You are not logged in.
Leijonan koti
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 03:31)
ylex-sukupolvi alkaa tuottaa hedelmää
ottakaa ja ja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pannan nyt tähänkin topikkiin.
Täyttä paskaa, jos tää on se Wiidakko, joka soi Ylex:llä.
"A repo man's always intense"
Kannattaa silti tulla Jyväskylän Ilokiveen tsekkaamaan ainakin lämppäri...
asiahan ei mulle kuulu mutta mix tätä topiccia on käyty lukemassa jo yli 5000 kertaa? eix teillä ollu muuta tekemistä pääsiäisenä...??? selviäisiköhän asia jos kävisi tuolla i****-galleria-linqissä ihmettelemässä... no ihassama.
spåM!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
vähän matlokkasin mutten löytänyt mitään viitteitä. samapa tuo...taso nousuun?
Veikkaaanpa, että joku vekkuli on laittanut operan päälle ja reload every x second..
joo, tuolta vähän vaikuttais, tai sitten tosiaan vihaiset wiidakko-pissikset vainoaa. vittu mitä...
laitoin bänniä eräälle guestille tuon joka selaili kevyempää-osiota, olikohan tuosta nyt mitään hyötyä... hmm
asiahan ei mulle kuulu mutta mix tätä topiccia on käyty lukemassa jo yli 5000 kertaa?
Nyt 10800 ja risat. Onhan se hyvä että yritystä riittää. Satuin kuulemaan poikain haastattelua radiosta, kuulemma vaan tekevät mielestään hyvää musaa ja se on vaan plussaa, jos joku digailee. Onpahan ainakin ihan uudenlainen näkökulma musiikintekoon... Joku biisikin siellä soitettiin, ei mitenkään pahalta kuulostanut sinänsä, mutta ei kyllä kauhean hyvältäkään.
Joku on laittanut topic-linkin johonkin kuumalle Wiidakko-sivulle. Täällä käy nyt sitten altsunuoria tsekkaamassa miten paskaa musiikkia kuuntelemme, ja näyttävät lähtevän aika nopeasti muualle... tämä on siis vain palaneen käryltä haiseva teoriani.
Kuuntelin myspacesta yhden biisin, ja siinä oli todella paskat sanat. Harvoin noin huonolla vedolla noustaa suosituksi, joten siitä propsit! Laulaja veti tavu kerrallaan rytmissä: "Mi-tä em-mää tie-dä / mi-tä mä-kin tie-dän / si-tää et sää sie-dä".
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jaahas, tää oli siis alun perinkin vain jokin erittäin mauton vitsi. Topikki lukkoon kohtsillään?
This must be what jail / I will scratch
Haluan vielä ehtiä sanoa että Ei Näin, Wiidakko (WWWWWWWW), ei näin.
Mitenhän voisi suhteellisen kauniisti toivoa mahdollisimman lyhyttä uraa kaikille bändin jäsenille ja ko. yhtyeenkuvatuksen piirissä toimivalle/toimineelle väestölle? Pannan polli?
This must be what jail / I will scratch
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Uuh.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Johan oli kaameaa paskaa, kun eilen orkesteri tuli Ilokivessä nähtyä. Lämppärinä toiminut Laivue tosin oli pirun kova
>:{/
ja bännit pois kotikoneelta tai tulee turpiin
vitun peelo. tuollaisesta puppeloinnista sietääkin olla bännättynä... mieti huvikses paljon tuollaisesta latailusta menee turhaan kaistaa, meillä kun ei ole sitä mitenkään rajattomasti. reload-viritykset ff:lle, kiitos?
suosikkitopicci ylös!
kuulin tätä viime sunnuntaina vihdoinkin radiosta, vähän outo laulaja eikä biisistä jäänyt mieleen kuin että sen nimessä oli luku 980. kitarat soi ihan kivasti ja kyllähän tää aina 51 koodia voittaa
en kyllä ihan heti oo levyä ostamassa...
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sue (ainakin yksi sen arvostelijoista) osoitti tasoaan antamalla näiden levylle seiskan arvosanaksi. "Luulen, että tämä bändi jos mikä pitäisi nähdä livenä, että ymmärtäisi mistä on kyse".
DBGenen keikkaraportin jälkeen tuo kommentti repsäytti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pihi-Hantsa odottaa levyn päätymistä mid price-koriin?
tottakai... ja odotin vähän et josko ne soittais tänään lordin lämppärinä
On tämä lopulta aika hyvää. Olisi kiva nähdä uudestaan livenä.
:x
Varikset komentavat
saadaanko the orders vs. wiidakko -polli?
[quote:54793b1221="forssto"]YLÖS!
Nämä ovat taas ajankohtaisia, kun ovat saaneet pahan kilpailijan The Ordersista ja kun Nintendo WII on ilmestynyt.[/quote:54793b1221]
29.1.
Tasokkaan suomalaisen pop-musiikin vuosittainen vientiseminaari osoitteessa www.tosviol.net/ss.
Voisko joku vääntää parit piirakkakaaviot, ja kertoo mistä löytys joku Niche minne jotain söpöjä tyyppejä vois tunkee kitarat kädessä?
Uudessa Rumbassa oli juttua ja joku bändin jäsenistä sanoi, että "soittavat livenä niin kovasti että joskus tulee verta".