You are not logged in.
systeemi ei toimi!
...eikä Scars on Broadwaynkaan "leirissä" kaikki ole kohdallaan!
Ei mutta, noiden parhaiden paikkojen kanssa on saattanu aika moni mennä solmuun.
turpa kii ja laula
Uus levyhän on hyvä! Tai siis ainakin kun muistaa skipata kaks ekaa biisiä. Ares ja Mercury ei toimi yhtään. Mutta huippubiisejä riittää, kuten vaikkapa Halo, Biko, Trojan horse ja One month off.
Ei tää toki edellislevyn hienouteen yllä, ihan vaan jo senkin takia että ainakin mulle edellislevyn tekstit muodosti hyvien biisien kanssa koskettavan kokonaisuuden, mut tästä ei mitään tarinaa löydy.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Uus levyhän on hyvä! Tai siis ainakin kun muistaa skipata kaks ekaa biisiä. Ares ja Mercury ei toimi yhtään.
hmm.. pitäsköhän tälle siis antaa uus yritys. vitutti toi Mercury-biisi niin paljon etten oikein tosissaan loppuosaa kuunnellu.
ei kyllä napannut yhtään tää uus. Ei o biisejä, ei.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
ei kyllä napannut yhtään tää uus. Ei o biisejä, ei.
komppaan
[quote:45458d7858="simo_vaatehuoneelta"]ei kyllä napannut yhtään tää uus. Ei o biisejä, ei.
komppaan [/quote:45458d7858]
ette vain osaa jne..
hieno levy jne.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Taidan olla aika LAME JA MEINSTRIIMI, kun aattelin että menisin näiden keikan jatkobileisiin virgin oiliin, jossa dj:nä top billin + kele
en ole kolmekybänen emoboy
Taidan olla aika LAME JA MEINSTRIIMI, kun aattelin että menisin näiden keikan jatkobileisiin virgin oiliin, jossa dj:nä top billin + kele
Emätiä mut SRXT on ihan vitun hyvä biisi.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Mikäs juttu nämä Fourin grunge-vertaukset oikein ovat? Olihan se aavistuksen raskaamman oloisesti tuotettu kuin debyytti niitten muutaman biisin perusteella, jotka jaksoin kuunnella, mutta ei nyt niin raskasta. Aika paskaa nämä viime vuosikymmenen puolivälin neopostpunk tulokkaat taitavat kaikki nykyään vääntää?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Silent Alarmin julkaisusta kymmenen vuotta! Vieläks joku kuuntelee? Ei oikein kestänyt aikaa kyseinen lätty, vaikka aikoinaan oli mun mieleistä cooleinta musaa mitä on
Oikeastaan siitä A Weekend in the Citystä pidin vielä enemmän, vaikka se ei oikein hypeä saanut aikaan. Kolmannen levyn kohdalla kiinnostus lopahti täysin, enkä oo noihin vamhempiinkaan palannut.
Last edited by Hassuttelija (19.02.2015 17:06)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Like Eating Glass, Banquet ja kaks vikaa biisiä Silent Alarmilla Tuleehan tota kuunneltua vielä tai oikeastaan vaan noita biisejä. Muita levyjä en sitten ole jaksanut ottaa haltuun.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Like Eating Glass, Banquet ja kaks vikaa biisiä Silent Alarmilla Tuleehan tota kuunneltua vielä tai oikeastaan vaan noita biisejä. Muita levyjä en sitten ole jaksanut ottaa haltuun.
sama
Mä kuuntelen vaan Lunoa. Siinä on hyvät rummut.
Intimacy on paras, mut eipä oo sitäkään hetkeen tullu kuunneltua.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Silent Alarmin ilmestymisaikaan oltiin kaverin kanssa levykaupassa ja se osti ko. levyn ja mä Raw Powerin. En ole katunut päätöstäni.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Kaikki Raw Powerin biisit on paskoja.
Kaikki Raw Powerin biisit on paskoja.
Sitkeille trolleille
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso