You are not logged in.
[quote:bcd603de83]Tommi Liimatta valmistelee toista soololevyään, jolla soittavat Nollapisteen jäsenistä ainakin Janne Hast ja Tomi Krutsin. Levy julkaistaneen ensi syksynä, mutta viimeaikaisista viisastuneena tarkka päivä, kuten myös tarkempaa tietoa levyn sisällöstä kerrotaan myöhemmin.[/quote:bcd603de83]
ja aavistus lisätietoa nollalistalta:
[quote:bcd603de83]Tommi esittää osan kappaleista yksin, joitakin kappaleita
säestää Plastic Eske Band ja lisäksi levyllä soittaa
toinenkin yhtye, mutta sen nimeä en muista.[/quote:bcd603de83]
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jos soololevyn biisit ovat läheskään niin tasokkaita, kuin Oulussa kaksi vuotta sitten esitetyt julkaisemattomat biisit niin hyvä levy on tulossa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
voipa olla että joutuu hankkimaan jos ja kun tuo ilmestyy. kaksi uusinta nollapiste-levyä edelleen ostamatta... samoin se uusin sarjakuva. ja uusimmat diucitkin pitäis... joopa joo.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oon nyt viimepäivinä ottanu taas Nollapistettä kuunteluun. Lempparini taitaa olla edelleen Nimi muutettu. Seitsemäs sinetti on aika turha levy, Mustaa ei ole on toki klassikko mutta muuten tylsä levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Minusta Mustaa ei ole on aika tylsä ja turha biisi. Paljon parempi on levyn avaava Kerro Ketä Ajattelit. Harmi vaan että se on myös ainoita Sinetin biisejä, joita Absot eivät ole livenä soitelleet.
EDIT: tosölsgöllegeseöes
<@DBGene> senkin karkki
Kerro ketä ajattelit taitaa tosiaankin olla ainoa minkäänlaisia klassikkomääritelmiä hipova kappale koko levyllä.
Liimatan soololevylle varaukseton , ollapa edes puoliksi niin tasokas kuin Pan Alley...
Itsensä- ja muidentoistospåm.
This must be what jail / I will scratch
<@DBGene> senkin karkki
asiahan ei minulle kuulu, mutta noiden kaupallinen myynti on kyllä kielletty... tosta vois ehkä jopa ilmoittaa johonkin mut en taida jaksaa.
[quote:1b56338ec8="Alxity"]Siitä Diu Dauta[/quote:1b56338ec8]
asiahan ei minulle kuulu, mutta noiden kaupallinen myynti on kyllä kielletty... tosta vois ehkä jopa ilmoittaa johonkin mut en taida jaksaa.
Niinpäs tais muuten ollakin. No minulla ei noiden kanssa ole muuta tekemistä kuin että satuin huomaamaan tuollaisen ilmoituksen.
<@DBGene> senkin karkki
Niinpäs tais muuten ollakin. No minulla ei noiden kanssa ole muuta tekemistä kuin että satuin huomaamaan tuollaisen ilmoituksen.
no en luullutkaan että se oli sun ilmoitus... mutjoo, toisaalta ne jotka tietää, tietää että noita on saatavilla ilmaiseksi (tai siis postikuluja vastaan) toisaalla. eikä tuolla vielä tarjouksia ollutkaan.
EDIT: sekavaa tekstiä... niin sitä vaan että eipä nuo välttämättä kiinnostakaan muita kuin hc-faneja joiden sitten taas pitäisi tietää homma muutenkin.
Simpukka-amppeli pitkästä aikaa
Ylivoimaisesti aliarvostetuin levy, ilman muuta yksi parhaista.
[quote:fb4ac55770="DirtyBlueGene"]Simpukka-amppeli pitkästä aikaa
Ylivoimaisesti aliarvostetuin levy, ilman muuta yksi parhaista.[/quote:fb4ac55770]
Jep, monta huippubiisiä: Silti, Ajoratamaalaus, Eläimen varmuus, Kaatua, Viittä vaille sadetta..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:4095d91a30="jookcha"][quote:4095d91a30="DirtyBlueGene"]Simpukka-amppeli pitkästä aikaa
Ylivoimaisesti aliarvostetuin levy, ilman muuta yksi parhaista.[/quote:4095d91a30]
Jep, monta huippubiisiä: Silti, Ajoratamaalaus, Eläimen varmuus, Kaatua, Viittä vaille sadetta..[/quote:4095d91a30]
ja sunnuntai.
Kyllä! Eläimen varmuus on takuulla ainakin menevin Absobiisi ja samalla ehkä myös yksi parhaista. Simpukka-amppelista huokuu vielä sellainen lapsenomainen kokeillaan kaikkea hassua-asenne, jonka Absot sitten Suljetun jälkeen (tai sen aikana) aika hyvin hukkasivat.
<@DBGene> senkin karkki
Koska en ole tännekään kirjoittanut vielä mitään, lisään nyt täysin turhan ja tarpeettoman "parhaat nollikset"-listan:
1. Muovi antaa periksi
2. Suljettu
3. Nimi muutettu
4. Mahlanjuoksuttaja
5. Neulainen Jerkunen
6. Olos
7. Simpukka-amppeli
8. Seitsemäs sinetti
Tähdennän vielä, että kaikki levyt ovat vähintäänkin hyviä.
Koska listojen tekeminen on kivaa ja niiden kanssa indierunkkaaminen vielä kivempaa julkaisen oman epävirallisen listani:
1. Muovi antaa periksi
2. Suljettu
3. Simpukka-amppeli
4. Mahlanjuoksuttaja
5. Nimi muutettu
6. Olos
7. Neulanen Jerkunen
8. Seitsemäs sinetti
5 korkeimmalla sijoittunutta ovat kaikki parhautta, kaksi seuraavaa hyviä ja Sinetti on jo aika heikohko.
<@DBGene> senkin karkki
1. Nimi muutettu
2. Suljettu
3. Muovi antaa periksi
4. Olos
5. Simpukka-amppeli
6. Neulainen Jerkunen
7. Seitsemäs sinetti
Mahlis on vielä kokonaan kuulematta.. pitäis vissiin korjata asia.
Mahlis on vielä kokonaan kuulematta.. pitäis vissiin korjata asia.
Jep. Kannattaa. Erinomainen teos on tuokin.
Pannan nyt päivitetty oma toppilista kaupan päälle. Mahlis nousi kolomoseksi ja Olos paransi asemiaan. Hienoa Pan Alleytä en tähän sotke mukaan, tiedän mistä sopii milloin mainita.
[quote:4c7098e4a4="ZapMan"]
Top levyt
1. Suljettu
2. Muovi antaa periksi
3. Nimi muutettu, Mahlanjuoksuttaja
5. Neulainen Jerkunen
6. Olos
7. Simpukka-amppeli, Seitsemäs Sinetti[/quote:4c7098e4a4]
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:571bbfab03="mesta.net"]Absoluuttisesta Nollapisteestä tuttu muusikko Tommi Liimatta julkaisee toisen sooloalbuminsa Tropical Cocktail 13. syyskuuta.
Albumilla Liimattaa komppaa kaksi eri kokoonpanoa, The Test Pressings ja Plastic Eske Band. The Test Pressingsissä esiintyvät Nollapisteen riveistä tuttu rumpali Tomi Krutsin ja kosketinsoittaja Janne Hast sekä The Nightingales-yhtyeen Marko Kantola. Plastic Eske Bandin muodostavat puolestaan ex-Nollapiste Teemu Eskelinen, Tuomas Talvensaari sekä Johnny Pallari. Lisäksi levylle tulee kaksi Liimatan soolobiisiä.[/quote:571bbfab03]
ja tuossa liimatan varhainen sarjakuva vuodelta 1986, rudolf lomalla.
liimatalla on midaksen kosketus
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eiks se oo ihassAMA
OHO, CÄPSLOCK!
SPÅM!
käytin tuossa pikkunokkelaa kaksoismerkitystä tribuuttina sankarilleni, ette vain tajunneet
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jos käytetään absoluuttista taivutusta niin se on muuten midasin.
en tiä kuka sankari mut arvataan: paavo väyrynen?
absoluuttiselle asiakeskustelulle
onkos tuo muuten vielä rovaniemen kirjastossa?
taisi olla siellä kuunneltavana mutta ei lainattavissa. kyseessä siis nukahtaa-murre-tosiasia (älkää sotkeko ekaan demoon).
spåm!
onkos tuo muuten vielä rovaniemen kirjastossa?
Onpa hyvinkin, vain kuunneltavana tosiaan. Kuten myös Demo I. Pitääpä käydä seuraavalla kerralla Rovaniemellä ollessa kuuntelemassa. En kyllä varmaan muista kuitenkaan.