You are not logged in.
[quote:793194bc17="psykokarkki"]eiköhän unohdeta jo tää surkea vuosi, 2009 rulez
Pa(a)ppa listaa [/quote:793194bc17]
mitäs näitä nyt on:
Mastodonin uus, Deltron 3030:n toka, Johnny Cashin Amerikan sarjan kutososa, uus dälekki, decemberistien uus, mässivätäk, magnolia electric co.. noinniiku nopeesti vilkastuna julkasemassa uutta. Ja toki paljon muitakin.
[quote:d5b01f4d0e="Jean-Babtiste"][quote:d5b01f4d0e="psykokarkki"]eiköhän unohdeta jo tää surkea vuosi, 2009 rulez
Pa(a)ppa listaa [/quote:d5b01f4d0e]
mitäs näitä nyt on:
Mastodonin uus, Deltron 3030:n toka, Johnny Cashin Amerikan sarjan kutososa, uus dälekki, decemberistien uus, mässivätäk, magnolia electric co.. noinniiku nopeesti vilkastuna julkasemassa uutta. Ja toki paljon muitakin.[/quote:d5b01f4d0e]
Ja Pet Shop Boys :hulinax:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:566114c2ae="armashenrik"]mitäköhän oon ostanut tänä vuonna? tai ees kuunnellu... nää nyt ei todellakaan ole mitään parhaasta päästä ever, mutt kuitenki- en minä osaa,
Xiu Xiu - women as lovers (ei mikään kaikkein paras)
Fuck Buttons - Street Horrsing (ei mikään kaikkein paras)
Fucked Up - The Chemistry of Common Life (ei mikään kaikkein paras)
Frivolvol - Who Needs Maps When We Got Time? (en oo edes kuunnellu)
The Fall - Imperial Wax Solvent (en oo edes kuunnellu, on varmaan paras)
Kauko Röyhkä & Riku Mättilä -
[/quote:566114c2ae]
Lisäänpä vielä tämän The Drones - Havilah, onpa muuten tosi hyvä rokkilevy, räkä-aussia, hienoja kitarasooloja yms... tää luo sellasen fiiliksen että olis kännissä ja haluais soittaa entisille tyttöystäville. myös aikaisemmat näitten levyt on huippuhyviä etenkin toi Wait Long By The River and the Bodies of Your Enemies Will Float By
Noni, tän vuoden eniten , toisin sanoen ja miksei myös levyt.
1 Group Inerane - guitars from Agadez
2 Black Motor - Club el toro
3 Mohel - Babylon bypass
4 James Ferraro - Marble surf
5 Kevin Drumm - imperial distortion
6 Fricara Pacchu - Midnite Pyre
7 Blevin Blectum - Gular Flutter
8 Gang Gang Dance - Saint Dymphna
9 Ponytail - Themes for cops
10 Burning Star Core - Challenger
sitten kanssa nämä oli myös kivoja sekä ihan jees
Good Band - kassu
.snd - 4, 5, 6
Wesley Matsell - Bernwerk
Magik Markers - Gucci Rapidshare Download
Ducktails - II
Omar-S - Psychotic photosyntesis
Zomby - ep
Flying Lotus - Los Angeles
Bonnie Prince Billie - Lie down in the light
Trim - Soulfood vol. 3
MoHa! - One-way ticket to candyland
Lau Nau - Nukkuu
Evangelista - Hello voyager
ja arkistoista:
Arthur Russell - Love is overtaking me
Sublime frequenciesin 70's Rai underground
Permanent Vacationin Space Oddities : Compilation of rare European library grooves from 1977 - 1984
Ei mitään uusia messiaita mutta kaikkee hiton kivaa kuitenkin
Edit: kuuntelin Fricaraa
Edit2: Blevin Blectum!
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
mietinkin tossa että tuleekohan tätä näkymään muiden listoilla. omalle menee ehdottomasti kunhan jaksan sellasen tehdä.
[quote:c8e0ac455f="huntin_seteli"]Ponytail - Themes for cops
mietinkin tossa että tuleekohan tätä näkymään muiden listoilla. omalle menee ehdottomasti kunhan jaksan sellasen tehdä. [/quote:c8e0ac455f]
saman lafkan Airaksinen -julkaisu oli vaan niin paljon kovempi
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:345a149b48="huntin_seteli"]Noni, tän vuoden eniten , toisin sanoen ja miksei myös levyt.
[/quote:345a149b48]
olipa kyllä teikäläisen lista aika yhtenevä omien vaihtoehtojen kanssa
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:43341a5b12="maloun"][quote:43341a5b12="huntin_seteli"]Ponytail - Themes for cops
mietinkin tossa että tuleekohan tätä näkymään muiden listoilla. omalle menee ehdottomasti kunhan jaksan sellasen tehdä. [/quote:43341a5b12]
saman lafkan Airaksinen -julkaisu oli vaan niin paljon kovempi [/quote:43341a5b12]no se on mulla vielä kuulematta. jos joskus jaksais perehtyä tohon mp3sten ostamiseen niin vois hankkia kuulolle, koska eikö se ollu vaan mp3-julkaisu? tosta ponytailista mulla on cd-r.
[quote:7ed0027aba="kmodig"][quote:7ed0027aba="maloun"][quote:7ed0027aba="huntin_seteli"]Ponytail - Themes for cops
mietinkin tossa että tuleekohan tätä näkymään muiden listoilla. omalle menee ehdottomasti kunhan jaksan sellasen tehdä. [/quote:7ed0027aba]
saman lafkan Airaksinen -julkaisu oli vaan niin paljon kovempi [/quote:7ed0027aba]no se on mulla vielä kuulematta. jos joskus jaksais perehtyä tohon mp3sten ostamiseen niin vois hankkia kuulolle, koska eikö se ollu vaan mp3-julkaisu? tosta ponytailista mulla on cd-r.[/quote:7ed0027aba]
Airaksinen oli livenä Lepiksessä kova. Sen jälkeen ei Ponytailille oikein lämmennyt...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:b598bf3c1a="maloun"][quote:b598bf3c1a="kmodig"][quote:b598bf3c1a="maloun"][quote:b598bf3c1a="huntin_seteli"]Ponytail - Themes for cops
mietinkin tossa että tuleekohan tätä näkymään muiden listoilla. omalle menee ehdottomasti kunhan jaksan sellasen tehdä. [/quote:b598bf3c1a]
saman lafkan Airaksinen -julkaisu oli vaan niin paljon kovempi [/quote:b598bf3c1a]no se on mulla vielä kuulematta. jos joskus jaksais perehtyä tohon mp3sten ostamiseen niin vois hankkia kuulolle, koska eikö se ollu vaan mp3-julkaisu? tosta ponytailista mulla on cd-r.[/quote:b598bf3c1a]
Airaksinen oli livenä Lepiksessä kova. Sen jälkeen ei Ponytailille oikein lämmennyt...[/quote:b598bf3c1a]Jännää et jakaantuu näin. Must molemmat oli kovia keikkoja - ja molemmat kovia levyjä. Täytyy sanoa että varsinkin kun kuuntelin ton Themes For Copsin muutaman kerran keskittyneesti, niin sit rupeskin vast pääseen jytälle. Eli toimii helkkarin hyvin. Ehkä pitäis vielä kuunnella sitä Airaksistakin oikein kunnolla.
Pitää hankkia auto, kun näköjään ajaessaan sitä pääsee oikeaan keskittymisvaihteeseen et jaksaa kuunnella levyjä kunnolla.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:967b0fcd0e="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:967b0fcd0e="maloun"][quote:967b0fcd0e="kmodig"][quote:967b0fcd0e="maloun"][quote:967b0fcd0e="huntin_seteli"]Ponytail - Themes for cops
mietinkin tossa että tuleekohan tätä näkymään muiden listoilla. omalle menee ehdottomasti kunhan jaksan sellasen tehdä. [/quote:967b0fcd0e]
saman lafkan Airaksinen -julkaisu oli vaan niin paljon kovempi [/quote:967b0fcd0e]no se on mulla vielä kuulematta. jos joskus jaksais perehtyä tohon mp3sten ostamiseen niin vois hankkia kuulolle, koska eikö se ollu vaan mp3-julkaisu? tosta ponytailista mulla on cd-r.[/quote:967b0fcd0e]
Airaksinen oli livenä Lepiksessä kova. Sen jälkeen ei Ponytailille oikein lämmennyt...[/quote:967b0fcd0e]Jännää et jakaantuu näin. Must molemmat oli kovia keikkoja - ja molemmat kovia levyjä. Täytyy sanoa että varsinkin kun kuuntelin ton Themes For Copsin muutaman kerran keskittyneesti, niin sit rupeskin vast pääseen jytälle. Eli toimii helkkarin hyvin. Ehkä pitäis vielä kuunnella sitä Airaksistakin oikein kunnolla.
Pitää hankkia auto, kun näköjään ajaessaan sitä pääsee oikeaan keskittymisvaihteeseen et jaksaa kuunnella levyjä kunnolla.[/quote:967b0fcd0e]
Mulla tää johtuu siitä, että Ponytailin Löllötimantti "hoiti" asiansa paljon paremmin kuin mitä tuo kyttä-levy. Mut ei sekään huono levy oo.
edit: ja pitää painottaa, että Ponytail on ehdottomasti yksi parhaimpia kotimaisia artisteja. Tai no ei edes kotimaisia, vaan ylipäätään.
[quote:817f2d0810="kmodig"]
saman lafkan Airaksinen -julkaisu oli vaan niin paljon kovempi [/quote:817f2d0810]
en o muuten ehtinyt tota Mahagoodia vielä koknaisuudessaan kuulemaan
Mulla tää johtuu siitä, että Ponytailin Löllötimantti "hoiti" asiansa paljon paremmin kuin mitä tuo kyttä-levy.
totta
Mut ei sekään huono levy oo.
no ei tod
Mulla tää johtuu siitä, että Ponytailin Löllötimantti "hoiti" asiansa paljon paremmin kuin mitä tuo kyttä-levy.
totta[/quote:90e4bf46d4]
Mut Kyttä levy on pantu soimaan lujemaa parempi levy
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
jeh, se kyttälevy on pantu
Mulle tuli paineita olla laittamatta Gunnareita listalle siinä pelossa, että se sijoittuisi liian korkealle ja aiheuttaisi gintsun jättämisen.. jos kyseessä ois joku muu turha spämmäri niin en välittäs mutta ginipoika on niin hieno mies etten yksinkertaisesti voi ottaa kontolleni tätä asiaa.
Darkthronen ja Oasiksen uusin ovat mieleenpainuvimmat levyt. Muuten kaikkiaan melko turha levyvuosi ollut. Enemmän tullut ostettua lähinnä vanhempia plattoja.
>:{/
Meikä on kyllä tykännyt tänä vuonna julkaistuista tosi paljon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jeh, se kyttälevy on pantu
hei huntti, offariks menee, mut missä viipyy avattares? Ehdotan animoitua sarkofagia. Kuitenkin noita spåmmejakin on melkein huntti jo koossa.
aktivoidun
1. tv on the radio - dear science,
2. kings of leon - only by the night
3. fleet foxes - fleet foxes
4. flight of the conchords - flight of the conchords
5. girl talk - feed the animals
6. the hold steady - stay positive
7. satyricon - the age of nero
8. elbow - the seldom seen kid
9. the raconteurs - consolers of the lonely
10. of montreal - skeletal lamping
tää on ollu rock-vuosi, ihan suoraa ja pelottavan aikuista vääntöö... ja seassa on kans sitten vähemmän rock hyvikset
listalle ei mahtunu:
js666 - II
the last shadow puppets - the age of the understatement
the bug - london zoo
bon iver - for emma, forever ago
deerhunter - microcastle
the flaming lips - christmas on mars (soundtrack)
fucked up - the chemistry of common life
gojira - the way of all flesh
randy newman - harps & angels
coldplay - viva la vida...
joensuu1666n ostin tänään, kuulosti hyvältä mutta en nyt pysty laittamaan sitä minnekään listalle
edit näin uudenvuodenaattona, kevyessä nousussa: js666 lisätty, järjestystä pantu
jätän foorumin jos Grace Jones eijjoo 20 parhaan joukossa
mitäs erityistä tässä levyssä oli?
[quote:9563f166ba="harry-irene"]jätän foorumin jos Grace Jones eijjoo 20 parhaan joukossa
mitäs erityistä tässä levyssä oli?[/quote:9563f166ba]
ei noita pappoja kannata niin tosissaan ottaa.. joutavia horisevat vähintään puolet ajastaan.
[quote:5a0f79a6f6="shanks"][quote:5a0f79a6f6="kmodig"][quote:5a0f79a6f6="harry-irene"]jätän foorumin jos Grace Jones eijjoo 20 parhaan joukossa
mitäs erityistä tässä levyssä oli?[/quote:5a0f79a6f6]
ei noita pappoja kannata niin tosissaan ottaa.. joutavia horisevat vähintään puolet ajastaan.[/quote:5a0f79a6f6]
Niinpä. Yksinäisenä sanovat mitä sattuu, jos vaan löytyisi jostain kuuntelija.[/quote:5a0f79a6f6]
Läheisyys on vanhuuden voimavara. Tai äkkiäkös sitä vanhentuu kun nämä käy läpi:
Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
1) Boris - Smile
2) JS666 - II
3) Clark - Turning Dragon
4) Disfear - Live the storm
5) Fennesz - Black Sea
6) Kanye West - 808's And Heartbreaks
7) Flying Lotus - Los Angeles
Eero Johannes
9) The Bug - London Zoo
10) The Cool Kids - Bake Sale
Muut "ihan kivat":
Saul Williams - Niggatardyst
Nasum - Doombringer
Asa - Loppuasukas
Rotten Sound - Cycles
Lil' Wayne - Tha Carter III
Re-Up Gang - We Got It For Cheap Vol. 3
Steinski - What Does It All Mean?
Fuck Buttons: Street Horrrsing
Animal Collective: Water Curses EP
Autechre - Quarastice
Harmönian international skw***
[quote:e56973b4a0="hc_jose"]Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
[/quote:e56973b4a0]
Jos Asan ja Boriksen jättää pois, niin ihan samat levyt uppos täälläkin.
saanko nyt sitä peppuseksiä?
[quote:d39e2484fd="kmodig"][quote:d39e2484fd="hc_jose"]Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
[/quote:d39e2484fd]
saanko nyt sitä peppuseksiä?[/quote:d39e2484fd]
et jätit parhaan pois.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:ed750df3aa="ex-kolja"][quote:ed750df3aa="kmodig"][quote:ed750df3aa="hc_jose"]Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
[/quote:ed750df3aa]
saanko nyt sitä peppuseksiä?[/quote:ed750df3aa]
et jätit parhaan pois.[/quote:ed750df3aa]
kuuntelin sen yhdellä automatkalla, ei koskettanut, mutta enpä kovin tarkkaavaisesti kuunnellut. maailma on täynnä levyjä, ei ne kuole sukupuuttoon, jos mä en anna niille rakkauttani ja huomiotani.
Vedän sua dynkys turpaan!
tai hit halaan
[quote:2434ed6122="kmodig"][quote:2434ed6122="ex-kolja"][quote:2434ed6122="kmodig"][quote:2434ed6122="hc_jose"]Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
[/quote:2434ed6122]
saanko nyt sitä peppuseksiä?[/quote:2434ed6122]
et jätit parhaan pois.[/quote:2434ed6122]
kuuntelin sen yhdellä automatkalla, ei koskettanut, mutta enpä kovin tarkkaavaisesti kuunnellut. maailma on täynnä levyjä, ei ne kuole sukupuuttoon, jos mä en anna niille rakkauttani ja huomiotani.
tai hit halaan [/quote:2434ed6122]
ei minua dynkyssä nää.
[quote:1fceb4b1d7="kmodig"][quote:1fceb4b1d7="hc_jose"]Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
[/quote:1fceb4b1d7]
saanko nyt sitä peppuseksiä?[/quote:1fceb4b1d7]
Oisit saanut ilmankin. Asan eka puolisko on tosi hyvä, mut muuten ei myöskään kolise erityisesti. Tulihan sitä silti kuunneltua huomattavan paljon kesällä.
Unohtui tosiaan:
Carcassien remasterit ansaitsevat erityismaininnan. Eipä niissä sisältönsä puolesta löydy uutta, mutta nuo uudelleenjulkaisut kerättyäni tajusin kuinka rakas yhtye on kyseessä. Symphonies of sicknessin parhaudenkin tajusin vasta nyt.
[quote:7c38815a87="ex-kolja"][quote:7c38815a87="kmodig"][quote:7c38815a87="ex-kolja"][quote:7c38815a87="kmodig"][quote:7c38815a87="hc_jose"]Enpä ole jaksanut seurata tänä vuonna julkaistuja levyjä juuri lainkaan. Tässä kuitenkin ne suosikit:
[/quote:7c38815a87]
saanko nyt sitä peppuseksiä?[/quote:7c38815a87]
et jätit parhaan pois.[/quote:7c38815a87]
tai hit halaan [/quote:7c38815a87]
ei minua dynkyssä nää.[/quote:7c38815a87]
kausi on ohi?
missä sitten?
ei missään ku ei oo rahaa hermoja tai mitään muutakaan. tai no, ehkä perjantaina näkee en tiedä.