You are not logged in.
Pitäähän sitä perinteitä olla... eli syksyn myötä taas levyjä ja pari dvd:tä pois nurkista. Tsadissa kouraan, muualle kusti polkee jne. tutut kuviot. Tähän tai privana, first come, wurst served.
CD:
Islaja: Meritie 5e
Paavoharju: Laulu laakson kukista 6e
Joose Keskitalo: Luoja auta 6e
Joose Keskitalo: Kaupungit puristuvat puristimissa 6e
Acid Mothers Temple: In C 6e
Acid Mothers Temple: Magical Power From Mars 6e
Acid Mothers Temple: New Geocentric World 6e
Acid Mothers Temple: The Cosmic Inferno 6e
Acid Mothers Temple: Absolutely Freak Out (Zap Your Mind!!) 2CD 8e
Acid Mothers Temple: Mantra of Love 6e
Acid Mothers Temple: Does the Cosmic Shephard Dream of Electric Tapirs? 6e
Acic Mothers Temple / Escapade: A Thousand Shades of Grey 5e
Acid Mothers Temple: Cosmic Funeral Route 666 (tämä on se kiertuelevy, ei kansia) 5e
Fushitsusha: Withdrawe, this sable Disclosure ere devot'd (live) 7eLuna: Penthouse 4e
Exhaust: Exhaust 6e (sitä lisää)
Exhaust: Enregistraur 6e (ja vielä kolmas)
Black Boned Angel: Supereclipse 6e (noisee)
Black Boned Angel: Heavens Blaze Forth The Death Of Princes (ei kansia) 5e (meluu)
Ovalki: Cobol cdep 3e (Sad Vugum)
Ovalki: Entfernen tragen 5e (toinen sitä)
(Ovalkit pakettihintaan 7e)
Feu Thérèse: Feu Thérèse 6e (Constellation-kamaa...)
dEUS: Pocket Revolution 3e
Dvd:
Pedro Almodovar: Sido minut! Ota minut! 2e
Pedro Almodovar: Salaisuuteni kukka 2e
Nämä enää jäljellä:
Acid Mothers Temple: Anthem of the Space (on kannet) 5e
Cobra Verde: Viva la Muerte 5e
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Black Boned Angelit mulle.
This must be what jail / I will scratch
Mä voisin ottaa tuon Joosen....
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nää vois poistaa:
Acid Mothers Temple: Mantra of Love 6e
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Mä voisin ottaa tuon Joosen....
Kumman?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:d01f6fd0cf="Kenkä"]Nää vois poistaa:
Acid Mothers Temple: Mantra of Love 6e[/quote:d01f6fd0cf]
Pistetään varaukseen. Laitas tietoa privana.
[quote:ea1b69eb81="Ylitarkastaja Tolonen"]Mä voisin ottaa tuon Joosen....
Kumman?[/quote:ea1b69eb81]
Öh sori... Luoja auta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7784f334a2="noiseidea"][quote:7784f334a2="Ylitarkastaja Tolonen"]Mä voisin ottaa tuon Joosen....
Kumman?[/quote:7784f334a2]
Öh sori... Luoja auta.[/quote:7784f334a2]
Laitetaan sivuun.
Ton Exhååstin voisin ottaa.
Sent from my iPhone 16
Paas Islaja mulle!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no mulle sit vaiks haavipurje ja joosen puristimet, ok?
siitä hyvästä voin houkutella jengii hankkimaan noi rikollisen aliarvostetut ovalkit -- tjeu kuuntelunäytteet: www.theground.com/catalog/artist.php?manufacturers_id=273
siitä hyvästä voin houkutella jengii hankkimaan noi rikollisen aliarvostetut ovalkit -- tjeu kuuntelunäytteet: www.theground.com/catalog/artist.php?manufacturers_id=273
Jep, todella mainioita levyjä molemmat
organizing the boy scouts for murder is wrong
Samperi, oisin voinu ostaa melkein kaikki dEusiin asti ja sit ehkä noi Ovalkitkin, eipä tullu aikanaan hommattua. Nyt ei jaksa vaan noita jäljellä olevia erikseen ees miettiä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Varattu levyjä. Luovutuksia järjestetään.
Annapa mulle noi Ovalkit. Näytteissä oli sen verran James Chancea, että pakko tsekkaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Annapa mulle noi Ovalkit. Näytteissä oli sen verran James Chancea, että pakko tsekkaa.
Ok. Liikutko viikolla keskustassa niin voisi hoitaa luovutuksen?
[quote:5ccf171a99="Ylitarkastaja Tolonen"]Annapa mulle noi Ovalkit. Näytteissä oli sen verran James Chancea, että pakko tsekkaa.
Ok. Liikutko viikolla keskustassa niin voisi hoitaa luovutuksen?[/quote:5ccf171a99]
Lienee järjestettävissä. En varmaan tänään, mutta jonain Aamoksen tarhapäivänä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
mulle loput acid mothers templet! (paitsi anthemn of space)
[quote:3b7665e93c="harry-irene"]no mulle sit vaiks haavipurje ja joosen puristimet, ok?
siitä hyvästä voin houkutella jengii hankkimaan noi rikollisen aliarvostetut ovalkit -- tjeu kuuntelunäytteet: www.theground.com/catalog/artist.php?manufacturers_id=273[/quote:3b7665e93c]
jep, entfergen tragen on mun mielestä varmaankin parhaita suomalaisia levyjä ikinä
Oho. Mutta empä kuuntele ettei tuu paha mieli
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pari muutosta/lisäystä:
Muutos:
Acid Mothers Temple: Anthem of the Space (on kannet) 5e
Lisää:
Acid Mothers Temple: Cosmic Funeral Route 666 (tämä on se kiertuelevy, ei kansia) 5e
Fushitsusha: Withdrawe, this sable Disclosure ere devot'd (live) 7e
Mulle Fushitsusha!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mulle Fushitsusha!
Jeputs.
Almodovarit mulle ja Joe Caligula banniin.
Almodovarien ostajille turpiin ja yritäs löytää mun Torrente jottei tarpi turpiin vetää tuplaten :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:60e70523c9="Ylitarkastaja Tolonen"]Annapa mulle noi Ovalkit. Näytteissä oli sen verran James Chancea, että pakko tsekkaa.
Oho. Mutta empä kuuntele ettei tuu paha mieli [/quote:60e70523c9]
kannattaa silti kuunnella -- ja sit tilata multa PAKASTA UUTENA hintaan 8+4= 12
ostakaa joku helvetti soikoon toi feu therese! on muuten sangen eroottinen ja makoisa alpuumi nimittäin.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
ostakaa joku helvetti soikoon toi feu therese! on muuten sangen eroottinen ja makoisa alpuumi nimittäin.
No minäpä ostan.
No minä otan sen dEUSin niin ei tarvitse tapella.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.