You are not logged in.
Pages: 1
[quote:b89e02a528="Jean-Babtiste"]Strömsö
Täs nyt tehtiin tällanen iso...kuutio jossa on helmiä ja...eriväristä teippiä. Se ei oo mitenkään erityisen...tyylikäs, mutta sen voi laittaa vaikka...eteiseen ja sitä voi käyttää vaikka...johonkin.[/quote:b89e02a528]
Oon porukoilla ja katoin just isän kanssa Strömsötä. Oli pakko löytää tää J-B:n lohkasu ja näyttää faijalle. Eli pläräsin hämmennystopikkia sivulle 94 asti (nyt menossa sivu 108). Oli siis pakko perustaa Strösselille oma topikki, että ensi kerralla löytää vähe helpommalla.
Ei muuta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Eikö Strömselle tosiaan ollut aiemmin topiccia? Olisi sietänyt olla
bzort glorf bööth
Toivottavasti faijas ei oo strömsö miehiä ja vihanen mulle tosta lohkasusta, huumoriahan se oli vaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Strömpsö
"A repo man's always intense"
Römpsö krapulassa sohvalla maaten.
Jotenkin rauhoittavaa katsella kun ei toisellakaan ole parempaa tekemistä kuin liimailla jotain tikkuja paperiin tai muuta vastavaa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Leen kanssa vois kyllä askarrellapaskarrella ihan kaksistaan.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:0d5e611252="Jean-Babtiste"]:shock:
Toivottavasti faijas ei oo strömsö miehiä ja vihanen mulle tosta lohkasusta, huumoriahan se oli vaan [/quote:0d5e611252]
Älä höpsi, sai melkee yhtä hyvät naurut ku minä. Se kommentti kiteyttää hyväntahtoisesti koko ohjelman.
*
Jotenkin rauhoittavaa katsella kun ei toisellakaan ole parempaa tekemistä kuin liimailla jotain tikkuja paperiin tai muuta vastavaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:06a58e4a32="Kenkä"]Jotenkin rauhoittavaa katsella kun ei toisellakaan ole parempaa tekemistä kuin liimailla jotain tikkuja paperiin tai muuta vastavaa.
[/quote:06a58e4a32]
Samat tähän.
*
Näytin äitillekin J-B:n Strömsö-kiteytyksen. Reaktio oli jokseen tämän kaltainen:
*
Pilkekö se postasi kerran kuvan niistä tupsuista kootuista "huiveista" joita olisi sitten pitänyt askarrella kerralla "koko suvun naisille"?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En ollu minä, mut muistan kans ton.
*
Löytyi!!!
[quote:1b8aa76343="mitten"]Menetin tänään railakkaassa krapulassa strömsö neitsyyteni.
Kuulema noita kannattais tehdä "vaikka koko suvun naisille joululahjaksi"
[/quote:1b8aa76343]
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pages: 1