You are not logged in.
Deby ja Without you I'm nothing on parhautta, Black Market Musicilla on joitain tosi hyviä biisejä ja Sleeping with ghotstsia en oikein osaa. Kokoelmakin tuli aika vasta. Kaksi näkemääni keikkaa olivat molemmat hyviä. Kuulostan ihan joltain fanilta. Mutta ihan hyvä bändihän tää onkin!
Viime kesän teemabiisi oli Slave to the wage.
Deby on ainoa jonka olen kuullut. Alku on aika parhautta, mutta loppua kohti levy jotenkin kummallisesti hyytyy. Joskus oli aika suuria ennakkoluulojakin Placeboa kohtaan, mutta niistä kuitenkin olen tainnut päästä aika hyvin eroon.
Nää on ihan puppeleita. Ne vois olla NIIN paljon parempia.
Rakastan ja vihaan samanaikaisesti.
Deby on aika timangia!
Varikset komentavat
Kaikki neljä studioalbumia ovat tasaisen hyviä. Jostain syystä Without You I'm Nothing on kuitenkin minulle se rakkain. Mutta tosiaan, jokaisella levyllä tuntuu olevan täytebiisejä. Jos jotain pitäisi jollekin suositella, suosittelisin varmaan sitä kokoelmaa, jolle on suht hyvin kerätty ne parhaimmat biisit. Sen Mulkun(:lol:) pitäisi joskus osata kirjoittaa levyllinen niitä hyviä biisejä...
"A repo man's always intense"
debyytti paras minunki mielestä. without you i'm nothing hyvänä kakkosena. yhesti oon livenä nähny ja kuullu, oli hyvähyvä. ei oo tullu viime aikoina kyllä enää niin pajoa kuunneltua, en tiiä mistä johtuu mutta enempi talvimusiikkia mulle ehkä tuo.
Onko kukaan kuullut vielä Medsiä? Luin jonkun arvostelun jossa sanottiin että paras Placebo-levy tähän mennessä, mutta uskokoon ken tahtoo. Olisi kiva saada kuunteluun jossain vaiheessa.
Placebo on oikeasti hankala bändi. Tavallaan ne on ihan helvetin mauton ja tyylitön bändi ja Brian Molko sanoittajana Pate Mustajärven gootti-lite -versio. Hirveää döngää.
Sitten toisaalta niillä on nippu niin käsittämättömän kovia biisejä, että niitä ei vaan voi dissata.
Silti tällä hetkellä mä näen ja kuulen punaista aina kun Molkon suu aukeaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Sitten toisaalta niillä on nippu niin käsittämättömän kovia biisejä, että niitä ei vaan voi dissata.
Samaa. En ole oikein koskaan täysistä levyistä innostunut, mutta yksittäiset biisit satunaisesti kuultuna aiheuttaa yleensä varsin positiivisia fiiliksiä.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Heh, onks Terhiki placebopissis?
Varikset komentavat
...ja tietääkö Terhi missä olit yötä turunreissulla?
...ja lukeeko Terhi tätä foorumia?
"A repo man's always intense"
Meds paljastuikin hyväksi levyksi!
Tosin Post blue on niin saatanan huono biisi, miksi ihmeessä julkaista tuollaista paskaa
Oiskohan niin että koittavat parantaa myyntiään tekemällä tollasen renkutuksen?? Kaikilta muilta levyiltä paitsi debyltä löytyy: Pure morning oli isohko hitti, sitten tuli Taste in men ja Sleeping with ghostsilla oli English summer rain. Nyt sitten umpipaska Post blue.
Kuunnelkaapa niin huomaatte!
Varikset komentavat
Olen allerginen laulajan artikuloinnille. Se on liian tiukkaa ja narinaa se. Muutamissa laukuissa hiven ideaa ja asennetta - mutta ilmankin eläisin.
I'm higher than the sun
Tykkään oikeasti Molkon äänestä.
Musiikkinsa on toki hirveää paskaa.
En ole oikein koskaan täysistä levyistä innostunut, mutta yksittäiset biisit satunaisesti kuultuna aiheuttaa yleensä varsin positiivisia fiiliksiä.
Sama. Kokoelman omistan ja joskus harvoin tulee joku biisi kuunneltua. Voisin ehkä tykätä enemmänkin jos jaksaisin enemmän kuunnella. Osa sanoituksista jaksaa hymyilyttää hetken, mikä on toki positiivinen asia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sunnuntaina näkyy!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Elämänhistorian spykedeelisimmän viikonloppuni ja (nyt) kolmen päivän tequilan ja kaiken mahdollisen ja jonkun vitun peltikaton kittaamisen jälkeen kyynelkanavat ja kuvitteellisesti myös ranteet repes yhtäkkiä valtoimenaan auki kun se saatanan kääpiö ja maailman toiseksi seksikkäin ruotsalainen homo tuli lavalle ja alko vetään sitä jotain uusimman levyn biisiä Infra-red se on minkä kertsi lähtee käsistä - someone call the ambulance theres gonna be an accident Im coming up on infra-red there is no running that can hide you cause I can see in the dark siis just tarkalleen siinä kohdassa missä se sanoo että I niin sillon lähti suonet pulppuaan, en oo siis mikään bändin fani mut näin nyt vaan kävi.
Bongattu: aika monta toimittajapäätä, mutta mainitaan vaan keikan jälkeen pettyneen näköinen Samuli Knuuti, foorumisteista: _nametaken
ei jaksa omiin topikkeihin kirjottaa koska nyt vihdoin nukkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun
EDIT: Välillä tuntuu, että nikin risto_m takaa löytyy useampi kuin yksi henkilö, mutta pistetään nyt vaikka
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Onko näillä mitään sellasta kokoelmaa missä olisi kaikki oleellisimmat biisit minkä voisi ladata?
E; Pannan toi Once More With Feeling lataukseen. Hyviä sinkkujahan näillä on paljon. Levy ei noin muuten jaksa.
Last edited by Hassuttelija (29.04.2012 10:10)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Placebo on oikeasti hankala bändi. Tavallaan ne on ihan helvetin mauton ja tyylitön bändi ja Brian Molko sanoittajana Pate Mustajärven gootti-lite -versio. Hirveää döngää.
Silti tällä hetkellä mä näen ja kuulen punaista aina kun Molkon suu aukeaa.
Näin se menee, paitsi et en nyt niin kriittinen olis tyylin suhteen. Molkon laulua jaksaa pienissä annoksissa, minkä takia tää on niitä bändejä mitä voi ihan mielellään kuunnella shufflella, mut ei kyllä melkein millään levykokonaisuuksina. Meds taitaa olla paras levy ja se kokis oli ihan jees, vaikka muutamia hyvii biisejä on jääny ulkopuolelle. Viimisin levy tais olla ihan paskaa Popeda-rokkia.
On näillä onnistuneita biisejä, mutta ei tätä kyllä oikein levymitassa jaksa. Vähän niinku Muse tai Sounds. Kaikki hämmentävän suosittuja, mutta pääosa materiaalista kuitenkin aika keskinkertaista, mutta sitten välillä loksahtaa jotain paikalleen ja tulee hyviä biisejä, joita voi ihan rehellisesti diggailla.
Placebosta tuli mieleeni Marc Moulinin Placebo. Sama heppu pisti myöhemmin pystyyn Telexin Dan Lacksmanin kanssa. Syntikkapopin ystävät tietää. Marcin Placebo tässä kuitenkin kiinnostaa. Just kävin äksästä music on vinyylin 1973 lp:n uudelleen julkaisun, ja PERKELE! Ei jää ansiot pelkästään Balekin hartioille. Alkuperäinen julkaisu ilmeisesti naurettavan kallis. Seuraavaksi pitänee tsekata nimikkolevy.
Balekin videon pituus 420 ja ostin levyn 420. What to do?