You are not logged in.
[quote:2e1f120e79="Jean-Babtiste"]
E: Tää levy on oikein malliesimerkki siitä, kuinka ensin tehdään nippu komeita biisejä, ja sitten mahtavan näkemyksen siivittämillä skittajutuilla nostetaan homma ns. nextille levelille
[/quote:2e1f120e79]
Kyllä 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Psychic TV/PTV3 - Mr. Alien Brain vs. The Skinwalkers
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

[quote:8a26167168="paise"][quote:8a26167168="Bricolage"]
![]()
Tää on loistava kyllä![/quote:8a26167168]
The Orchids, eiks toi oo ptv:ä?[/quote:8a26167168]Onhan se. Hyvin onnistuvat, se Brittiläinen soundimaailma vain vaihdetaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
mikäs tää muuten on, näyttää siltä yhdeltä hurriganes-tyypiltä.
[quote:fe752696f4="paise"][quote:fe752696f4="Bricolage"]
Ikivanhoilta kuulostavat folk-biisit parempia kuin ennen, noisevedot jyrää kovemmin ja nuo poppia viemäristä-kappaleet aivan saatanan nerokkaita. Ei mikään muu bändi kuulosta edes tältä, paitsi ehkä jos soittais Stockhausenin Kontaktea ja Anthology of American Folk Musicia yhtäaikaa. Pink & Sour, Spider's House, Sunday Noises, A Chinese Actor, The Orchids, Black Metal Valentine..
[/quote:fe752696f4]
Tää on loistava kyllä![/quote:fe752696f4]
ja mikäs tää, topiccia pydeen, perustaisin ite mut en tiedä mihin kuuluu kun en vielä oo kuullut nuottiakaan. kuvauksen perusteella voisin tykätä ![]()
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Justiin soi levyn paras biisi, So Real. Levy kokonaisuudessaan ei o mulle mikään tajunnanräjäyttäjä, mut kyllähän tätä ihan ilokseen kuuntelee.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:c47619f592="tomitarmo"]
mikäs tää muuten on, näyttää siltä yhdeltä hurriganes-tyypiltä.
[quote:c47619f592="paise"][quote:c47619f592="Bricolage"]
Ikivanhoilta kuulostavat folk-biisit parempia kuin ennen, noisevedot jyrää kovemmin ja nuo poppia viemäristä-kappaleet aivan saatanan nerokkaita. Ei mikään muu bändi kuulosta edes tältä, paitsi ehkä jos soittais Stockhausenin Kontaktea ja Anthology of American Folk Musicia yhtäaikaa. Pink & Sour, Spider's House, Sunday Noises, A Chinese Actor, The Orchids, Black Metal Valentine..
[/quote:c47619f592]
Tää on loistava kyllä![/quote:c47619f592]
ja mikäs tää, topiccia pydeen, perustaisin ite mut en tiedä mihin kuuluu kun en vielä oo kuullut nuottiakaan. kuvauksen perusteella voisin tykätä
[/quote:c47619f592]
Ole hyvä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Äsken:
Nyt:
Aaaaaaaaaaaa kuulostaa just nyt maailman parhaalta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

bzort glorf bööth

Postisetä on just tuomassa tätä miulle! Pitäispä kiirettä!
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho

bzort glorf bööth

This must be what jail / I will scratch

Sent from my iPhone 16
The Hold 

pistetääs toista kertaa peräkkäin soimaan.
The Triffids - Save What You Can
Psychic TV/PTV3 - Mr. Alien Brain vs. The Skinwalkers
Kylesa - Mul on liian pieni teltta ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS