You are not logged in.
[quote:d877ac67a6="kri"][quote:d877ac67a6="ginipoika"][quote:d877ac67a6="leposi"]Ei luoja, ihan pää räjähtää kuinka hyvä tästä levystä tulee.
[/quote:d877ac67a6]
Sama. Omaa linjaa vedin niin raakasti, että uhrillani ei liene vaikeuksia tunnistaa miksin lähettäjää. [/quote:d877ac67a6]
sama. mut luotan siihen, ettei mun kohde oo liian tietoinen mun musamausta [/quote:d877ac67a6]
SMaa.
tehty! en kyllä saanut yhtä hyvää draaman kaarta aikaiseksi kuin viime vuonna mut ihan tyytyväinen oon. ei mikään hirvee sillisalaatti tai yllätysten yö mut kai tässä joku sinipunainen lanka on. kansissa pysyttelin viime vuoden linjassa, ei mitään krumeluureja vaan asiameininki
Mangojauhe goddamn.
tehty! en kyllä saanut yhtä hyvää draaman kaarta aikaiseksi kuin viime vuonna mut ihan tyytyväinen oon. ei mikään hirvee sillisalaatti tai yllätysten yö mut kai tässä joku sinipunainen lanka on. kansissa pysyttelin viime vuoden linjassa, ei mitään krumeluureja vaan asiameininki
tiptoon viime vuoden meiningille toki :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nyt "se" taitaa olla polttamista ja kansia vaille valmis. Jonkinlaista draaman kaarta yritin myös hakea, mutta ennen kaikkea tuossa on kasa vitun hyviä biisejä peräkkäin
This must be what jail / I will scratch
Vähän jauhaa nyt paikallaan, kyllä tästä vielä paniiki saadaan.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Nyt "se" taitaa olla polttamista ja kansia vaille valmis. Jonkinlaista draaman kaarta yritin myös hakea, mutta ennen kaikkea tuossa on kasa vitun hyviä biisejä peräkkäin
Paitsi että yksi biisi piti sittenkin ottaa pois KUN EI OIS MAHTUNU LEVYLLE! KIITOS RANTEET AUKI JUNAN ETEEN SILLALTA ALAS 2008
This must be what jail / I will scratch
ei mikään hirvee sillisalaatti
eri
[quote:5f5314df28]mutta ennen kaikkea tuossa on kasa vitun hyviä biisejä peräkkäin[/quote:5f5314df28]
eri
Valmis.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Olen saanut jo kymmenen biisiä listalle. Nyt pitäis vielä löytää ja polttaa ne.
Olen saanut jo kymmenen biisiä listalle. Nyt pitäis vielä löytää ja polttaa ne.
Monenneks aattelin Ismon ruokalaulun laittaa?
[quote:c05c0066c2="Ulvis"]Olen saanut jo kymmenen biisiä listalle. Nyt pitäis vielä löytää ja polttaa ne.
Monenneks aattelin Ismon ruokalaulun laittaa?[/quote:c05c0066c2]
arvuutteletko? luulenpa että laitoit kahdeksanneksi
mut paljastukset vasta joulun jälkeen
joo, kasetti alkaa oleen valmis, pari muutosta piti tehdä loppupuolelle, ja yllättäen varsinkin a-puolella yllättävänkin suorat aasinsilta-linkit biisien välillä, mut mielestäni toimii ihan ok ja kaikki toki ehdotonta a-luokkaa mutta sopiva sillisalaatti tunnelmasta toiseen. luulen että vastaanottajan ei tarvitse kauaa arvailla kenen tekemä kasetti
kuinkahan moni muuten kassuna tän tekee?
oisin ite voinu mut laiskistunu sen verta, että helpompi polttaa.
[quote:76c242dbbb="shanks"]kuinkahan moni muuten kassuna tän tekee?
oisin ite voinu mut laiskistunu sen verta, että helpompi polttaa.[/quote:76c242dbbb]
ei saa sanoa, koska sen perusteella voi päätellä pukkeja! kassuntekijöitä ja vastaanottavia kun on kuitenkin huomattavasti rajoittuneempi määrä
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
ah, it has been done!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Nyt kävi niin, että laitin miksilleni 20 MAAILMAN PARASTA POPPIKAPPALETTA.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Nyt kävi niin, että laitin miksilleni 20 MAAILMAN PARASTA POPPIKAPPALETTA.
Lähtispä Tervahovinkadulle
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:dd1676e102="ginipoika"]Nyt kävi niin, että laitin miksilleni 20 MAAILMAN PARASTA POPPIKAPPALETTA.
Lähtispä Tervahovinkadulle [/quote:dd1676e102]
Erehtyispä posteljooni ja tois vahingossa tänne
Lähti vähän käisistä. En nyt usko että kohde välittää, heitin sinne sellaista settiä että saajan käsi on housussa helmikuulle asti ainakin Sitten laskiaismixtape kehiin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
hys hys vähemmän detaljiita jampat!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hys hys vähemmän detaljiita jampat!
NONIINPÄPRKL!
[quote:6021d883e1="huïg"]hys hys vähemmän detaljiita jampat!
NONIINPÄPRKL![/quote:6021d883e1]
Kaikki on hämäystä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
VALMISTA TULI!
Huhhuh, koville otti synnytys, mutta ihan kivalta näyttää. Sellaset 3,2 kg painaa beibe, rillipäinen kuin isänsä, mutta valkoiset tanssikengät jalassa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
"Se" tuli. "Se" soi. PARASTA
:sydan::rakkaus::psykee::pint::pint::hulinax:
"Se" tuli. "Se" soi. PARASTA
LISÄÄ TIETOA!!!
One word: HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ!
Mahtava meno, joukossa sekä omia supersuosikkipiisejä sekä uudempia "tuttavuuksia". Ankara perjntaihulina-kaljanjuontimixi, voee miks mulla ei ole vapaailtaa
Viimeinen raita toki repsäytti aika pahasti :peuk:
Matlok-spektrianalyysi kertoo että miksi on lähetetty Helsingistä.
Käsiala on sen mielestä 99% varmuudella pojan. Kansissa verraton ja taiteellisesti korkeatasoinen kollaasi, takakannen Helena Karihtala pistää toki miettimään, onko kyse jostakin "kypsempien naisten" ystävästä
Helena Karihtala pistää toki miettimään, onko kyse jostakin "kypsempien naisten" ystävästä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu