You are not logged in.
Uuden levyn nimibiisi on ehkä parasta Respaa ikinä, mutta tuo oven naisen tai miehen alapäähän rinnastavan kappaleen levytetty versio ei oikein toimi verrattuna pelkistettyyn liveversiointiin, joka minulle on tuttu.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mun suosikkibiisi tältä uudelta levyltä on Ratsasta mun ponilla!
kaikki ne on mun suosikkeja (ainakin melkein), en osaa valita.
tosin, jos pitäisi väkisin etsiä heikompia, niin näen tanssivan sut uudestaan alkupuolelta ja huomisen otsikot ja tukehtuminen loppupuolelta jää ehkä aavistuksen jälkeen muista, mutta hieno levy.
tässä vaiheessa täytynee taipua yleisen painostuksen alla ja todeta että kyllä toi tanssi-piisi on varsin hyvä, oli ainakin keikalla viimex.
uudesta levystä jos poimis kolme huonointa niin ne olis Odotan viimeistä hidasta, Kolme kertaa päivässä ja Oon pahoillaan, sen lupaan mut hyviä nekin on kaikki, ja ensin mainitun vois oikeastaan jo saman tien pudottaa tästä listasta pois ja lisätä huippuklassikoihin.
aika jännästi kyllä 2 huonointa kummallakin levyllä sijoitettu melkein loppuun, mut sit tulee huiput vielä perään joten jää hyvä maku levyistä. ja varmuuden vuoksi vielä kerran, ei ne siis oo huonoja, muut vaan on vielä parempia!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Uusi toimiva vinyylipainos uudesta levystämme on vihdoinkin ilmestynyt! Uuden painoksen erottaa vanhasta tutkimalla vinyylin keskiötä johonka on kaiverrettu "Korjattu painos"! Jos haluat uuden painoksen vanhan tilalle, kirjoita meille sähköpostia niin annamme lisäohjeita: info @ tv-resistori.com
EDIT: laitan ton osoitteen tolleen jos vaikka wiidakko-fanit löytää ja alkaa spämmään.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
EDIT: laitan ton osoitteen tolleen jos vaikka wiidakko-fanit löytää ja alkaa spämmään.
Mut eks nykyajan sähköposti osaa mennä vaikka olis väli tossa noin?!
Jee, vinyyliiii!!! Pitääkö sitä nyt tuhlata tulevan viikon ruokarahat siihen?1
Mut eks nykyajan sähköposti osaa mennä vaikka olis väli tossa noin?!
en tiedä mut suorat mailto-linkit ei kai oo suositeltavia spämmirobottien varalta... whateva, onhan toi osoite kyllä respan sivuillakin et sikäli...
odottelen varmaan että tota ilmaantuu johonkin kauppaan, ei viitsis posteja maksaa.
odottelen varmaan että tota ilmaantuu johonkin kauppaan, ei viitsis posteja maksaa.
Stupidon sivuilla ainakin oli jo, mutta suosin Popparia. Ens viikolla pitää tuoda lämpimään kotiini, kun sit oon taas hetken rahoissa
Missä toi oli?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
enpä tiedä, sami oli postannut fonal-foorumille.
Vice näyttäisi olevan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vice näyttäisi olevan...
Jpp, Ruotsin Vice tosiaan. Mä en tajuu miten tuosta laulusta saa kylmää kebabii. Tainnu ruotsalainen hotor takertua nyt omiin hiuslakkoihinsa.
Petit pianista 7" ajautui erinäisten vaiheiden kautta haltuuni ja pääsi sen verran soittimeenkin, että ehdin hyväksi toteamaan. Pitäisi vielä hankkia tuo Serkut rakastaa paremmin kun vaan olis rasaa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Petit pianista 7" ajautui erinäisten vaiheiden kautta haltuuni ja pääsi sen verran soittimeenkin, että ehdin hyväksi toteamaan.
Voisitko laittaa sellaisen tänne minunkin syliini ajautumaan?
[quote:e16cdf89fa="Alxity"]Petit pianista 7" ajautui erinäisten vaiheiden kautta haltuuni ja pääsi sen verran soittimeenkin, että ehdin hyväksi toteamaan.[/quote:e16cdf89fa]
Voisitko laittaa sellaisen tänne minunkin syliini ajautumaan?
Laittaisin jos voisin, mutta eipä minulla ole hallussa kuin yksi kappale noita ja sekin on 300 km päässä tällä hetkellä ja ei se oikeastaan ole edes omani.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Laittaisin jos voisin, mutta eipä minulla ole hallussa kuin yksi kappale noita ja sekin on 300 km päässä tällä hetkellä ja ei se oikeastaan ole edes omani.
'tku
Aaah ooohn ihan varma, että Tv-resistori > Mercury Rev tänään. Sanon vain molemmat kokeneena ja ehkä vähän valehdellen, mutta MÄ olin Tv-respan keikalla. Olin ihan muka kyllästynyt keikkoihin, mutta hitto oli kyllä taas kivaa, vaikka ei kiinnostanu muut bändit yhtään ja täksi jo kotona ja niin edelleen.
Ne soitti X-e-r-o-xIN, eiks joo?! En kyl oo ihan varma, mutta koko ajan ajattelin, että kohta huudan, että XEROXPERKELE, mut sit se kai tuli tai sitten kuulin ihan omiani, mikä ei sinänsä ole ihme. Ja mikä se koveri oli?! En keksi yhtään, vaikka koko kotimatkan sitä mietin, kunnes puhelu keskeytti ajatukset Mut oli parhuutta. Innostun ehkä keikoista taas. Huomenna uudestaan. HUUMETTAA HUUMETTAAA
ööt zzzzzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzz
jag är liten tontta och jag har en hattu!
Soittivat varmastikin Xeroxin ja lainakappale on Armi Aavikon suomeksi esittämä Iltaloma. Alunperin Japanese Boy.
eikös xerox tullu flowssaki? japanese boy, wau, parhautta, koska soi stadissa??
Varmaan Tavastialla ensi kuussa.
on se hyvä että respalla on nykyään kiinteät suhteet stadiin, nehän soittaa täällä myötistään... mutta hyvä niin.
on se hyvä että respalla on nykyään kiinteät suhteet stadiin, nehän soittaa täällä myötistään... mutta hyvä niin.
[quote:cc050eea0e="Ohjelmatoimisto Pommilaukan media-assari"]MAMBO NORDICO 06 - neljä ässää ja jokeri
Paavo Einiö tokaisi 1960-luvun alussa: "Rock'n'roll ei tule koskaan olemaan Suomessa yhtä suosittua kuin mambo."
Ennustaminen on tunnetusti vaikeaa. Suomessa vuonna 2006 mamboavat lähinnä räikeästi meikatut säihkysääret ja kovasti ruskettuneet miekkoset tanssikilpailuissa. On kuitenkin täysin ennustettavissa, että Branded Women, Kevin, TV-Resistori ja Risto tulevat järjestämään lokakuussa viiden päivän aikana viidessä kaupungissa syksyn parhaat bileet. Mambo Nordico 06 -kiertue tuo yhteen neljä maan kiinnostavinta, tyylikkäintä ja raflaavinta valioliigan vaihtoehtorockbändiä. Kiertuebussi on lastattu täyteen yhteishenkeä, uutuuslevyjä ja hilpeää syksyntappomeininkiä.
Mambo Nordicossa on mahdollisuus kokea Suomen ajankohtaisin pop-eliitti samana iltana. Bändit ovat eri kaupungeissa vuorollaan pääesiintyjiä, ja iertue-dj rockin ajankohtaislehti Rumbasta viimeistelee homman niin, että kotiin jää varmasti kerrottavaa.
Mambo Nodico 06 (Branded Women, TV-Resistori, Kevin, Risto & DJ Slim Mike)
Ti 10.10. Helsinki, Tavastia (Huom! Ei Risto)
Ke 11.10. Turku, Klubi
To 12.10. Tampere, Klubi
Pe 13.10. Jyväskylä, Ilokivi
La 14.10. Seinäjoki, Rytmikorjaamo (Huom! Ei Risto)[/quote:cc050eea0e]
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:1b8c00e48b="forssto"][quote:1b8c00e48b="Ohjelmatoimisto Pommilaukan media-assari"]
[/quote:1b8c00e48b]
[/quote:1b8c00e48b]
ja kevin on niitä harvoja pändejä joiden keikalta oon lähteny kesken pois...
[quote:75292f5b2e="psychocandy"][quote:75292f5b2e="forssto"][quote:75292f5b2e="Ohjelmatoimisto Pommilaukan media-assari"]
[/quote:75292f5b2e]
[/quote:75292f5b2e]
ja kevin on niitä harvoja pändejä joiden keikalta oon lähteny kesken pois...[/quote:75292f5b2e]
Mä en ole Keviniä koskaan nähnyt livenä, mutta levyllä ainakin kuulostaa ihan hyvältä. Ei kai se niin kauhea ole?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mä en ole Keviniä koskaan nähnyt livenä, mutta levyllä ainakin kuulostaa ihan hyvältä. Ei kai se niin kauhea ole?
no on siitä aikaa mut silloin oli niin mitäänsanomatonta meininkiä ettei sitä kestänyt. lämppärinä oli rollstons (jota sinne meninkin ensisijaisesti kuulemaan) ja ne oli aivan loistavia, joten sen päälle tuollainen surkea keskinkertaisuus ja tylsät persoonattomat biisit olivat mulle liikaa.
Soittivat varmastikin Xeroxin ja lainakappale on Armi Aavikon suomeksi esittämä Iltaloma. Alunperin Japanese Boy.
No niinpä niinpä niinpä. Niillä on varmaan jotku sensorit, joilla ne ajattelee, että mitä leposi tahtoo kuulla. Ainoa biisi jonka sillee vanhoista tahdoin kuulla eilen. Hurjaa. Siin coveris oli Be My Babyt kans. BABYBABY, ooks mun BAby?!
Aaah ooohn ihan varma, että Tv-resistori > Mercury Rev tänään.
No varmasti oli. Ulkomaiset bändithän vetää Suomessa aina ne uransa huonoimmat keikat ja nyt kun vielä paikalla oli monia foorumisteja, ei lopputuloksena voi olla kuin hirveää paskaa. Jokin yhteys foorumisedustuksen suuruudella ja bändin huonolla esityksellä on pakko olla. Ei se enää voi olla sattumaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
no onkos kellään kommentteja viime aikojen keikoista? alkuviikon apatiassa jäi väliin, olis vaan risto ollut matkassa täälläkin niin olisin ehkå jaksanut... kuultiinko iltaloma, oliko uusia ylläreitä jne?