You are not logged in.

en osaa enkä jaksa liittää kuvaa tähän
EVE : EVE
hiukan kuuma meno!! aavikon ruoska! rankkasateessa !
onpa kyl
todella överit rumpusaundit. ja oikeestaan kaikki saundit
ja even lauluääni UUH
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Pakko olla hyvä
Loistava arvio 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oletteko kuulleet Alan Parson's Projectin Eveä?
ps. nää tyypit kuuntelee Mobyn Lift Me Uppia joka oli en muista minkä vuoden paskin biisi 
Vittu tää on kova. Kaks pitkää eepeetä siis samalla cd:llä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Tää olikin parempi kun muistin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
..paitti, että aina kun jostain kappaleesta innostuu niin seuraava lyö vaivaannuttavuudellaan vyön alle.
Joku Rick Random hyi vittu.
Tai Comus suomennos. Ei älkää hei viittikö koskea tommosiin kappaleisiin tälläsellä asenteella.
[quote:df29fd0534="janne m."]..paitti, että aina kun jostain kappaleesta innostuu niin seuraava lyö vaivaannuttavuudellaan vyön alle.
Tai Comus suomennos. Ei älkää hei viittikö koskea tommosiin kappaleisiin tälläsellä asenteella.[/quote:df29fd0534]
Aika sama. Mutta onhan toi aika hyvin aika kestänyt. Mulla

bzort glorf bööth

"A repo man's always intense"

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Permanent Green Laittii

[quote:8d9bd25344="Feggy"][quote:8d9bd25344="janne m."]..paitti, että aina kun jostain kappaleesta innostuu niin seuraava lyö vaivaannuttavuudellaan vyön alle.
Tai Comus suomennos. Ei älkää hei viittikö koskea tommosiin kappaleisiin tälläsellä asenteella.[/quote:8d9bd25344]
Aika sama. Mutta onhan toi aika hyvin aika kestänyt.[/quote:8d9bd25344]
Toki toki, toi oli 'vienkö kirpparille myyntiin' kasassa, mutta päätin pitää vielä hyllyssä. Joistain rasittavista kappaleista huolimatta bändin soitto (miinus tylsä rumpali) on todella herkullisen kuuloista.

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"