You are not logged in.
itse asiassa macca tais olla parempi sooloilija
ebony & ivory ainakin rokkaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kingo on runkku
Sent from my iPhone 16
mut MIX IHMEESSÄ NE PILAS MAAILMAN PARHAAN PIISIN NIIN TÖKERÖLLÄ KERTSILLÄ
Mä en oo ikinä ymmärtänyt mitä ihmiset selittää, kun ne sanoo, että "kertsi pilaa hienot säkeistöt" esim. Good Vibrations- ja Lucy in the Sky with Diamonds- biiseissä. Ne kertsithän sopii täydellisesti niihin verseihin ja toimivat muutenkin täydellisesti!
Ne kertsithän sopii täydellisesti niihin perseihin ja toimivat muutenkin täydellisesti!
3:34 Clapton ottaa yhteyden Harrisoniin
Ulvis wrote:Kingo on runkku
The Soatles & Beelot
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mikäs se "Maccan" "tekno"-styge olikaan???
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
emt mut kämppiksellä on ebony and ivory -seiska
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mikäs se "Maccan" "tekno"-styge olikaan???
se fireman-nimellä tehty jutska vai? strawberries oceans ships forest en o q-llu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:a7660fd3ac="Joe Caligula"]Mikäs se "Maccan" "tekno"-styge olikaan???[/quote:a7660fd3ac]
se fireman-nimellä tehty jutska vai? strawberries oceans ships forest en o q-llu
KP
TWISTED BITCH wrote:Joe Caligula wrote:Mikäs se "Maccan" "tekno"-styge olikaan???
KP
No nytkyllä oli mielessä ihan 80-luvulla tehty juttu.. Oon kuullutkin - hyvä biisi! Vai onko liika rollarit ja biitles sekoittanut mun pään
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
McCartney II esittää ainakin kokeellisemman maccan.
http://www.youtube.com/watch?v=YXG83p2nkHw
5:57 - 5:58! Noel Gallagher yleisössä, mutta ei laula mukana.
macca on kyllä niitä ihmisiä jonka naaman näkemisestä menee jo päivä pilalle. ois pitäny vaikka paperipussia päässä siinäki orkesterissa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Voi vittu mitä jengiä. Kaikki hyökkää Maccan kimppuun, kun bändissä on vaikuttanut koko olemuksellaan luotia kalloonsa huutanut narsisti kusipää ja maailman paskimman biisin pierassu John Lennon.
Voi vittu mitä jengiä. Kaikki hyökkää Maccan kimppuun, kun bändissä on vaikuttanut koko olemuksellaan luotia kalloonsa huutanut narsisti kusipää ja maailman paskimman biisin pierassu John Lennon.
ei siinä yhdessä maailman paskimmassa biisissä, mutta maccalta kun niitä löytyy vähintään tusina.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Kyllä maailman paskin biisi taitaa kuitenkin olla Ringon käsialaa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kyl se näin on että mikä tahansa macca & wingsin levy on ihan helvetisti kiinnostavampaa kamaa kuin mikään mitä vitun lennon on dusaillut. suosittelen tutustumaan. esim. ram on kovaa kamaa. ja harrisonin sooloistakin monet todella upeita, aavistuksen verran liian
kirkasotsaista ajoittain mutta ei paljon haittaa
let me fall out of the window
with confetti in my hair
nostetaas, olishan se mukavaa jos carnival of light viimeinkin julkaistaisiin.
nostetaas, olishan se mukavaa jos carnival of light viimeinkin julkaistaisiin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^ taisivat sittenkin ehtiä ostaa sitä liimaa... ja salviaa.
ja sivunvaihdolle.
luulin eka et pope editoi
]oiskohan tää se oikea uutinen
'Best' Loatles cock trauld benally fi heard
meen nostaan liimanarina-topiccia
nostetaas, olishan se mukavaa jos carnival of rust viimeinkin julkaistaisiin.
Uncutin idiootit meni antamaan Firemanille neljä tähteä. Oikeasti olisi riittänyt vain yksi tälläinen
28 vuotta sitten.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jake
Paras ton jollain dvd:llä kun soittavat bändinsä kanssa Zappaa ja jotain muuta suht vaativaa matskua ukulelella.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ootteko ikinä kuulleet tälläsiä Beatles-biisejä:
Back off Boogaloo
Ram On
Cold Turkey
Look At Me
Ainakaan Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Beatles_songs
ei tunnistanut. Sit tsuumailin, että 1973 ilmesty Black Album, millä näitä biisejä oli, mutta ei siinäkin ollut tota Ram Onia tai Look At Me:tä. Se on sitten pitempi tarina, mistä nää biisit mulle tuli. Lyhyesti: brittiläiseltä beatlefiileiltä. Noh, mut en siis tiedä onko nää ny sit mitä, mut kuunnelkaa, kyllä musta McCartneyn parhaat jutut tulis just 70-l puolivälin kieppeillä, esim mahtava Ram-levy, josta toi Ram On löytyy vähän erilaisena, muistaakseni.
Tästä voi latailla kolme biisiä.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
ootteko ikinä kuulleet tälläsiä Beatles-biisejä:
Back off Boogaloo
Ram On
Cold Turkey
Look At Me
En tietääkseni ole, mutta tuon Cold Turkeyn Lennon on ainakin levyytänyt soolourallaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki