You are not logged in.
[quote:ca4b408c65="hrmunoita"][quote:ca4b408c65="hiirimattona"]uudemmat eivät ole hyviä[/quote:ca4b408c65]
Eri. Skull Ring murhaa ihan vitun lujaa [/quote:ca4b408c65]Eri
Vitun huono levy :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Skull Ring
Hienosti korjattu asenne
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
blah-blah-blah taitaa olla iggyn parsa levy
hassuu, tää on 100 kertaa parempi ku mikään mitä esim. bowie teki tuolloin vaikka sehän on tässä tavallaan lähes pääosassa
blah-blah-blah taitaa olla iggyn parsa levy
eri:oops:
hassuu, tää on 100 kertaa parempi ku mikään mitä esim. bowie teki tuolloin vaikka sehän on tässä tavallaan lähes pääosassa
SAMA Kai kuitenkin muistit katsoa vuotta myöhemmin kuvatun Bowien Class Spider liven? Oli aikamoinen kokonaisuus.
bzort glorf bööth
[quote:114b2dd94b="psykokarkki"]hassuu, tää on 100 kertaa parempi ku mikään mitä esim. bowie teki tuolloin vaikka sehän on tässä tavallaan lähes pääosassa [/quote:114b2dd94b]
SAMA Kai kuitenkin muistit katsoa vuotta myöhemmin kuvatun Bowien Class Spider liven? Oli aikamoinen kokonaisuus.
joo kattelin sitä kyl, aikamoista
oli sentään parempi ku sen ajan levyt
[quote:517fb9d6c8="hiirimattona"][quote:517fb9d6c8="psykokarkki"]hassuu, tää on 100 kertaa parempi ku mikään mitä esim. bowie teki tuolloin vaikka sehän on tässä tavallaan lähes pääosassa [/quote:517fb9d6c8]
SAMA Kai kuitenkin muistit katsoa vuotta myöhemmin kuvatun Bowien Class Spider liven? Oli aikamoinen kokonaisuus. [/quote:517fb9d6c8]
joo kattelin sitä kyl, aikamoistaoli sentään parempi ku sen ajan levyt
No oli Hämmensi kyllä aika paljon viimeinen biisi, kun tottakai oletin ziggymäisesti Rock 'n' Roll Suicidea, mutta tulikin Modern Love.
bzort glorf bööth
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f7408243c9="huïg"]http://www.guardian.co.uk/music/musicbl … liminaires
[/quote:f7408243c9]
Oho, tää vaikuttaa lupaavalta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:7ce27900ac="janne m."][quote:7ce27900ac="huïg"]http://www.guardian.co.uk/music/musicbl … liminaires
[/quote:7ce27900ac]
Oho, tää vaikuttaa lupaavalta.[/quote:7ce27900ac]
vaikuttais erittäin epäilyttävältä ellei kirjoittajalla ois noin kova hehkutusdraivi päällä
ohhoh
bzort glorf bööth
[quote:3ad8cbf123="janne m."][quote:3ad8cbf123="huïg"]http://www.guardian.co.uk/music/musicbl … liminaires
[/quote:3ad8cbf123]
Oho, tää vaikuttaa lupaavalta.[/quote:3ad8cbf123]
Joo.
[quote:f3149e85f8]Les Feuilles Mortes[/quote:f3149e85f8]
ei vittu
ja Houellebecq on sgeidaa, kiimaisen keski-ikäisen miehen kosto
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
[quote:1c3b9a0e5d="Feggy"]RAW POWER!
http://www.theaustralian.news.com.au/st … 01,00.html[/quote:1c3b9a0e5d]
I just got sick of listening to idiot thugs with guitars
Äänestin Funhousea. Funhousen friikkaukset ja tasainen pahaenteinen seksuaalisuus sai veti ihan hiljaseksi ekaa kertaa kuunnellessa. Ja toisellakin kerralla.
Raw Powerilla on varmasti stuugesin parhaat rokkibiisit, mutta Funhouse on kokonasuutena mestariteos, omalla jumittavalla tavallaan.
I feel dirt. Oh yeah.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
KUkaa kuullu tota uutta Iggyä? Radio Helsingiltä vähän ja vaikuttas ihan öö mielenkiintoselta.
Kuulemati, kiinnostus heräs entisestään ku Stupidolle oli tullu jotain cd+7"+kirjanen versiota.. Toki tosi kallis :?
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:5ccd835a14]mediafire.com/download.php?hyhuwx1mytx[/quote:5ccd835a14]
ekaks eka piisi kuulosti joltain mukahassuttelulta mut sit kylhän tuohon hommaan pääs ihan sisään ja silleen. tuskin tulee kuitenkaan mikään kiimakesälevy oleen
se kirjajuttu mikä siinä spessussa o ja sit varmaa muutenki kansitaiteet ni on sen persepoliisi -satrapin hommia
[quote:5c6da351e6]mediafire.com/download.php?hyhuwx1mytx[/quote:5c6da351e6]
ekaks eka piisi kuulosti joltain mukahassuttelulta mut sit kylhän tuohon hommaan pääs ihan sisään ja silleen. tuskin tulee kuitenkaan mikään kiimakesälevy oleen
Muutaman vuoden takaisen Skull Ring -levyn päätösbiisi on kyllä ehdoton kiimakesäbiisi
spotify:track:3X9WHpjn8g7nVQhJ0KgaZd
"A repo man's always intense"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
on muuten yllättävän hyvä tää Iggyn uus cover-levy levyn nimi on Après ja sisältää lähinnä ranskankielisiä covereita, esim gainsbourgilta ja edith piafilta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Iggy Pop guest-starred on an episode of Star Trek: Deep Space Nine in 1998 as a Vorta overseer named Yelgrun from the planet Kurill Prime.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uutta levyä tulossa. Ready to Die. Ihan hirvästi ei jaksa kiinnostaa, mutta täytynee kuitenkin mielenkiinnosta ainakin kertaalleen kuunnella. Weirdnessin kuuntelin myös tänään läpi ja My Idea Of Fun on paskaa kertosäettään huolimatta ainoa biisi, joka millään tavalla tuo mieleen vanhan Stoogesin. Tai no saksofonijutut jossain muissakin biiseissä taisivat olla ihan ok.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kävin tässä levyhyllyä läpi ja mietin mistä raaskisin luopua. Jostain Fun Housen vierestä löytyi tämä:
Olen tainnut tuon joskus kannen perusteella poimia mukaani. 80-luvun alun Iggya Egypti-vaikutteilla Blondien Chris Steinin tuottamana. Voiko mikään mennä vikaan? Levyn hankinta-ajankohtasta minulla ei ole tarkkaa muistikuvaa, mutta veikkaisin, että siitä on noin viitisen vuotta. Tuona aikana olin tainnut kuunnella levyn kertaalleen läpi ja todeta että Iggy laulaa paskasti ja taustalla ei kuulla mitään Speaking In Tongues-ajan Talking Heads-ilakointia vaan melko pelkistettyä ja ajoittain karuakin kitarointia. Odotukset eivät olleet katossa kun päätin nyt pistää levyn vielä kerran soittimeen (yritän yleensä antaa levyille vielä viimeisen tilaisuuden ennen kuin myyn/annan ne pois). Kävin vielä vilkaisemassa ihmisten arvioita rateyourmusicistakin sillä ajatuksella, että minulla on aiemmin jäänyt jotain tajuamatta. Osa oli antanut levylle 1.5 tähteä ja osa 5. Jotain erikoista levyssä oli siis oltava, koska se noin mielipiteitä jakoi. Iggyn laulu kuulostaa edelleen paikoin surkealta, mutta ajoittain myös hyvältä. Välillä Iggy ei edes kuulosta lainkaan itseltään. Joku rateyourmusiciin levyn arvioinut oli pitänyt taustoja jazzina. Minä en jazzia kuullut, mutta tällä kertaa niistäkin löytyi mielenkiintoisia juttuja. Edelleenkään en pidä levyä minään mestariteoksena, mutta en raaski sitä poiskaan myydä. Jollain kummallisella tavalla Zombie Birdhouse onnistuu epäonnistumaan mielenkiintoisesti ja uskon vielä palaavani sen pariin joskus.
Last edited by Alxity (27.04.2013 22:20)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki