You are not logged in.
[quote:7e654f5a79="nametaken_"]MÄ EN KESTÄ KUN TAAS HUOMASIN TÄN IHAN LIIAN MYÖHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN.
SAMA!!!!![/quote:7e654f5a79]
TEHKÄÄPÄ TOISILLENNE MIXIT!!!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d2f965cc33="looramerri"][quote:d2f965cc33="nametaken_"]MÄ EN KESTÄ KUN TAAS HUOMASIN TÄN IHAN LIIAN MYÖHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN.
SAMA!!!!![/quote:d2f965cc33]
TEHKÄÄPÄ TOISILLENNE MIXIT!!![/quote:d2f965cc33]
mutta jokin yllärimomentti tuosta silti puuttuu
LUETAAN SITÄ FOORUMIA JATKOSSA
Tulipas muuten komeat kannet! Ei niillä sisällön kanssa ole mitään tekemistä, mutta jatkavat viimevuotista teemaa. Tästähän voisi tulla tapa.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Kasettidekki saapui
Nyt ei enää tarvi kun päättää biisit, tehdä kannet ja äänittää.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Joo, lopullinen versio on nyt päätetty.
Pistin kyllä bonuslevynkin
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
mites se siis oli noitten kansien kanssa että pitikö se biisilista kirjottaa siihen?
tein ton levyn äsken, tuli vitun hyvä
mites se siis oli noitten kansien kanssa että pitikö se biisilista kirjottaa siihen?
en tiiä onko tästä mitään konsensusta (hah ihanku ois) mut mun mielestä on hyvä laittaa biisilista. vituttaa jos ei tiiä mitä kuuntelee etenkin jos tykkää.
Joo kyllä ne listat jotenkin sinne mukaan. Jos ei kansiin, ni sit vaik erikseen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
höh. toivottavasti ei oo liian myöhäistä sanoa et mä en halua sitä listaa, paljon jännempää kun ei tiedä mikä biisi tulee seuraavaks. sen listan voi sit joskus laittaa vaikka tähän ketjuun.
edit: mut siis toki jos joku on mulle jo kannet tehnyt ja sen listan laittanut, niin ei hätää, antaa olla vaan
höh. toivottavasti ei oo liian myöhäistä sanoa et mä en halua sitä listaa, paljon jännempää kun ei tiedä mikä biisi tulee seuraavaks. sen listan voi sit joskus laittaa vaikka tähän ketjuun.
no eihän sitä oo pakko lukea etukäteen tai ollenkaan...
[quote:d70f0e9ea9="ydinaukio"]höh. toivottavasti ei oo liian myöhäistä sanoa et mä en halua sitä listaa, paljon jännempää kun ei tiedä mikä biisi tulee seuraavaks. sen listan voi sit joskus laittaa vaikka tähän ketjuun.
no eihän sitä oo pakko lukea etukäteen tai ollenkaan... [/quote:d70f0e9ea9]
niin no tämä toki jos se lista on piilossa jossain eikä osu välittömästi silmiin.
mulle tuli viime vuonna sillai että oli erillisessä kirjekuoressa ja se oli hieno idea.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:d70c87a78b="ydinaukio"]höh. toivottavasti ei oo liian myöhäistä sanoa et mä en halua sitä listaa, paljon jännempää kun ei tiedä mikä biisi tulee seuraavaks. sen listan voi sit joskus laittaa vaikka tähän ketjuun.
[/quote:d70c87a78b]
Aattelin tehdä just näin oman uhrini kanssa...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
mulle tuli viime vuonna sillai että oli erillisessä kirjekuoressa ja se oli hieno idea.
hyvä idis amin!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
mä en taas jotenkin löytäny sitä biisilistaa paketista, kunnes Privis vakuutti että kyllä se siellä on
Ja ainahan sen kappalelistan voi tehdä niin kryptisesti, ettei sitä vaivatta lue. Mie ainakin taas.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Ajattelitko kirjoittaa biisilistan painitrikoisiin?
rupesin hommiin
tiukkaa tekee mut eiköhän saada mahtumaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
polttoo vaille valmis
mitää hinoo pakettii en osaa vääntää voi ei
Kuuntelin eilen läpi ja siirtymät biisistä toiseen meni niin kuin mietinkin
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Heh, taitaa tulla keräilyharvinaisuus ku kirjotin levyhy väärin
oli ihan hyvä paketti mitä eilen kuuntelin. en viel kuitenkaa polttanu jos tulis pakottava tarve lisätä joku..
Tuntien pyörittelyn jälkeen avauskolmikko päätetty viime yönä, siitä eteenpäin lasketellaankin vauhdikkaasti loppuun asti
Tänään tuloo levystä valmista, kansiin ei kyl oo juuri ideoita vielä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ei luoja, ihan pää räjähtää kuinka hyvä tästä levystä tulee.
[quote:0887d28abc="leposi"]Ei luoja, ihan pää räjähtää kuinka hyvä tästä levystä tulee.
[/quote:0887d28abc]
Sama. Omaa linjaa vedin niin raakasti, että uhrillani ei liene vaikeuksia tunnistaa miksin lähettäjää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:54862e8631="leposi"]Ei luoja, ihan pää räjähtää kuinka hyvä tästä levystä tulee.
[/quote:54862e8631]
mä pelkään että tää on hyvä vain mun mielestä sillä VEDÄN KYLMÄSTI OMAA LINJAA
Mutta vihdoin lähtee. Ois pitänyt arvata että tää pitää tehdä duunissa salaa eikä himassa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:7d02283422="ginipoika"][quote:7d02283422="leposi"]Ei luoja, ihan pää räjähtää kuinka hyvä tästä levystä tulee.
[/quote:7d02283422]
Sama. Omaa linjaa vedin niin raakasti, että uhrillani ei liene vaikeuksia tunnistaa miksin lähettäjää. [/quote:7d02283422]
sama. mut luotan siihen, ettei mun kohde oo liian tietoinen mun musamausta