You are not logged in.
7. Fricara Pacchu - Midnight Pyre
En muistanutkaan, että tämäkin ilmestyi 2008. Mainio levy, mutta saattas tehdä tiukkaa mahtuuko mun top10een. Ja samat sanat Semimuumion levyyn. Hmm.
organizing the boy scouts for murder is wrong
mietin tuossa että ketkä on julkaisseet hyviä levyjä noiden lisäksi jotka jo löytyy hyllystä, ja nämä tuli ekana mieleen:
pocahaunted
lindstrom
gang gang dance
harvey milk
sunn o)))
sun kil moon
lau nau
joensuu 1685
tv on the radio
vieläkö noita on.... enpä muista nyt
[quote:e5e70ad052="ydinaukio"]mietin tuossa että ketkä on julkaisseet hyviä levyjä noiden lisäksi jotka jo löytyy hyllystä, ja nämä tuli ekana mieleen:
pocahaunted
lindstrom
gang gang dance
harvey milk
sunn o)))
sun kil moon
lau nau
joensuu 1685
tv on the radio
vieläkö noita on.... enpä muista nyt[/quote:e5e70ad052]
Tuo Sunn o))) nyt ainakin oli vuoden suurimpia pettymyksiä.
Hyi saatanas.
1. Portishead - Third
2. Jucifer - L'Autrichienne
3. Elbow - Seldom seen kid
4. Sun kil moon - April
5. Frightened rabbit - Midnight organ fight
6. Murmansk - Chinese locks
7. Bon Iver - For Emma, forever ago
8. TV on the radio - Dear science
9. The Hold steady - Stay positive
10 Lambchop - Ohio
Eipä mitään älytöntä hekumaa aiheuttanut yksikään levy. Ehkä Portishead kirkkaimpana, muut tasaisesti perässä. Vähän tylsää :?
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:97be145161="grindson"][quote:97be145161="ydinaukio"]mietin tuossa että ketkä on julkaisseet hyviä levyjä noiden lisäksi jotka jo löytyy hyllystä, ja nämä tuli ekana mieleen:
pocahaunted
lindstrom
gang gang dance
harvey milk
sunn o)))
sun kil moon
lau nau
joensuu 1685
tv on the radio
vieläkö noita on.... enpä muista nyt[/quote:97be145161]
Tuo Sunn o))) nyt ainakin oli vuoden suurimpia pettymyksiä.
Hyi saatanas.[/quote:97be145161]
haista homo vittu.
mitäköhän oon ostanut tänä vuonna? tai ees kuunnellu... nää nyt ei todellakaan ole mitään parhaasta päästä ever, mutt kuitenki- en minä osaa,
Xiu Xiu - women as lovers (ei mikään kaikkein paras)
Fuck Buttons - Street Horrsing (ei mikään kaikkein paras)
Fucked Up - The Chemistry of Common Life (ei mikään kaikkein paras)
Frivolvol - Who Needs Maps When We Got Time? (en oo edes kuunnellu)
The Fall - Imperial Wax Solvent (en oo edes kuunnellu, on varmaan paras)
The Fall - Imperial Wax Solvent (en oo edes kuunnellu, on varmaan paras)
perusteluille ja levylle
1. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-la-la Band - 13 Blues For Thirteen Moons
2. Xiu Xiu - Women As Lovers
3. Portishead - Third
4. Bardo Pond - Batholith
5. Kauko Röyhkä ja Riku Mattila - s/t
6. Barry Andrewsin Disko - Boom Boom Vol. 1
7. Autistic Daughters - Uneasy Flowers
8. Yoshida Tatsuya and Haino Keiji - Hauenfiomiume
9. Maritta Kuula - Ampiaisten kuningatar
10. V/A - Lauluja suuren mäen alta
tänä vuonna ilmestyi myös kaks täysin hirveää uudelleenjulkaisua; Koenji Hyakkein "A Hundred Sight of Koenji" joka oli puoliksi äänitetty uudelleen... aivan hirveän kuulosta kertakaikkiaan.
samoin myös Paternosterin levystä ilmestyi "Remastered" joka on taas vieläkin hämympi tapaus: täysin selittämättömästä syystä levy pyörii LIIAN NOPEASTI ja näin ollen legendaariseksi muodostunut lauluääni onkin huomattavasti korkeampi!! eli täysin ohut ja hengetön. niin ikään instrumentit on onnistuttu pilaamaan täysin eri kuuloisiksi. kyse ei ole siis enää edes samasta levystä! outoa vaan ettei tästä ole mitään haloota syntynyt muilla alan foorumeilla.
palaa vaan mieleen wigwamin beingin remaster, jossa groovi oli täysin onnistuttu kadottamaan ja jopa kokonaisia kitarasooloja oli mystisesti vain kadonnut... ja ko. versio taitaa olla ainoa olemassaoleva cd-versio tuosta levystä.
sen sijaan Suiciden 6CD live boxi oli viihdyttävää kuunneltavaa välispiikkeineen:
"HEY! WHO STOLE THE MIKE!!? YOU FUCKER BRING IT BACK!! AAARGH! MOTHERFUCKER!!!"
"NOW SHUT UP!! THIS NEXT ONE IS ABOUT ALL OF YOU!....... FRANKIE TEARDROP!!"
ja noin muutoin, jatsihan mulla vaan kotona soi pääasiassa. tosin yhtään tänä vuonna julkastua jatsilevyä en oo vielä tainnu kuulla, paitsi Mohelin "Babylon Bypass", joka oli kyllä sitä itseään. Black Motorin "Club El Toro" odottaa vielä levylautasta...
[quote:0571c58b7e="Junkieman"][quote:0571c58b7e="noiseidea"]
Vuoden levyt 1998 kehiin? :neutral:[/quote:0571c58b7e]
Meitti teki pari vuotta takaperin sen ketjun samoihin aikoihin vuodesta kuin vuoden levy -ketju pöllähtää, jossa pohdittiin 5 vuotta vanhoja parhaita levyjä. Ei tainnu olla kovin hitti, mutta vois tehdä uusiks. Mikähän ois sopiva aikaväli? 5? 10? 2? 4?[/quote:0571c58b7e]
Mites ois -58, -68, -78, -88 ja -98 -äänestykset? Mikäs sen mukavempaa kuin listaaminen. Ja mua tosiaan ainakin kiinnostais nähdä tulokset.
En tajua miten unohdin, että MGMT:n levy julkastiin tänä vuonna.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:5d5afe56c4="ydinaukio"]tässä kaikki omistamani vuonna 2008 julkaistut kokopitkät levyt järjestyksessä:
1.
2. fleet foxes: s/t
3. portishead: third
4. wolves in the throne room: two hunters
5. mogwai: the hawk is howling
6. circle: hollywood
7. sydän, sydän: usko itseesi
tulihan noita muutama muukin hyvä levy (parempi kuin pari viimeistä tuolla listalla) mut olihan tää aivan vitun paska levyvuosi.[/quote:5d5afe56c4]
tässä mun top 10, mukana myös levyjä joita en omista:
1. thee silver mt. zion memorial orchestra & tra-la-la band: 13 blues for thirteen moons
2. fleet foxes: s/t
3. portishead: third
4. earth: bees made honey in the lion's skull
5. lindstrom: where you go i go too
6. gang gang dance: sain dymphna
7. wolves in the throne room: two hunters
8. sunn o))): domkirke
9. tv on the radio: dear science
10. mogwai: the hawk is howling
joo jotenkin tollein se menee.
[quote:71984b5556="yrr"]
5. Kauko Röyhkä ja Riku Mattila - s/t
[/quote:71984b5556]
ärsh unohdin
[quote:0e17758004="Pilke"]Mites ois -58, -68, -78, -88 ja -98 -äänestykset? Mikäs sen mukavempaa kuin listaaminen. Ja mua tosiaan ainakin kiinnostais nähdä tulokset.
*[/quote:0e17758004]
hyvä idea, näille omat otsikot
[quote:0e17466c63="psykokarkki"][quote:0e17466c63="Pilke"]Mites ois -58, -68, -78, -88 ja -98 -äänestykset? Mikäs sen mukavempaa kuin listaaminen. Ja mua tosiaan ainakin kiinnostais nähdä tulokset.
*[/quote:0e17466c63]
hyvä idea, näille omat otsikot [/quote:0e17466c63]
Siellä on. NYT ÄÄNESTETÄÄN PERKELE!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tässä ja nyt:
1. HAVE A NICE LIFE - Deathconsciousness
2. DEERHUNTER - Microcastle / Weird Cont. Era
3. FENNESZ - Black Sea
4. LAINEEN KASPERI - Saatana saapuu Sörnäisiin
5. ASA - Loppuasukas
6. A PLACE TO BURY STRANGERS - s/t
7. GROUPER - Dragging a Dead Deer Up a Hill
8. SUN KIL MOON - April
9. MATTIP - Save The King
10. ATLAS SOUND - Let The Blind Lead Those Who Can See But Cannot Feel
Kunniamaininta: JOENSUU 1685, BONNIE "PRINCE" BILLY, FLEET FOXES, DAMIEN JURADO, SILVER MT. ZION, HELIOS, PETER BRODERICK, PORTISHEAD, ERYKAH BADU, BORIS, MOGWAI, MOUNT EERIE (x2), BENOIT PIOULARD, TV ON THE RADIO, BON IVER
Paras löytö: 1990-luvun alkupuoli
Saattaa joutua vielä muokkaamaan listaa kerran jos toisenkin..
[quote:aea9c7cc09="Pilke"][quote:aea9c7cc09="psykokarkki"][quote:aea9c7cc09="Pilke"]Mites ois -58, -68, -78, -88 ja -98 -äänestykset? Mikäs sen mukavempaa kuin listaaminen. Ja mua tosiaan ainakin kiinnostais nähdä tulokset.
*[/quote:aea9c7cc09]
hyvä idea, näille omat otsikot [/quote:aea9c7cc09]
*[/quote:aea9c7cc09]
Ei oo mittän vitun levylistaa netissä saatana josta vois nätisti tsekata!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
aika huolella tulee kyllä vastaan nimiä, jotka olivat menneet ohi.
Laineenkasperin ja Maritta Kuulan levyt olis pitäny kyl hankkia, ja samaten Semimuumio. Höh.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Maritta Kuulan levyt olis pitäny kyl hankkia, ja samaten Semimuumio. Höh.
Tähän kyllä isosama.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Oon ostanu niin vähän levyjä tänä vuonna, että todennäköisesti mikään niistä ei ole tältä vuodelta. enkä ees lataile uutta musiikkia yhtään, niin eipä noista kuule tiijä.
Ja noista vuosilistauksista... miten ihmiset voi vaan kiskoa hatusta noita listoja? Mulla ei ole hajuakaan miltä vuodelta mikäkin levy on.
EDIT:
Olikos fuck buttonsin levy tältä vuodelta? Siinä tapauksessa se, koska taitaa olla ainoa ostamani tän vuoden täyspitkä.
Vuoden paskin veto on kyllä Kanyen 808s & Heartbreak. Autotune upotettuna DNA:han ja akuutti impotenssi synnyttävät suunnilleen Black Sabbathin Born Again-levyn näköisen tekeleen.
Oli kai muitakin pettymyksiä mutta ei nyt äkkiä tule mieleen (no ehkä Deerhunter joka nyt oli aika tylsä, nuansseja vai?). Sun Kil Moon ja muut vastaavat olivat oikein hyviä mutta eivät vaan listalle asti mahtuneet.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:85da1463a8="Bricolage"]Vuoden paskin veto on kyllä Kanyen 808s & Heartbreak. Autotune upotettuna DNA:han ja akuutti impotenssi synnyttävät suunnilleen Black Sabbathin Born Again-levyn näköisen tekeleen.
[/quote:85da1463a8]
Born Again toki sekä hyvännäkönen että kuulonen levy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:43b3ea639b="Jean-Babtiste"][quote:43b3ea639b="Bricolage"]Vuoden paskin veto on kyllä Kanyen 808s & Heartbreak. Autotune upotettuna DNA:han ja akuutti impotenssi synnyttävät suunnilleen Black Sabbathin Born Again-levyn näköisen tekeleen.
[/quote:43b3ea639b]
Born Again toki sekä hyvännäkönen että kuulonen levy [/quote:43b3ea639b]
Tästä tietysti monenlaisia koulukuntia olemassa..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Orkestar Business Class tietty!
Ja sit Asan Loppuasukas.
Mitähän ulkomaalaisii ees tuli tänä vuonna? No ne MGMT, Zeigeist, Portishead ja Nick Cave oli ihan kivoja, mut jos semmosesta oikein kunnon superparhaudesta puhutaan, niin en muista.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Ps. Oisko mitään myös vuoden live-esiintymiset?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Ps. Oisko mitään myös vuoden live-esiintymiset?
paa perustaen topikki..
Vuoden paskin veto on kyllä Kanyen 808s & Heartbreak. Autotune upotettuna DNA:han ja akuutti impotenssi.
Mites noista mikään on huono asia? No, ehkä impotenssi, tosin sitä muna pystyssä heilumista on musiikissa jo sen verta paljon, että kyllä yks impo mahtuu hyvinkin joukkoon.
Ihan mahtava toi Kanyen uus levy!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
MGMT
Joo toi on kyl hyvä levy ja pääsee mun listalle vaikka vittu ne jätkät vaikuttaa niin vitun tyhmiltä että.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:4bfa636fcf="armashenrik"]
Xiu Xiu - women as lovers (ei mikään kaikkein paras)[/quote:4bfa636fcf]
Tän olin unohtanut tyystiin, toki menee listalleni heittämällä.
eiköhän tää mene myös top kybään joulun hevirotaation jälkeen.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:690f66c637="Pilke"][quote:690f66c637="psykokarkki"][quote:690f66c637="Pilke"]Mites ois -58, -68, -78, -88 ja -98 -äänestykset? Mikäs sen mukavempaa kuin listaaminen. Ja mua tosiaan ainakin kiinnostais nähdä tulokset.
*[/quote:690f66c637]
hyvä idea, näille omat otsikot [/quote:690f66c637]
*[/quote:690f66c637]
jos noi oikeen "äänestyksiä" on niin vois yrittää laskea jotain tuloksia täs joskus.. mut älkää sit perustako ihan heti kaikkien mahollisten vuosilukujen topikkeja tai muuten en ala.
[quote:964789e9d7="Jean-Babtiste"][quote:964789e9d7="Bricolage"]
[/quote:964789e9d7]
Born Again toki sekä hyvännäkönen että kuulonen levy [/quote:964789e9d7]smaa
bzort glorf bööth