You are not logged in.
[quote:d81b9027b5="Bricolage"]Do You Realize?? on kyllä aika joutava biisi ja uusin levy oli aika tylsä.[/quote:d81b9027b5]
Samaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
koskahan näiltä muuten ilmestyis jotain uutta matskuu, tietääkö kukaan?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
en tiedä.
GOD WALKS AMONG US NOW
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
http://christmasonmarsmovie.com/
A FANTASTICAL FILM FREAKOUT
CD/DVD DELUXE EDITION AVAILABLE FOR PRE-ORDER NOW!
RELEASES TO EARTH ON 11.11.2008
PRE-ORDER NOW!
DELUXE EDITION $39.99
STANDARD EDITION $24.99
Kävin kyselemässä tuota jo viitisen vuotta sitten, että koska tulee
Kukas myy mulle kolme ekaa levyä vinyylinä (siis sen minin ja kaks täyspitkää), niin ei tarvis sitä cd-hässäkkää hankkia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kukas myy mulle kolme ekaa levyä vinyylinä (siis sen minin ja kaks täyspitkää), niin ei tarvis sitä cd-hässäkkää hankkia
Meiltä löytyy jotain noita alkuaikojen juiduja:
http://www.ifsociety.com/artist/flaming_lips
Tero saatana, s'olet gay!
Meikä voi, jos Foppa tilaa ensin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oho oho!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:75194ea8cc="Jean-Babtiste"]Kukas myy mulle kolme ekaa levyä vinyylinä (siis sen minin ja kaks täyspitkää), niin ei tarvis sitä cd-hässäkkää hankkia [/quote:75194ea8cc]
Meiltä löytyy jotain noita alkuaikojen juiduja:
http://www.ifsociety.com/artist/flaming_lips
Hmmjoo Hear It Isin vois ostaa cd:näkin koska siin on kai se eka mini bonuksena, mut oon aina elätelly toivetta, että löytäis Oh My Gawd...in vinyylinä, ja sitä ei tos nyt oo. Sit Telepathic mulla jo onkin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
mulla on oh my gawd vinyylinä, hieno paketti, oliko peräti gatefold
tosin on mun ainoa flips-vinyyli she don't use jelly -seiskan ohella, joten pieni elvistely sallittaneen
Siis jos sitä miniä etsit vinyylinä niin taitaa olla aika kiristää vyötä ihan kunnolla, useissa sadoissa liikkuu kai hinta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:ecb829b647="Jean-Babtiste"]Kukas myy mulle kolme ekaa levyä vinyylinä (siis sen minin ja kaks täyspitkää), niin ei tarvis sitä cd-hässäkkää hankkia [/quote:ecb829b647]
Siis jos sitä miniä etsit vinyylinä niin taitaa olla aika kiristää vyötä ihan kunnolla, useissa sadoissa liikkuu kai hinta.
Siis tää eka viiden biisin 12"? Eka painos varmaan joo on tuon hintainen, mutta jos mikä tahansa vinyyli on haussa niin luulis halvemmallakin irtoavan. Itse löysin Restlessin 90-luvun painoksen ihan järkevään n. 15 euron hintaan joitain vuosia sitten Vanhan levymessuilta.
Siis tää kansi:
organizing the boy scouts for murder is wrong
Yleensä himottaa levyt vinyylinä, jos isot kannet on jotenkin olennaisen tuntuset. Muuten ei oikeestaan mitään välii, onko alkuperäispainos vai mikä. Siis jos tosta Oh My Gawdista ois uusintapainos-gatefold, niin enköhän hommais sellasen.
Tai no joo, sit jotkut musatyylit hotsittaa kans enempi vinyylinä, mut sit taas vaikka jossain vanhassa rokissa ostan mieluummin jonkun definitiivisen antologian kunnon historiikeilla kuin jonkun puolivillasen halpisvinyylikokiksen. Toki on myös hyviä vinyylikokoelmia varsinkin nykyään ja jollain Ace Recordsilla ja Cryptillä on ollu kai aina.
Onko ketään ostanut tota Christmas on Mars hässäkkää?
Pari myspace:sta kuunneltua biisiä kyllä kiihottaa joulumieltä sen verran että taidanpa ensitilassa hankkia cd+dvd paketin itselleni joululahjaksi.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Leffa on aika paska. Levyä en oo vielä kuunnellu.
Olen hyvin pettynyt, jos leffa ei ole paska! Ostin viime viikolla, katson sitten joulun tienoilla, ehkä aattona.
[quote:1c3f9d282f="Ulvis"]Leffa on aika paska. Levyä en oo vielä kuunnellu.[/quote:1c3f9d282f]
Olen hyvin pettynyt, jos leffa ei ole paska! Ostin viime viikolla, katson sitten joulun tienoilla, ehkä aattona.
Juu ei se kyl hyvä ollut, pistin tuonne viimeisin katsomasi -otsikkoon muutaman mietteen muistaakseni.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kauheeta paskaa molemmat.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
a change at christmas (say it isn't so) soi, yksi parhaista joululauluista
onks kellään muuten sitä vinyylipainosta christmas on marsista, millainen lienee bonus-7"? f'lipsit voittaa kyllä kohta boredomsitkin näissä deluxe-kikkailu-painoksissa
kuuntelutopikista:
[quote:f367dbe2e9="ex-kolja"][quote:f367dbe2e9="ex-kolja"][quote:f367dbe2e9="Bricolage"][quote:f367dbe2e9="Jean-Babtiste"]Äsken ginger alen lomassa
Aina vaan mun mielestä näiden paras levy.
[/quote:f367dbe2e9]
Mä sanoisin että toiseksi paras, se tätä edeltänyt In A Priest Driven Ambulance on ehkä vielä hieman parempi. Ja onhan Transmissions myös melkein yhtä kova. Hit to Death on kuitenkin Lipsien ehkä onnistunein puhdas pop-levy.
Africafunk - The Original Sound of 1970's Funky Africa soi.[/quote:f367dbe2e9]
Eka levy, jonka noila kuulin n. 15 vuotta sitten. Silti vahva E-R-I. Ei oo ikinä ollut voimakkaita eka-levy-on-se-paras -fiiliksiä. Ei silti, tuo on helvetin hyvä levt. MUTTA EI SE PARAS OO; TYKKÄSI SITTEN ALKUTUOTANNOSTA (KUKA OIKEESTI?!), KESKITUOTANNOSTA (CLOUDS ON YLIVOIMAINEN, KAIKKI SEN TIETÄÄ) TAI... Oikeesti, kuka tuon voi nostaa muita ylemmäs!? (Ellei verrata sitä kolmeen ekaan levyyn!)[/quote:f367dbe2e9]
Smaa. Hyvin sanottu. [/quote:f367dbe2e9]
eri, transmissions on paras
Meitsin miekkari eli mielipide :
Odotukset oli aikanaan jo valmiiksi aika korkealla levyn suhteen. Ekat kuulemani biisit näiltä saatto olla Transmissionilta "Turn It On" ja "Jelly", mutta lukemani Mutiny!-artikkeli (kirjotettu siis ennen Transmissionin ilmestymistä, jonka arvion kuitenkin luin seuraavasta Mutiny!sta ennen artikkelia, koska ostin sen numeron ekaks - sekavaa?) oli nostanu niitä odotuksia nimenomaan tän levyn suhteen. Levy on täynnä loistavia biisejä ja soundeja, tuntuu että kokeiltu vaan ihan vitusti kaikkea soittimia ja soundeja, ja saatu silti homma täysin toimimaan. Suosikkibiisit vaihtelee jatkuvasti: nyt ne saattas olla "Sun", "Halloween", ja mahtavasti nimetty "You Have to be Joking (Autopsy of the Devil's Brain)". Sanotukset ja sovitukselliset ratkaisut vaan avaa ihan helvetisti ovia.
Kaikkien muiden levyjen kohdalla musta tuntuu, että vaikka niin erinomaisia levyjä kuin ne ovatkin - ihan alkupään tuotoksista viimeisimpään (kaikkia en oo kuullu kokonaan) - niissä ei ole ihan sitä samaa "nyt pannaan kaikki likoon" -fiilistä. Ja niitä ei oo vaan tungettu ihan niin täyteen kaikkea. Ja toki tämä fakta voi toimia perusteluna myös toiseen suuntaan.
Pitäs varmaan ostaa pikkuhiljaa se ekat levyt kokoava cd-boksi. Telepathic Surgeryhan mulla on älpeenä, ja tykkään siitä vietävästi, vaikkei se kokonaisuutena olekaan mikään täydellisyys. Mut varsinkin "Chrome-Plated Suicide" ja "UFO Story"
[quote:193feafff2="Jean-Babtiste"]Meitsin miekkari eli mielipide :
Odotukset oli aikanaan jo valmiiksi aika korkealla levyn suhteen. Ekat kuulemani biisit näiltä saatto olla Transmissionilta "Turn It On" ja "Jelly", mutta lukemani Mutiny!-artikkeli (kirjotettu siis ennen Transmissionin ilmestymistä, jonka arvion kuitenkin luin seuraavasta Mutiny!sta ennen artikkelia, koska ostin sen numeron ekaks - sekavaa?) oli nostanu niitä odotuksia nimenomaan tän levyn suhteen. Levy on täynnä loistavia biisejä ja soundeja, tuntuu että kokeiltu vaan ihan vitusti kaikkea soittimia ja soundeja, ja saatu silti homma täysin toimimaan. Suosikkibiisit vaihtelee jatkuvasti: nyt ne saattas olla "Sun", "Halloween", ja mahtavasti nimetty "You Have to be Joking (Autopsy of the Devil's Brain)". Sanotukset ja sovitukselliset ratkaisut vaan avaa ihan helvetisti ovia.
Kaikkien muiden levyjen kohdalla musta tuntuu, että vaikka niin erinomaisia levyjä kuin ne ovatkin - ihan alkupään tuotoksista viimeisimpään (kaikkia en oo kuullu kokonaan) - niissä ei ole ihan sitä samaa "nyt pannaan kaikki likoon" -fiilistä. Ja niitä ei oo vaan tungettu ihan niin täyteen kaikkea. Ja toki tämä fakta voi toimia perusteluna myös toiseen suuntaan.
Pitäs varmaan ostaa pikkuhiljaa se ekat levyt kokoava cd-boksi. Telepathic Surgeryhan mulla on älpeenä, ja tykkään siitä vietävästi, vaikkei se kokonaisuutena olekaan mikään täydellisyys. Mut varsinkin "Chrome-Plated Suicide" ja "UFO Story" [/quote:193feafff2]
ACID-boksi oli kyllä valitettavan iso pettymys kun kuuntelin, oli hyviäkin vetoja mutta muuten aika kuivaa kamaa. Huono trippi! Mut joo, Hit to Death on täynnä ässävetoja. Immortality Blues, Hit Me Like The First Time, Gingerale Afternoon, Halloween, Magician vs. the Headache ja aivan täydelliset Frogs ja Hold Your Head. Eka on Lipsien paras anthem, jälkimmäinen on parasta mitä voi kuunnella kesäillan viimeisenä vetona, siis sellaisena kun kello on 5:30, menossa nukkumaan ja aurinko on noussut jo ajat sitten
Priest Driven Ambulance nyt ei pysähdy hetkeksikään. Shine On Sweet Jesus on just hyvä aloitus ja sitten täyttä hulinaa - Unconsciously Screamin', Raining Babies, God Walks Among Us Now.. Ehdottomat huippukohdat Five Stop Mother Superior Rain ja bändin ehkä synkin biisi ikinä There You Are. Bonusveto Lucifer Rising on niin psykonoisea että ei helvetti. Muidenkin pitäis ymmärtää käyttää flangeria ja särkijää sillä tavalla.
Kolja: Clouds on parasta syksyllä nostalgiasyistä täälläkin Ambulance on selvä alkukevään levy, Hit to Death kesälevy, Transmissions koulunalkua varten..joo, huomaa miten hankin levyt lukioaikoina.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Onkohan tällä foorumilla yhtään topikkia missä ei ylistettäisi bändien varhaista tuotantoa
en ole kolmekybänen emoboy
Onkohan tällä foorumilla yhtään topikkia missä ei ylistettäisi bändien varhaista tuotantoa
Hyvä kysymys kyllä.. Talk Talk? Hantta varmaan ylistää sitäkin
No mutta harvassa ovat bändit, jotka ois alussa levyttäneet jotain ihan skeidaa. My Bloody Valentine saattais olla yks, tosin enpä oo ite kuullu. Eyehategodin ekaa levyä ei myöskään yleensä kehuta. Ja tuskin kovin moni pitää GBV:n ihan alun tuotantoa kauhean merkittävänä, joskin sielläkin on jotain hyviä biisejä.
No mutta harvassa ovat bändit, jotka ois alussa levyttäneet jotain ihan skeidaa. My Bloody Valentine saattais olla yks, tosin enpä oo ite kuullu. Eyehategodin ekaa levyä ei myöskään yleensä kehuta. Ja tuskin kovin moni pitää GBV:n ihan alun tuotantoa kauhean merkittävänä, joskin sielläkin on jotain hyviä biisejä.
My Bloody Valentine ainakin listasta pois
radiohead...
[quote:bd48e070f5="Jean-Babtiste"]No mutta harvassa ovat bändit, jotka ois alussa levyttäneet jotain ihan skeidaa. My Bloody Valentine saattais olla yks, tosin enpä oo ite kuullu. Eyehategodin ekaa levyä ei myöskään yleensä kehuta. Ja tuskin kovin moni pitää GBV:n ihan alun tuotantoa kauhean merkittävänä, joskin sielläkin on jotain hyviä biisejä.[/quote:bd48e070f5]
My Bloody Valentine ainakin listasta pois
Millasia noi pre- Ecstasy & Wine levyt ees on? Mulle on joskus sanottu, että ne on paskaa stoogesrokkia, mut wikipediassa ekaa levyä mainostetaan goottipostpunkiksi...