20 vuotta sitte. en tiijä missä se on nyt
TOHINAA TOUHUTÖPPÖSIIN!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Otappa selvää
Smaa.
Oli mulla se vielä kantsussa. Ehkä se on viety maalle.
Joka tapauksessa kyseessä oli erittäin käytetty englanninkielinen versio kirjasta.
Sent from my iPhone 16
Tuli viikonloppuna kirpparilla vastaan tämän pienempi, 24-sivuinen laitos. Eli tämä EI ole iloinen, vaan normaali autokirja. :sadbanan: Kyl tän varmaan repii (joku jo vähän aloittanut) oikeaa odotellessa.
Jos kiinnostaa niin käyn heittämässä postiin vai joko löytyy?
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:e594777669="Kenkä"]Tuli viikonloppuna kirpparilla vastaan tämän pienempi, 24-sivuinen laitos. Eli tämä EI ole iloinen, vaan normaali autokirja. :sadbanan: Kyl tän varmaan repii (joku jo vähän aloittanut) oikeaa odotellessa.
Jos kiinnostaa niin käyn heittämässä postiin vai joko löytyy?[/quote:e594777669]
Tajusin vasta nyt tsekata tätä topikkia kun sain postia ja olin ihan että :rakkaus::sydan::hulinax::psykee:
Aivan parasta! Mitä kaunista voin tehdä vastapalvelukseksi?
[quote:eec0ef80bf="Pope"][quote:eec0ef80bf="Kenkä"]Tuli viikonloppuna kirpparilla vastaan tämän pienempi, 24-sivuinen laitos. Eli tämä EI ole iloinen, vaan normaali autokirja. :sadbanan: Kyl tän varmaan repii (joku jo vähän aloittanut) oikeaa odotellessa.
Jos kiinnostaa niin käyn heittämässä postiin vai joko löytyy?[/quote:eec0ef80bf]
Tajusin vasta nyt tsekata tätä topikkia kun sain postia ja olin ihan että :rakkaus::sydan::hulinax::psykee:
Aivan parasta! Mitä kaunista voin tehdä vastapalvelukseksi?[/quote:eec0ef80bf]
Pistin eilen töissä postiin kun kakkosnikillä oli vielä osoite tallessa. Eipä ole muita vastapalvelusvaateita paitsi jouluiloa kuutisen kiloa ja hanhihieronta omaan kylpyammeeseen.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tää on niin liikuttavaa, tällasta pitäis aina olla eikä mitään vihoitteluita
Tää on niin liikuttavaa, tällasta pitäis aina olla eikä mitään vihoitteluita
![]()
samaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:7507fef3f2="Kenkä"][quote:7507fef3f2="Pope"][quote:7507fef3f2="Kenkä"]Tuli viikonloppuna kirpparilla vastaan tämän pienempi, 24-sivuinen laitos. Eli tämä EI ole iloinen, vaan normaali autokirja. :sadbanan: Kyl tän varmaan repii (joku jo vähän aloittanut) oikeaa odotellessa.
Jos kiinnostaa niin käyn heittämässä postiin vai joko löytyy?[/quote:7507fef3f2]
Aivan parasta! Mitä kaunista voin tehdä vastapalvelukseksi?[/quote:7507fef3f2]
Pistin eilen töissä postiin kun kakkosnikillä oli vielä osoite tallessa. Eipä ole muita vastapalvelusvaateita paitsi jouluiloa kuutisen kiloa ja hanhihieronta omaan kylpyammeeseen.
[/quote:7507fef3f2]
Hanhihieronnasta lisätiedot privana
Asiahan on sitten sillä selvä, senjorita!
(nyt loppu ismoilut)
(nyt loppu ismoilut)
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäKÖÖN
Kenkästä (sic) vuoden filantrooppifoorumisti 2008?
This must be what jail / I will scratch
[quote:20c91ad962="Pope"][quote:20c91ad962="Kenkä"][quote:20c91ad962="Pope"][quote:20c91ad962="Kenkä"]Tuli viikonloppuna kirpparilla vastaan tämän pienempi, 24-sivuinen laitos. Eli tämä EI ole iloinen, vaan normaali autokirja. :sadbanan: Kyl tän varmaan repii (joku jo vähän aloittanut) oikeaa odotellessa.
Jos kiinnostaa niin käyn heittämässä postiin vai joko löytyy?[/quote:20c91ad962]
Aivan parasta! Mitä kaunista voin tehdä vastapalvelukseksi?[/quote:20c91ad962]
[/quote:20c91ad962]
Hanhihieronnasta lisätiedot privana [/quote:20c91ad962]
Tästähän meni iho ihan kananlihalle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei helvetti, huomasin viimeisimmän lukusession myötä että yhden aukeaman kätköissä hiiri ajelee MÖNKIJÄLLÄ
Kirja on suuressa suosiossa, Kenkä on kyllä valiofoorumisti kaiken kaikkiaan
vieläkin