You are not logged in.
Ite jos satkun kanssa olisin liikkeellä niin tsekkisin myös nämä käytettyjen palstat: hifiharrastajat, hifimaailma ja mitä näitä nyt on. Esim. tollanen ei näyttäis yhtään hassummalta. Mut kaikki tyylillään. Eipä näistä jaksa vääntää, vähän kuin jessestä tappelis.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
pitäis tuolta thomannilta tilata muutenkin, niin siksi taidan kallistua tuohon american audioon. mulle riittää et soitin on halpa ja soittaa vinylejä moitteettomasti. en mä sitä aio lattialle heitellä niin luulis ton pysyvän ehjänäkin ihan hyvin.
pitäis tuolta thomannilta tilata muutenkin, niin siksi taidan kallistua tuohon american audioon. mulle riittää et soitin on halpa ja soittaa vinylejä moitteettomasti. en mä sitä aio lattialle heitellä niin luulis ton pysyvän ehjänäkin ihan hyvin.
Jos tilaat sen pölykannen mukaan, niin varaudu aivan järjettömään taisteluun.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:074fdadc05="forssto"][quote:074fdadc05="ydinaukio"]kertokaapas onko tämä hyvä levysoitin: http://www.thomann.de/fi/american_audio_ttd_2400.htm
ihan vaan niinq kotikäyttöön. tai haluisko joku suositella jotain? ei sais yli 150 maksaa. ja ilmeisesti nuo suoravetoiset on ainakin näin kotikäytössä parempia?[/quote:074fdadc05]
Noi American Audiot on oikein jees Teknari-kopioita, mutta tosi muovisen ja halvan tuntuisia. Soittavat kuitenkin moitteetta levyjä, joten täyttävät täten tehtävänsä. En mä noita kyllä mihinkään keikkahommiin roudaisi, sen verran höttöistä tekoa ovat.
[/quote:074fdadc05]
Itse noita pari kappaletta köyhyydessäni ostelin aikaa sitten ja kyllä niillä ihan kivasti saa bileetkin pystyyn - on toki muovisia ja kevyitä jne eikä vääntöäkään löydy mutta tuossa hintaluokassa ihan pl. Kyllä tarkoitus on nuo teknareiksi vaihtaa kunhan pätäkkää löytyy/hajoavat mutta kun vaihdoin neulat kunnon ortofoneiksi niin käyvät mainiosti sellaiseen "ei biittimiksailla ihan hirveesti" -hulinaan ja kotikuunteluun.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:e707a80496="ydinaukio"]pitäis tuolta thomannilta tilata muutenkin, niin siksi taidan kallistua tuohon american audioon. mulle riittää et soitin on halpa ja soittaa vinylejä moitteettomasti. en mä sitä aio lattialle heitellä niin luulis ton pysyvän ehjänäkin ihan hyvin.[/quote:e707a80496]
Jos tilaat sen pölykannen mukaan, niin varaudu aivan järjettömään taisteluun.
joo kai se pitää tilata...
mut oisko esim tämä vielä parempi soitin: http://www.thomann.de/fi/stanton_t60.htm
tai tämä: http://www.thomann.de/fi/gemini_tt02_mk_ii.htm
tai tämä: http://www.thomann.de/fi/numark_tt1650_ … pieler.htm
Numarkit ovat ainakin Tavastialla kestäneet tosi hyvin... Paremmin kuin Teknarit, vaikka ne ostettiin sinne sillä mielellä että hajonnut korvataan aina uudelle eikä tartte säätää Technicsin huollon kanssa Vantaalla...
Stanton tuttu vain neuloista ja Geminin kamat olivat ainakin noin 10 vuotta sitten aika kauheita.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:12324356dc="Ylitarkastaja Tolonen"]Numarkit ovat ainakin Tavastialla kestäneet tosi hyvin... Paremmin kuin Teknarit, vaikka ne ostettiin sinne sillä mielellä että hajonnut korvataan aina uudelle eikä tartte säätää Technicsin huollon kanssa Vantaalla...
Stanton tuttu vain neuloista ja Geminin kamat olivat ainakin noin 10 vuotta sitten aika kauheita.[/quote:12324356dc]
Mulla sattuu sieluun aina kun näen ja käytän Numarkeja. Rumia ja karkeita.
[quote:0f7b781832="Feggy"][quote:0f7b781832="Ylitarkastaja Tolonen"]Numarkit ovat ainakin Tavastialla kestäneet tosi hyvin... Paremmin kuin Teknarit, vaikka ne ostettiin sinne sillä mielellä että hajonnut korvataan aina uudelle eikä tartte säätää Technicsin huollon kanssa Vantaalla...
Stanton tuttu vain neuloista ja Geminin kamat olivat ainakin noin 10 vuotta sitten aika kauheita.[/quote:0f7b781832]
Mulla sattuu sieluun aina kun näen ja käytän Numarkeja. Rumia ja karkeita.[/quote:0f7b781832]
Mä en tiedä hakeeko ydinaukio levaria esteetikolle... Hintaluokka olisi varmaan eri. Mun (ja Tavastian äijien) kokemusten mukaan Numarkit ovat yllättävän luotettavia.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:179d733832="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:179d733832="Feggy"][quote:179d733832="Ylitarkastaja Tolonen"]Numarkit ovat ainakin Tavastialla kestäneet tosi hyvin... Paremmin kuin Teknarit, vaikka ne ostettiin sinne sillä mielellä että hajonnut korvataan aina uudelle eikä tartte säätää Technicsin huollon kanssa Vantaalla...
Stanton tuttu vain neuloista ja Geminin kamat olivat ainakin noin 10 vuotta sitten aika kauheita.[/quote:179d733832]
Mulla sattuu sieluun aina kun näen ja käytän Numarkeja. Rumia ja karkeita.[/quote:179d733832]
Mä en tiedä hakeeko ydinaukio levaria esteetikolle... Hintaluokka olisi varmaan eri. Mun (ja Tavastian äijien) kokemusten mukaan Numarkit ovat yllättävän luotettavia.[/quote:179d733832]
Dj-käytössä voi ollakin, mutta ainakin siinä mitä kokeilin ei ollut edes neulahissiä vai mikä se on. Kotikäytössä aika raakalaismaista. Enpä tiedä, hakisin huuto.netistä vanhoja teknareita.
[quote:3d4e4a16b7="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:3d4e4a16b7="Feggy"][quote:3d4e4a16b7="Ylitarkastaja Tolonen"]Numarkit ovat ainakin Tavastialla kestäneet tosi hyvin... Paremmin kuin Teknarit, vaikka ne ostettiin sinne sillä mielellä että hajonnut korvataan aina uudelle eikä tartte säätää Technicsin huollon kanssa Vantaalla...
Stanton tuttu vain neuloista ja Geminin kamat olivat ainakin noin 10 vuotta sitten aika kauheita.[/quote:3d4e4a16b7]
Mulla sattuu sieluun aina kun näen ja käytän Numarkeja. Rumia ja karkeita.[/quote:3d4e4a16b7]
Mä en tiedä hakeeko ydinaukio levaria esteetikolle...[/quote:3d4e4a16b7]
en hae. soittimen pitäisi olla pitkäikäinen ja käytän sitä (99% varmuudella) ainoastaan kotikuunteluun. muita vaatimuksia ei ole.
tässä näyttäis olevan ihan mukava vaihtoehto, kellään kokemuksia?
Näyttää hyvältä... Mulla on kotisoittimista myös hyviä kokemuksia vanhemmista Sonyista. Dualit ovat lemppareita, mutta niitä ei taida käytettynä hirveästi liikkua...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
hmmmmmmmmmmmmmmm vittu kun en nyt osaa päättää, toi olis vielä kotikaupungissa! toisaalta olis kiva ostaa ihan uusi vehje mut jos noi satasen thomannin pelit on yksinkertaisesti huonompia kuin esim toi technics niin onko järkee..................................
[quote:157c57d7a7="ydinaukio"]tässä näyttäis olevan ihan mukava vaihtoehto, kellään kokemuksia?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=93375002[/quote:157c57d7a7]
Näyttää hyvältä, kantsii kuitenkin ostaessa koklata vaikka singlellä. Hihnavetoiset saattaa joskus vouvata jos hihna on ihan lopussa...
[quote:ec75dc7e6c="ydinaukio"]tässä näyttäis olevan ihan mukava vaihtoehto, kellään kokemuksia?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=93375002[/quote:ec75dc7e6c]
Yksi kappale tuollaisia löytyy kotoa. Vähän kevyemmän sarjan teknari, mutta ihan ok soitin kotikäyttöön. Luotettava muuten, mutta jotain pientä häiriötä on ollut kierrosnopeuden säätimessä. Varmaan yksilövika. Ja jos vouvaa, niin tuohon malliin saa uusia hihnoja kohtuu helposti ja vaihtokin onnistuu ilman suurempia murheita.
Aika suolainen tuo osta heti hinta. Itse maksoin omastani aikoinaan 20 euroa. Tosin alkuperäisellä rasialla.
[quote:c7ad68dc16="ydinaukio"]tässä näyttäis olevan ihan mukava vaihtoehto, kellään kokemuksia?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=93375002[/quote:c7ad68dc16]
Mulla oli 4 vuotta sitten juuri tuollainen samanlainen soitin Grado Black rasialla. Soittimessa ei ole mitään neulapaino tai sivuttaisveto -säätöjä joten sitä ei todellakaan rasian vaihdon jälkeen saanut (perus)säätöihin.
Tuo Grado Silver rasia maksaa uutena yli 150e joten ei tuo sillee kallis oo mutta toi itse soitin on aika turha.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Näyttää hyvältä... Mulla on kotisoittimista myös hyviä kokemuksia vanhemmista Sonyista. Dualit ovat lemppareita, mutta niitä ei taida käytettynä hirveästi liikkua...
Dualit on kyllä hyviä. Ainakin pari vuotta sitten niitä pyöri huuto.netissä jonkin verran, ostin 505-4 -mallin sitä kautta. Luotettava kapistus. Ja automaattinen pysäytys, toisin kun mun toisissa soittimissa. Pari kertaa pyörinyt levy yön yli...
[quote:95b903e011="ydinaukio"]tässä näyttäis olevan ihan mukava vaihtoehto, kellään kokemuksia?
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=93375002[/quote:95b903e011]
ääh kyl se american audio nyt lähtee sieltä t-kaupasta.
Tulipa mieleen Jopu Diovison -topicista että minusta kuvavinyylit on yksi turhimmista jutuista ikinä. Mitä järkee?!?! OTTAKAA KANTAA!!
on kai niiä turhempiaki juttui..
Tulipa mieleen Jopu Diovison -topicista että minusta kuvavinyylit on yksi turhimmista jutuista ikinä. Mitä järkee?!?! OTTAKAA KANTAA!!
jos nää on niitä joissa vinyyli on sellasessa läpinäkyvässä muovipussissa niin smaa
[quote:badb72f14a="stratum"]Tulipa mieleen Jopu Diovison -topicista että minusta kuvavinyylit on yksi turhimmista jutuista ikinä. Mitä järkee?!?! OTTAKAA KANTAA!![/quote:badb72f14a]
jos nää on niitä joissa vinyyli on sellasessa läpinäkyvässä muovipussissa niin smaa
Niitähän ne. Tai niitä ainakin tarkoitin.
Ihan vitun rumia kaiken muun pahan lisäksi.
[quote:d605c3981c="ydinaukio"][quote:d605c3981c="stratum"]Tulipa mieleen Jopu Diovison -topicista että minusta kuvavinyylit on yksi turhimmista jutuista ikinä. Mitä järkee?!?! OTTAKAA KANTAA!![/quote:d605c3981c]
jos nää on niitä joissa vinyyli on sellasessa läpinäkyvässä muovipussissa niin smaa[/quote:d605c3981c]
Niitähän ne. Tai niitä ainakin tarkoitin.Ihan vitun rumia kaiken muun pahan lisäksi.
Jotain sellasta, paitsi et poikkeuksena mun Devodebykuvalevy. Se toki pahvikannessa jossa sit mega-aukko et näkyy kuva
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e2d299f63f="stratum"]Tulipa mieleen Jopu Diovison -topicista että minusta kuvavinyylit on yksi turhimmista jutuista ikinä. Mitä järkee?!?! OTTAKAA KANTAA!![/quote:e2d299f63f]
Juu, sama homma. Mut jos on normaalit pahvikannet, niin siinä tapauksessa kelpaa. En kyllä yhtään lisää maksaisi.
"A repo man's always intense"
[quote:254f272dae="ydinaukio"][quote:254f272dae="stratum"]Tulipa mieleen Jopu Diovison -topicista että minusta kuvavinyylit on yksi turhimmista jutuista ikinä. Mitä järkee?!?! OTTAKAA KANTAA!![/quote:254f272dae]
jos nää on niitä joissa vinyyli on sellasessa läpinäkyvässä muovipussissa niin smaa[/quote:254f272dae]Juu, sama homma. Mut jos on normaalit pahvikannet, niin siinä tapauksessa kelpaa. En kyllä yhtään lisää maksaisi.
No ei kelpaa. Kuvalevyt on saatanasta. 99% niistä soundaa ihan paskalta normivinyyliin verrattuna. Meikäläisen hyllyssä on muutama täysin kuuntelukelvoton yksilö, esim. Slayerin Reign in bloodin saksapainos.
Kuvalevyille
ei muuten, mutta tuo kuva-/värivinskojen helpompi vääntyminen vaan vituttaa..
Menetetty peli
[quote:712561db28="johnny"]No ei kelpaa. Kuvalevyt on saatanasta. 99% niistä soundaa ihan paskalta normivinyyliin verrattuna. Meikäläisen hyllyssä on muutama täysin kuuntelukelvoton yksilö, esim. Slayerin Reign in bloodin saksapainos.
Kuvalevyille [/quote:712561db28]
Jep, täysin sama, en ole koskaan innostunut kuvalevyistä. Tehny oikein vertailua Killdozerin For ladies only kuvalp:n ja 5x7":n kesken ja jälkimmäisissä on kylmaar parempi soundi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kuvalevystä saa esim mukavan seinäkellon. Skeittaavalle pikkubroidille annoin muinoin joululahjaksi rullalaudaksi muotoillun Gang Green-seiskan ja päälleensä työstetyt viisarit...:ff:
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kuvalevystä saa esim mukavan seinäkellon. Skeittaavalle pikkubroidille annoin muinoin joululahjaksi rullalaudaksi muotoillun Gang Green-seiskan ja päälleensä työstetyt viisarit...:ff:
Heh, mulla on toi sama seiska.
Joskus tuli ostettua Dead Moonin Crack In The System -kuvalevy, jonka mukana tuli koneisto ja viisarit. Oli se jonkin aikaa käytössäkin kellona.
Vinyylin haaliminen on hiukan lähtenyt hanskasta uuden laitteiston myötä. Seiskoja on vaan niin kiva pyöritellä ja hypistellä, vaikka onkin soittimen käyttäjän kannalta työläs formaatti. Tekisi myös mieli hävitää ainakin puolet cd-kokoelmasta, jaksais vaan listata.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.