You are not logged in.
Denis Leary on huonoimmillaankin ihan viihdyttävä.
Denis Leary on varas ja nolla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:99d7060653="ex-kolja"]Denis Leary on huonoimmillaankin ihan viihdyttävä.
Denis Leary on varas ja nolla.[/quote:99d7060653]
Kukapa meistä ei ole.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Denis Leary on huonoimmillaankin ihan viihdyttävä.
Jpp.
[quote:e4c3ad6405="ex-kolja"]Denis Leary on huonoimmillaankin ihan viihdyttävä.
Denis Leary on varas ja nolla.[/quote:e4c3ad6405]
A guga se on?
[quote:e4b945c254="noiseidea"][quote:e4b945c254="ex-kolja"]Denis Leary on huonoimmillaankin ihan viihdyttävä.
Denis Leary on varas ja nolla.[/quote:e4b945c254]
A guga se on?[/quote:e4b945c254]
Tyyppi, joka tosiaan näyttelee myös Asema 62 -tv-sarjassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:37fbadf404="noiseidea"][quote:37fbadf404="ex-kolja"]Denis Leary on huonoimmillaankin ihan viihdyttävä.
Denis Leary on varas ja nolla.[/quote:37fbadf404]
A guga se on?[/quote:37fbadf404]
Sama kuva.
nopeasti kun vilkaisin niin luulin että se on salkkareiden markus ekholm vainaa...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Just. En kyllä keksi, että olisi mistään ennestään tuttu. Näyttää joltain Kuk Norris -kloonilta. eiq.
näyttää matti vanhaselta. tai siiis näytti ensivilkaisulta mut ei enää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Just. En kyllä keksi, että olisi mistään ennestään tuttu. Näyttää joltain Kuk Norris -kloonilta. eiq.
Vihdoinkin tuli Chuck puheeksi tässäkin otsikossa.
Legendaarisimmille Ostos-TV-mainoksille omaa otsikkoa?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuk on oikeesti uskomattoman viihdyttävää katseltavaa. Mikäs sen legendaarisen sarjan nimi olikaan? Ilman Kukia ei olis Steven Seagalia ja Jean Claude Van Dammee!!!
Learyn The Job -sarja oli huippu.
Learyn The Job -sarja oli huippu.
Jep. Siksi itse asiassa odotin tuota uutta sarjaa innolla, mutta alkoi kuin varkain...
Eilenpä EI sitten NÄKYNY Shieldiä "jostain syystä"
This must be what jail / I will scratch
Olipas jännä Muodon Vuoksi eilen. Teki oikein pahaa katsoa. :?
"A repo man's always intense"
[quote:5057539e5c="Laatu"]Selitän. Ajatelkaa tyylinä jotain NYPD-Blueta samalla pokerinaamalla ja kuvauksella.
...ja kaikkea muuta täysin absurdia hulabaloota ihan oikeasti vakavalta näyttävässä sarjassa. Pitää tsekata ensi kerrallakin.[/quote:5057539e5c]
On tuo nyt oikeasti lähes puoliksi pelkkää komediaa eli ei ihan NYPD Bluen tasoista vakavuutta tuossa ole pyritty hakea, IMO.
[quote:edaf0aea01="Sidewalker"][quote:edaf0aea01="Laatu"]Selitän. Ajatelkaa tyylinä jotain NYPD-Blueta samalla pokerinaamalla ja kuvauksella.
...ja kaikkea muuta täysin absurdia hulabaloota ihan oikeasti vakavalta näyttävässä sarjassa. Pitää tsekata ensi kerrallakin.[/quote:edaf0aea01]
On tuo nyt oikeasti lähes puoliksi pelkkää komediaa eli ei ihan NYPD Bluen tasoista vakavuutta tuossa ole pyritty hakea, IMO.[/quote:edaf0aea01]
Mun mielestä se oli hyvin paljon lähempänä NYPD:tä kuin mitä tahansa komediasarjaa. Etenkin se liuhu päähahmo oli ainoastaan tahattoman koominen. Tuli sellainen tunne yhden jakson perusteella, että se on vakava draamasarja johon on haluttu ympätä mahdollisimman paljon hurjia juonenkäänteitä ja toimintaa. Savuavan lapsen pelastaminen talosta samaan tapaan kuin vihanneksia haetaan kaupasta, oli parhaita näkemiäni kohtauksia tv-historiassa. Tuo häilyvä komedian ja draaman raja oli aika kiehtova.
[quote:a13a1a9a6f="Laatu"][quote:a13a1a9a6f="Sidewalker"][quote:a13a1a9a6f="Laatu"]Selitän. Ajatelkaa tyylinä jotain NYPD-Blueta samalla pokerinaamalla ja kuvauksella.
...ja kaikkea muuta täysin absurdia hulabaloota ihan oikeasti vakavalta näyttävässä sarjassa. Pitää tsekata ensi kerrallakin.[/quote:a13a1a9a6f]
On tuo nyt oikeasti lähes puoliksi pelkkää komediaa eli ei ihan NYPD Bluen tasoista vakavuutta tuossa ole pyritty hakea, IMO.[/quote:a13a1a9a6f]
Mun mielestä se oli hyvin paljon lähempänä NYPD:tä kuin mitä tahansa komediasarjaa. Etenkin se liuhu päähahmo oli ainoastaan tahattoman koominen. Tuli sellainen tunne yhden jakson perusteella, että se on vakava draamasarja johon on haluttu ympätä mahdollisimman paljon hurjia juonenkäänteitä ja toimintaa. Savuavan lapsen pelastaminen talosta samaan tapaan kuin vihanneksia haetaan kaupasta, oli parhaita näkemiäni kohtauksia tv-historiassa. Tuo häilyvä komedian ja draaman raja oli aika kiehtova.[/quote:a13a1a9a6f]
Eikös se kuitenkin ole ihan komedia sarja.
Voisiko johtua siitä, että Learyn kirjoittama huumori on hieman erilaista kuin perinteinen amerikkalainen tv-komedia? Tai mistä minä tiedän.
[quote:bb5750b218="ex-kolja"]Eikös se kuitenkin ole ihan komedia sarja.
Voisiko johtua siitä, että Learyn kirjoittama huumori on hieman erilaista kuin perinteinen amerikkalainen tv-komedia? Tai mistä minä tiedän.[/quote:bb5750b218]
Vähän vakavampi kuin The Job, mutta silti aika lailla täyttä Learya tuokin sarja. Ainakin mun mielestä Learyn kirjoittama huumori on erilaista perinteiseen jenkkikomediaan verrattuna; joku pässi saattaa vahingossa ottaa absurdit tilanteet vähän liian vakavasti.
Tänään olen tainnut katsoa lähemmäs 30 jaksoa Seinfeldia (kausista 5 ja 6). Ah, mikä elämys!
Tänään olen tainnut katsoa lähemmäs 30 jaksoa Seinfeldia (kausista 5 ja 6). Ah, mikä elämys!
joo, ovat parhautta kyllä. Ostin ne kaikki boxit suht nopeasti tuossa joulun jälkeen ja nyt sormet syyhyää - mihnä seiska?
Ollaan kuitenkin jo huhtikuun lopulla eli neljään kuukauteen ei uutta kautta oo julkaistu joten varmasti piakkoin se aika koittaa. Voisi kuvitella että ensi joulumarkkinoille julkaistaisi jo koko sarjan boxi joten noi kaudet pitäisi sitä ennen lanseerata.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Suhteeni Seinfeldiin on kokenut hurjan laskukauden. Katsoin sitä lähes fanaattisesti joskus telkkarista, mutta nyt kun katson vanhoja jaksoja, ei mikään juttu oikein jaksa naurattaa.
Vähän niinkuin mitä joskus klisheisesti rakkaussuhteista sanotaan "Nyt ärsyttää ne kaikki piirteet, joihin ensin ihastuin siinä ihmisessä". :x
En ole vielä täysin luovuttanut Seinfeldin suhteen mutta en tiedä voiko tältä karikolta enää palata.
Tänään oli Katsossa aukeaman juttu Shieldin Vic Mackeysta alias Michael Chikliksestä. ,,/
Huomenna sitten taas tv:n parasta sarjaa (Sillä Silmällä ja Lostin ohella, tietty) pitkästä aikaan...
"Tänään"! Ehkä olisi pitänyt sanoa "tänä viikonloppuna", mutta so not.
Tänään kolmannen kauden toiseksi viimeinen Shield, anaam.
Olipa jänskä ja hauska jakso Kotikadussa. Vähän paluuta vanhaan parhuuteen muutaman paskan jakson jälkeen.
Olipa jänskä ja hauska jakso Kotikadussa. Vähän paluuta vanhaan parhuuteen muutaman paskan jakson jälkeen.
toivotaan... me katsotaan se videolta lostin jälkeen.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
David Gilmour kolmosella soittamassa kresitimantttia just nyt.
"A repo man's always intense"
André 3000 bongattu hassuhkossa sarjishemmon roolissa Shieldin kolmoskauden viimeisessä (:itku:) jaksossa.
This must be what jail / I will scratch
André 3000 bongattu hassuhkossa sarjishemmon roolissa Shieldin kolmoskauden viimeisessä (:itku:) jaksossa.
Siis se oli se? Hitto kun katoin, että ompa samannäkönen jannu, mutta en voinut uskoa todeksi.