You are not logged in.
nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:860d3df567="Neuvostoliitto"][quote:860d3df567="Moronica"]
Ehkä jossain vaiheessa Asakin kuluu ns. puhki, ettei tarvitse kuunnella enää, kun osaa joka tahdin ulkoa. [/quote:860d3df567]
Leijonalevy tuli opeteltua vahingossa ulkoa. Pidin puolentoistavuoden tauon siitä, ja sitten kun yksi kaveri pisti levyn autossa soimaan, niin joka biisissä tuli sellanen: "Ei vittu! Tässä oli tääkin nerokas laini" -reaktio jotain viis kertaa. [/quote:860d3df567]
Tuttua!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Absoluuttinen Nollapiste
Black Sabbath
Iron Maiden
Pavement
The Smiths
Turbonegro (ennenkaikkea "Apocalypse Dudes")
Ja "Nevermind" tottakai.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!
joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Moniin sama. Lisäksi Yo La Tengoa en ole jaksanut vuosiin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:d8d5d67c8f="huïg"]nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!
joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.[/quote:d8d5d67c8f]
Tismalleen + alv.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mä oon päässy indierock-krapulan yli. Oon tääl ostellu sikanaan kaikkia levyjä. Tosin oon keskittyny enemmän amerikkalaiseen ku vaikka brittiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Lisää puhkikuluneita:
Autopsy
Carcass
Entombed (levyt joilla Nicke kannuissa)
Metallica
Motörhead "No Sleep till´Hammersmith"
Rytmihäiriö (ekat seiskat)
Xysma
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Spin Doctors, valitettavasti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ebee0c3131="Katkennut petsari"]Lisää puhkikuluneita:
Autopsy
Carcass
Entombed (levyt joilla Nicke kannuissa)
Metallica
Motörhead "No Sleep till´Hammersmith"
Rytmihäiriö (ekat seiskat)
Xysma[/quote:ebee0c3131]
Eri, eri, eri, osittain eri, eri, eri, eri, eri
No, en oo varmaan kuunnellu ihan yhtä paljon ja kauaa...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tom Pettyn Free Fallin'
Tom Pettyn Free Fallin'
tilasin vasta ton levyn tässä taannoin.. toivottavasti en kyllästy.
[quote:baf02144cb="Jean-Babtiste"]Tom Pettyn Free Fallin'
tilasin vasta ton levyn tässä taannoin.. toivottavasti en kyllästy.[/quote:baf02144cb]hasitan pettymyksen
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:e4e9b4b5c0="shanks"][quote:e4e9b4b5c0="Jean-Babtiste"]Tom Pettyn Free Fallin'
tilasin vasta ton levyn tässä taannoin.. toivottavasti en kyllästy.[/quote:e4e9b4b5c0]hasitan pettymyksen[/quote:e4e9b4b5c0]
Hasitan väärän mielipiteen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuhan kusetin
[quote:39272f999b="kmodig"][quote:39272f999b="huïg"]nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!
joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.[/quote:39272f999b]
Tismalleen + alv. [/quote:39272f999b]
Häh, niin eri.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kaikelle uudelle musalla käy aina niin et sitä soittaa liikaa, sit kyllästyy ja löydät sen uudestaan parin vuoden päästä. Ainakii mun tapauksessa näin.
Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.
Nyt kun kauempaa miettii niin joku Achtung Baby tuli kuunneltua ihan puhtaasti puhki mut siitä bändistä on nyt vähän aika jättänyt muutenkin. Ysärin lopun isoja brittilevyjä (Vanishing Point, pl Computer, Mezzanine jne.) tuli silloin aikanaan kuunneltua ihan tuhottomia määriä mitä seurasi varmaan viiden vuoden tauko mut nythän nekin taas toimii, vähän vaisummin tosin. Paitti Mansunin kakkoslevy joka kuulostaa vaan paremmalta
Älä päästä painiks sitä
[quote:8c23992e40="Neuvostoliitto"]Sufjan Stevens: Come On Feel The Illinoise!
Pari vuotta tuli kuunneltua ainakin John Wayne Gacy Jr. ja Casimir Pulaski Day päivittäin. Sitten alkoi ärsyttämään trumpetti ja banjo. Ja lopulta lauluääni. Olen pitänyt etäisyyttä, että jos joskus Sufjanilta tulee joku seurava levy niin innostuisin sitten taas kympillä.[/quote:8c23992e40]
jännä levy siitä, että eka löytää biisien sieltä toisen täältä, sit yhtäkkiä on parasta ikinä ja vähän aikaa ku on kuunnellu ni kiinnostus lopahtaa ja pelaa tylsä peli. mun kohalla pixies ja nirvana on kärsin pahasti tosta ylisoitosta, ei niitä jaksa yhtää, mut toisaalta ei niitä osaa pitää muualla ku parasta ikinä -osastossa. joku elliott smith taas on siitä jännä ettei siihen jostaan syystä tylsisty ikinä vaikka kuinka paljo soittais, toisin ku muilla näyttäis käyvän.
leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin
Paitti Mansunin kakkoslevy joka kuulostaa vaan paremmalta
[quote:7dd66a2b1c="tomitarmo"][quote:7dd66a2b1c="kmodig"][quote:7dd66a2b1c="huïg"]nii joo sonic youth myös, ei tu kuunneltua enää ollenkaan. ja muutenki indierokit, suurin osa muuttunu paskaks ja loput vaan puhki. vähemmän nyhväystä ja ekspressiivisyys kaakkoon kiitos!
joo mulle kanssa ihan sama ja soijamaidolla, kiitos.[/quote:7dd66a2b1c]
Tismalleen + alv. [/quote:7dd66a2b1c]
Häh, niin eri.[/quote:7dd66a2b1c]
Sama, onneksi.
Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.
No jotain tällasta mutta sen verran puhki että niin kovin harvoin tulee kuunneltua...jotain pavementtia taas ei jaksa senkään vertaa, ehkä jotain yksittäisbiisejä "vahingossa"
[quote:3653e03dd3="ILR"]Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.
No jotain tällasta mutta sen verran puhki että niin kovin harvoin tulee kuunneltua...jotain pavementtia taas ei jaksa senkään vertaa, ehkä jotain yksittäisbiisejä "vahingossa"[/quote:3653e03dd3]
Crooked Rainilta ku kuuntelin taannoisella rotsimixtapella "Range Lifen", niin olin yllättynyt, kuinka se taas kuulostikin hyvältä. Mut valitettavasti Crooked Rain kokonaisuutena ei taida enää tippua samalla tavalla ku vielä Slanted. Vois ehkä omalla kohdalla verrata Helmetin Meantimeen ja Bettyyn tai Swervedriverin Raiseen ja Mezcal Headiin.
-ekademooliparashomoiluspäm
[quote:cbb1471901="huïg"][quote:cbb1471901="ILR"]Emmä noista puhkisoittamisista sinällään tiedä, joku Sonic Youth tietty nykyään eksyy soittimeen tositosi harvoin mut silloin kun sitä laittaa pauhamaan niin heti on taas leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa että pentele ku osaavatkin. Vähän levystä riippuen.
No jotain tällasta mutta sen verran puhki että niin kovin harvoin tulee kuunneltua...jotain pavementtia taas ei jaksa senkään vertaa, ehkä jotain yksittäisbiisejä "vahingossa"[/quote:cbb1471901]
Crooked Rainilta ku kuuntelin taannoisella rotsimixtapella "Range Lifen", niin olin yllättynyt, kuinka se taas kuulostikin hyvältä. Mut valitettavasti Crooked Rain kokonaisuutena ei taida enää tippua samalla tavalla ku vielä Slanted. Vois ehkä omalla kohdalla verrata Helmetin Meantimeen ja Bettyyn tai Swervedriverin Raiseen ja Mezcal Headiin.
-ekademooliparashomoiluspäm [/quote:cbb1471901]
mul o trigger cut 12", sitä on hauska kyl pyöritellä välillä mut albumeja ei jaksa.
-vanhaässäbiisimaxillahomoiluspäm
mul o trigger cut 12", sitä on hauska kyl pyöritellä välillä mut albumeja ei jaksa.
Mulla on vain 7"
Mutta joo, viimeksi on näiltä tainnut Wowee Zowee eksyä soittimeen, ja siitäkin taitaa olla jo noin vuosi. Slow Century -dvd:täkään tulee enää harvemmin katottua karapulassa.
This must be what jail / I will scratch
leuka lattiassa ja kulli kattokruunussa
Aiheutti kyllä pahimman repsäytyksen pitkiin aikoihin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!