You are not logged in.
Justin Kirk
[quote:77651e4311="kri"]Justin Kirk
[/quote:77651e4311]
hmmm.. näköyisköhän tää
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jukka Keitele ca. 80's
[URL=http://img82.imageshack.us/my.php?image=jkhv2.jpg][/URL]
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
uuh
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:40014c54b1="Pope"]
uuh [/quote:40014c54b1]
Kylmaar, olin vasta 10v kun näin Star Warsin mutta kun Harrison ilmaantui valkokankaalle olin ihan Flash! Bam! Alakazam! TIMBEEEEEEEEEEERRRR!!! ja olen edelleen.
koulukaverit oli ihan dorkia ja tykkäs siitä nössömarkhamillista
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Obi Wan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Niin siis se maturempi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä taisin sitten olla niitä dorkia, jotka tykkäsi enemmän Luke Skywalkerista kuin Hanistä. Se valomiekka, se valomiekka
Sama.
Kaikkein herttaisin oli kuitenkin peltistä terskaa muistuttava R2D2
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Loadingloadingloading
en ole kolmekybänen emoboy
Homo.
Michael York.
Katsoin juuri Cabaret'n ja . Liza Minelli tosin näyttää vähän avaruusoliolta, mutten löytänyt kuvaa herrasta yksin. On myös esiintynyt Gilmoren tytöissä professori Asher Flemingina.
Edit: ei näkyny, eikä löydy hyvää kuvaa höh.
arvasin
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
nimet tiskiin, pallonapa
Ei oo sit mikään Jeesus