You are not logged in.
Juuri nyt luen foorumia, mutta tuli tossa lukastua Tapaus Naisenkuvia. Mm. tällanen aika hassu kohta löytyi opuksesta:
"Minun mielestäni, mulla on semmonen käsitys siis että tässä maassa koetaan hyvien tapojen vastaiseksi esimerkiksi se, että valmistaudutaan ääh seksuaaliaktiin siten että taustalla on jumalanpalvelus Lemin kirkosta, täs on yks näkökohta ja sitten on minusta edelleenkin meidän maassamme hyvien tapojen vastaista että kaupungivaltuutettu Donner esittää siittimensä jäykistyneenä ja velttona siis mä koen, hänellä on tietysti oikeus esittää sitä miten haluaa noin yksityiselämässä, mutta mä koen että esimerkiksi tämmönen on hyvien tapojen vastaista, että jos tässä menettelemme vastaavasti niin ihmiset suuttuis tähän tai muuta ja se on kai sitä hyvien tapojen vastaisuutta."
- Jouni Apajalahti perustelee Valtion elokuvatarkastamon vaatimuksia leikata elokuvaa Naisenkuvia
en ole kolmekybänen emoboy
Onko joku lukenu tän? Oon meinannu ostaa monta kertaa, kun kuulostaa kivalta, mut en kestä huteja kirjahyllyssäni, enkä kumminkaan jaksa viedä divariin. (kirjastoon, joojoo...)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Charles Maturin - Melmoth the Wanderer
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Turo Kuningas: Työkalupakki
Turo Kuningas: Työkalupakki
Tuo on mullakin lukulistalla aika korkealla.
Nyt on loppusuoralla Bill Bryson: Lyhyt historia lähes kaikesta,
puolessa välissä Tommi Liimatta: Sivuhistoria ja
alkuvaiheissaan Juha Seppälä: Suomen historia.
[quote:f3ad2a1e22="looramerri"]Turo Kuningas: Työkalupakki
Tuo on mullakin lukulistalla aika korkealla.[/quote:f3ad2a1e22]
Jep, totta kai Coo-yhtyeen basistin kirjallinen avaus kiinnostaa.
Sylvia Plath: The Bell Jar
Hyvää yölukemista...
Sofi Oksanen: Puhdistus
Olen hyvää vauhtia pääsemässä Sofi-kammostani, tätä ennen luin Stalinin lehmät.
Golden Gate pitäisi lukea uudelleen, A Suitable Boy odottaa vielä vuoroaan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:c431defcfb="schlagobers"]Sofi Oksanen: Puhdistus
Olen hyvää vauhtia pääsemässä Sofi-kammostani, tätä ennen luin Stalinin lehmät.[/quote:c431defcfb]
En ole vieläkään päässyt siitä. Stalinin lehmiä pläräsin joskus kirjakaupassa kun se ilmestyi pokkarina, ei vain napannut. Puhdistusta on kyllä kovasti kehuttu, mutta... :?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Brittikysely: Moni valehtelee lukemistaan kirjoista
Kyselyyn vastanneiden brittinaisten mielestä miehen tulisi olla lukenut ainakin Shakespearea tai Nelson Mandelan elämäkerran. Brittimiehiin taas tekevät vaikutuksen naiset, jotka lukevat Shakespearea, verkkosivuja tai musiikkikappaleiden sanoituksia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:475ab1d842="noiseidea"]Brittikysely: Moni valehtelee lukemistaan kirjoista
Kyselyyn vastanneiden brittinaisten mielestä miehen tulisi olla lukenut ainakin Shakespearea tai Nelson Mandelan elämäkerran. Brittimiehiin taas tekevät vaikutuksen naiset, jotka lukevat Shakespearea, verkkosivuja tai musiikkikappaleiden sanoituksia.[/quote:475ab1d842]
Häviäjät.
[quote:3a0fb4cc89="Feggy"][quote:3a0fb4cc89="noiseidea"]Brittikysely: Moni valehtelee lukemistaan kirjoista
Kyselyyn vastanneiden brittinaisten mielestä miehen tulisi olla lukenut ainakin Shakespearea tai Nelson Mandelan elämäkerran. Brittimiehiin taas tekevät vaikutuksen naiset, jotka lukevat Shakespearea, verkkosivuja tai musiikkikappaleiden sanoituksia.[/quote:3a0fb4cc89]
Häviäjät.[/quote:3a0fb4cc89]
minuun tekee vaikutuksen naiset, jotka eivät osaa lukea. todennäköisesti tajuavat tyhmyyteni muita myöhemmin. :x
parasta aikaa luen roland barthesin rakastuneen kielellä, mikä on ihan mahtava, ja sitä pakko vatkaa -kokista.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:c5bf58c5b5="Pilke"]
Onko joku lukenu tän? Oon meinannu ostaa monta kertaa, kun kuulostaa kivalta, mut en kestä huteja kirjahyllyssäni, enkä kumminkaan jaksa viedä divariin. (kirjastoon, joojoo...)
*[/quote:c5bf58c5b5]oon lukenu ja suosittelen varauksetta
[quote:74ffc7df2d="maloun"][/quote:74ffc7df2d]oon lukenu ja suosittelen varauksetta
Oke, näin ytimekäs kommentti, niin pakko kai käydä ostamassa. Tattis.
*
[quote:7fef7a1a08="maloun"]
oon lukenu ja suosittelen varauksetta [/quote:7fef7a1a08]
Oke, näin ytimekäs kommentti, niin pakko kai käydä ostamassa. Tattis.
*
On upea, yksi parhaista.
Osaan quotet.
Kiitsa Loorikselle kans. On tota kehuttu paljon, mut piti toki täällä varmistaa.
Mites tämä sitten, onko jollain mielipidettä?
Kansi on ainakin kiva.
*
[quote:629ede0395="lintumies"]
Löytyi kirjastosta ihan sattumalta, jee.[/quote:629ede0395]
Signed by Author -versio minulla omana
Sofi Oksanen : Puhdistus
Jotenkin musta tuntuu, että tänään on juuri oikea päivä aloittaa tämä kirja.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jaahas, mitäs tuosta nyt sanoisi. Plussaa jutuista antiikin kirjallisuuden miljööstä, bysanttilaisesta ajasta sekä antiikin kirjallisuuden välittymisestä nykyaikaan. Miinusta tulee kyllä vähän liian kuivasta tyylistä. Tietyllä tavalla nykyaikaisempi ja varmasti kattavampi kuin Kaimio-Oksala-Riikosen kirjoittama Antiikin kirjallisuus ja sen perintö, mutta jäin silti kaipaamaan teivasoksalamaista persoonallista otetta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jouluna luettua:
Wladimir Kaminer: Ryssändisko
Herman Hesse: Narkissos ja kultasuu
Risto Isomäki: Litium 6
David Harvey: Uusliberalismin lyhyt historia
Novaja Gazeta vol. 1
Hannele Klementtilä: Ritari Siniparta - Gilles de Rais'n tarina
Etenkin neljä viimeistä oli taas silkkaa ihmiskunnan hienouden mennyttä ja nykyistä ja tulevaa juhlaa näin joulun kunniaksi!
Ydinvoimalat vaan odottaa ketjuräjäytystä, vallitsevan taloudellisen ideologian ainoa tarkoitus on palauttaa räikeän sorsiva globaali luokkajako, Venäjän kansalaisyhteiskunta on ihan raiskattu, niin ja myöhäiskeskiajan rikkain ranskalainen muuten paloitteluraiskasi parisataa pikkulasta.
I love you and dream about the Führer