You are not logged in.
[quote:3f52654e79="Tomsk"]
Sublime? 311?
Mad Caddies?[/quote:3f52654e79]
Ime persettä, homo. Varo mitä arvaat.
[quote:3f52654e79]Pukkihan on mitä todennäköisimmin Junkieman.[/quote:3f52654e79]
Joo, oli aika ilmiselvä. Sit tajusin myös sen, että siihen levylle saatto tulla cd-tekstit, joten biisien arvailu ei ois ollu ees tarpeellista, mut ilmeisesti et tajunnu. Ja mitäs Mummeli tekee siellä sun luona kuuntelemas mun levyä? Mitäs pidit kansitaiteesta? Annoin kaikkeni.
Biisilista olis tämmönen:
1. Godflesh - Like Rats
2. GNU - Arcif (on muuten tsekkiläinen)
3. Armia - Kochaj Mnie
4. Stooges - Search & Destroy
5. Modest Mouse - Teeth Like God's Shoeshine
6. Sea Scouts - Song for Ché
7. Neutral Milk Hotel - Two Headed Boy
8. Deer Tracks - The Puzzled Piece
9. Annie - Heartbeat
10. Leevi and the Leavings - Pikku Prinsessa
11. Devo - Whip It
12. Manu Chao - Mala Vida
13. Common Rider - Classics of Love
14. Operation Ivy - Yellin' In My Ear
15. Op:l Bastards - Scorpius
16. Pet Shop Boys - It's a Sin (Disco mix)
17. Simian Mobile Disco - Hustler
18. Uusi fantasia - Lattialla taas
19. Astor Piazzolla - Libertango
20. Neil Young - Like a Hurricane (hammond live)
Ton levyn teema oli sellanen "Junkiemanin syksy 2008 sekä maanantai 15.12.2008 -fiilikset"-combo. Hyvää paskaa. Noi tsekkiläiset ja puolalaiset piti keksii vähän tarkotuksella, että ois vähän enempi erikoista matskuu eikä kaikki niin peruskauraa. Mutta toi GNU on mun mielestä kyl ihan vitun kova. Tosin niin on Armiakin.
Noita muiden biisilistoja katsellessa tulee kyl mieleen edelleen, että "vittu te ootte Mitään UG:tä ei ole olemassa".
Oho, huomasin, että viime vuoden miksissä oli yks sama biisi ja yks sama artisti. No ei oo paha, kun eri tyyppi kuitenkin. Sit huomasin, että en löytänyt viime vuoden ketjusta, että kuka sen mun edellisen miksin ees lähetti.
Huomenna vois koittaa selailla foorumia toivossa, että hoksais kuka mun miksin teki, ei oo viel kerenny.
Itselle tuli kanssa eilen todella hieno aaltopahvista nikkaroitu "digipak" cd:lle nikkaroituine keskitappeineen kaikkineen. Oli kyllä niin makeaa ja imelää settiä Prince-putkineen että ellei kanteen olisi taiteiltu upeaa ulkohuussia ovessa olevine prince-merkkeineen niin olisi kyllä koko levy mennyt suoraan XXX-osastolle. Hieno paketti ja toimiva levy! Veikkaan postimerkintöjen ja biisilistojen perusteella PrivateJoyta secret santakseni...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
niin Ulvis, olitsä mun santa?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:46bff77315="Junkieman"][quote:46bff77315="Tomsk"]
Sublime? 311?
Mad Caddies?[/quote:46bff77315]
Ime persettä, homo. Varo mitä arvaat.[/quote:46bff77315]
Sit tajusin myös sen, että siihen levylle saatto tulla cd-tekstit, joten biisien arvailu ei ois ollu ees tarpeellista, mut ilmeisesti et tajunnu.
Ei tuo Media Player vissiin osaa CD-tekstiä kun mitään ei näkyny.
Mitäs pidit kansitaiteesta?
Kansitaiteelle toki
Ja koko miksille tietty myös
Noi tsekkiläiset ja puolalaiset piti keksii vähän tarkotuksella, että ois vähän enempi erikoista matskuu eikä kaikki niin peruskauraa. Mutta toi GNU on mun mielestä kyl ihan vitun kova. Tosin niin on Armiakin.
Nää oli molemmat kyl tosi kovia. Pitänee tutustua tarkemmin.
6. Sea Scouts - Song for Ché
Hämmentävää. Tulin miettineeksi nimenomaan Sea Scoutsia tuon biisin kohdalla. Hämmentävää siksi, etten muista kuulleeni yhtyeen musiikkia ikinä. Näköjään olen.
Sent from my iPhone 16
ainakaan kun tunti sit läksin himasta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja mitäs Mummeli tekee siellä sun luona kuuntelemas mun levyä?
Etkö sä oo vielä tähän mennessä huomannu, että pienten mummeleiden tiet on melko arvaamattomat?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Ei vieläkään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei vieläkään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei vieläkään.
Tuli sittenkin!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
eiqw
juu ei näy
toissailtana saksasta lähteny paketti tuli jo,
tälle on sit huomenna vika mahollisuus ennen joulua
ellei sit taas o lauantain pontsovejätykset käynnissä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onpas hyvää.
Illalla kappalelista ja arvaus lähettäjästä. :
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
tuli sittenki! näköjään posti tuli tänään kahdessa osassa. raporttia myöhemmin, nyt pitää pistää tohinaks
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taitaa olla leposilta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:531429666e="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:531429666e="mitten"][quote:531429666e="mitten"]SE TULI OUJEEE
tiedän toki pukin, mutta voin laitta teidät arvelemaan eheheeeee kunhan ehdin ensin kuuntelemaan, sillä biisilista on näemmä teipattuna paketin sisäpuolelle joten pitäis varmaan vetää eka rundi SOKKONA
levyjä toki 2 (toinen nimeltä MITTEEE!! ja toinen TÄTTEE!!!) jolle massiivinen + monistettu tarina insert nimeltä "naoko's world" jossa on kokoelma kirjeitä? sekä PINssi ja RAHAA eli 1 sentti heeee
[/quote:531429666e]
viides? biisi ekaa levyä menos ja tullut ainakin the runawaysin CHERRY BOMB mutten ole vielä tunnistanut yhtään muuta!!!
alkaa hävettään oma miksi? oli totally obvious? yhyy [/quote:531429666e]
No mä ainakin tein omani pohjalta "otetaan yksi biisi, katsotaan mihin se johta ja katsotaan mihin se johtaa ja katsotaan mihin se johtaa...", en niinkään vakuuttakseni saajan että kuuntelen mitään mitään Mitään UG:tä ei ole olemassa:tä ei ole olemassa:tä ei ole olemassa:mpää musaa kuin hän.
Sun mixis on varmaan ihan tosi hyvä![/quote:531429666e]
njoo... lähinnä siis viimetipassa panikoin kun huomasin, et oli pari samaa artistia kun viime vuonna ja sit poistin pari biisii ja nyt kaduttaa mutjoooo yritin pikkasen miettiä vastaanottajaa ja toki stalkkasin pirusti mut loppuen lopuksi lähdin itseänikin miellyttään joka kait aina oleellista et muukin vois nauttia. tyttis pyysi oman kopion levystä itselleen, joten joku tykkäs!
tässä siis tässä artistit mun saamilta levyiltä
MITTEE???
2. slade - keep your hands off my power supply
3. monarch - i got erection
4. heart - crazy on you
5. pat benatar - invincible
6. foreigner - starrider
7. rainbow - since you been gone
8. kansas - carry on my wayward son
10. the wallflowers - one headlight
11. marcy playground - sex & cancy
12. savage garden - truly, madly, deeply
14. supertramp - the logical song
15. foreigner - urgent
16. ELO (OHYEAH!) - twilight
17. savage - only you
19. dire straits - brothers in arms
21. lynyrd skynyrd - free bird
TÄTTEE!!!!
1. Lee Hazlewood - Save your vote for Clarence Mudd
2. Odyssey - Litte Girl, LIttle Boy
3. The Real Kids - All kindsa girls
4. the runaways - cherry bomb
5. status quo - pictures of matchstick men
6. flavio kurt - walderez waldereia
7. the hollies - why didn't you believe
8. simon dupree & the big sound - kites
9. The United States of America - the garden of earthly delights
10. mushroom - the liathdun
11. joaneco y su combo - mi robaron mi runa mula
12. kid creole & the coconuts - stool pigeon
14. james brown - public enemy no. 1
15. otis redding - i can't turn you loose
16. the supremes - where did our love go
17. sly & the family stone - into my own thing
18. dead prez - it was written
19. biggie pitball -if i could go back
20. showbiz & ag - fat pockets
21. clipse - hear me out
22. dr. dre - let me ride
23. ludacris (LOL) - the potion
24. the infesticons - hero theme
:biggrin::biggrin:
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
toinenkin kasetti kuunnteltu eilen illalla, "yös yksin" sisälsi hieman enempi tunnelmamuzaa, varsin komeaa settiä. epäilen edelleen rohkeasti että hirmis oli tämän pläjäyksen takana. biisilistatkin vois naputella kunhan ehdin.
toinenkin kasetti kuunnteltu eilen illalla, "yös yksin" sisälsi hieman enempi tunnelmamuzaa, varsin komeaa settiä. epäilen edelleen rohkeasti että hirmis oli tämän pläjäyksen takana. biisilistatkin vois naputella kunhan ehdin.
Mikäs sai päättelemään näin
[quote:2a4b5fd24d="mitten"]
3. monarch - i got erection
[/quote:2a4b5fd24d]
Ranskalainen doom-bändi coveroi Turbonegroa?
Sent from my iPhone 16
[quote:eae34b2765="psykokarkki"]toinenkin kasetti kuunnteltu eilen illalla, "yös yksin" sisälsi hieman enempi tunnelmamuzaa, varsin komeaa settiä. epäilen edelleen rohkeasti että hirmis oli tämän pläjäyksen takana. biisilistatkin vois naputella kunhan ehdin.
Mikäs sai päättelemään näin [/quote:eae34b2765]
eikö sitten ollu
[quote:564d42b8ff="hrmunoita"][quote:564d42b8ff="psykokarkki"]toinenkin kasetti kuunnteltu eilen illalla, "yös yksin" sisälsi hieman enempi tunnelmamuzaa, varsin komeaa settiä. epäilen edelleen rohkeasti että hirmis oli tämän pläjäyksen takana. biisilistatkin vois naputella kunhan ehdin.
Mikäs sai päättelemään näin [/quote:564d42b8ff]
eikö sitten ollu [/quote:564d42b8ff]
Kohta lähtee pyörimään.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
ota tästä nyt selvää
niin Ulvis, olitsä mun santa?
Olin. Toimiko levy soittimessasi?
Kokeilin Jarmon kannettavassa, toisen legioonalaisen kannettavassa, mankassa, punttiksen mankassa ja kahdessa toimi moitteetta. Lähetän uuden mikäli pätkii.
Noista biiseistä on varmaan suuri osa aika tuttuja. Pari on kolmannelta mixtapelta, mutta laitoin ne kun sitä ei tainnu kukaan ladata.
[quote:a4f911e8af="tiptoo"]AMENO OMENARE IMPERAVI AMENO DIMERE MATINO
tää on kyllä ihan selkeesti risto-disko! parhuus-mixi, pääsee kohta autokuunteluun ku lähen luikastelemaan oysille.[/quote:a4f911e8af]
Hehe, no minähän se olin toki, hyvä jos kelpaa! Syy miksi en lähettänyt sitä postissa oli seuraavanlainen. Lueskelin foorumia torstaina ja huomasin, että olet lähdössä jo lauantaina joulun viettoon, eli postin kautta se ei enää ehtisi kun halusin että saat sen jouluksi. Sit oltiin jo sovittu niistä perjantain glögittelyistä, joten päätin salakuljettaa sen asuntoosi. Muistatko kun menin hakemaan ne hanskat (joita ei siis edes ollut olemassa) ennen baariin lähtöä...
Vaikka arvasin että arvaat heti, niin pistin silti pikkuhämäykseksi Hollannista saapuneesta kirjeestä otetut postimerkit ja leimat. Tämä inspiroi myös kirjoittamaan sen saatetekstin Amsterdamissa olevana SLAAVIOna.
Mun saamasta mahtibileteipistä pistän juttua viikonlopun jälkeen!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Noista biiseistä on varmaan suuri osa aika tuttuja. Pari on kolmannelta mixtapelta, mutta laitoin ne kun sitä ei tainnu kukaan ladata.
Aivan vitun hyvä! Eikä ollut tuttuja. Pidempi analyysi myöhemmin, nyt on kaveri käymässä eikä voi harrasta intiimikuuntelua.
kiitos.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
intiimikuuntelua
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eipä kestä
Pidin mixin pituudeltaan ja kestoltaan varsin hillittynä ( 15 biisiä 59:32 minuuttia), jotta paketti pysyisi kasassa ja halutessaan läpisoittaminen on helpompaa. Pari alkuun oleelliselta vaikuttanutta biisiä piti potkia pois, jotta levy pystyy poukkoilemaan mahdollisimman nopeasti suunnasta toiseen. Yritin saada jonkinlaisen virran sinne aikaiseksi.
Mutta mukava kuulla ettei levyssä ole häikkää. Minua niin pelotti, että se olisi seonnut puolivälin kohdalla kuten teki kannettavassa. Melkoinen antikliimaksi semmoinen, että puolessa välissä puuroutuisi. Yllätys vesittyisi osittain ja toisen puolikkaan kanssa ei tietäisi miten toimia, odottaako postista uutta vai hakeako koneelle.