You are not logged in.
[quote:f7f368f220="janne m."]Sitähän se aikalailla taitaa olla: http://www.myspace.com/trivium
Laulu tökkii mulle aikas pahasti.[/quote:f7f368f220]
Muistelin itse asiassa että nää wunderkidit olivat paljon paskempia, mutta nuo pari uutta biisiä myspacessa vaikuttivat ihan kohtalaisilta. MTV-thrashiähän tämä on - Metallica/Megadeth-palvontaa, mutta päivitettynä sellaiseksi että penskat diggaa. Livenä ei kyllä viimeksi sytyttänyt hirveästi, mutta se johtui suurimmaksi osaksi Kulttuuritalon surkeista soundeista.
Sent from my iPhone 16
Reign In Bloodin teosta taidettiin juuri julkaista sellainen klassikkoalbumikirja...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Missä kiimailut?
Missä kiimailut?
Kuuntelin yöllä melkeinpä koko Slayerin tuotannon läpi. Nyt Mastahdongia.
AA ja Embreach ei kiinnosta mutta seiskaksi viimeistään jäähallille, ehkä jo aiemmin kun noista jonotushässäköistä ei ikinä oikein tiedä ja pitää ostaa uus Mastodon-paita puhkikuluneen tilalle. Harmi ettei kentälle pääse tällä kertaa. Mut mä wreckkaan sit mun katsomosektorin.
Sent from my iPhone 16
No tulipahan käytyä. Olihan se melkonen hittikimara kyl Slayeriltä mut ois kyl toiminu paremmin jos oisivat lopettaneet joku vartti aikasemmin eivätkä soittaneet koko "hittikimaraansa" läpi.
Häh? Bändi soittaa putkeen koko Reign in Bloodin ja jätkän mielestä niiden olisi pitänyt lopettaa puoleenväliin?
Oli muutenkin kaikkea muuta kuin perushittisettiä.
Flesh Storm
War Ensemble
Chemical Warfare
Ghosts of War
Jihad
Psychopathy Red
Seasons in the Abyss
Dittohead
Live Undead
Cult
Disciple
South of Heaven
Angel of Death
Piece by Piece
Necrophobic
Altar of Sacrifice
Jesus Saves
Criminally Insane
Reborn
Epidemic
Postmortem
Raining Blood
Ehkä parasta ikinä
Sent from my iPhone 16
[quote:28495566fe="Tomsk"][quote:28495566fe="shanks"]No tulipahan käytyä. Olihan se melkonen hittikimara kyl Slayeriltä mut ois kyl toiminu paremmin jos oisivat lopettaneet joku vartti aikasemmin eivätkä soittaneet koko "hittikimaraansa" läpi.[/quote:28495566fe]
Häh? Bändi soittaa putkeen koko Reign in Bloodin ja jätkän mielestä niiden olisi pitänyt lopettaa puoleenväliin?
[/quote:28495566fe]No oisivat vaikka alusta sit skipanneet vähän Ja se levyhän toimii just parhaiten sellasenaan ilman mitään lisää. Ei keikassa mitään vikaa sinänsä mut en tiiä johtuko tästä flunssasta vai mistä mut ois silti saanu olla hitusen lyhyempi.
Huomasin saman ihan ilman flunssaa, pikkasen alko jo puuduttamaan loppupäässä, vaikka Reign in bloodia tulikin.
Mainio keikka kyl silti. Soundillisesti vähän kummallinen.. Ehkä mä en vaan osaa näitä jäähallikeikkoja, mutta kitarat (varsinkin Kingin) jäivät ihan liikaa basson ja rumpujen jalkoihin. Plus Hannemanilla oli ihan ihme koomiset garagesoundit, erityisesti siinä alkupuolella.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Niin ja muita bändejä en nähnyt, täsmäajotus Slayerin alkuun. Mastodon olis ehkä ollut kiva nähdä, mutta mitä levyltä kuunnellut niin en vaan tajua bändiä :?
Soundillisesti vähän kummallinen.. Ehkä mä en vaan osaa näitä jäähallikeikkoja, mutta kitarat (varsinkin Kingin) jäivät ihan liikaa basson ja rumpujen jalkoihin.
samaa kyllä ihmettelin aikoinaan sauna openissa... varsinkin sen tuplabasaritykytyksen tolkuton boostaus ihmetytti..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:b6e2e5cdbc="shanks"][quote:b6e2e5cdbc="Tomsk"][quote:b6e2e5cdbc="shanks"]No tulipahan käytyä. Olihan se melkonen hittikimara kyl Slayeriltä mut ois kyl toiminu paremmin jos oisivat lopettaneet joku vartti aikasemmin eivätkä soittaneet koko "hittikimaraansa" läpi.[/quote:b6e2e5dbcc]
[/quote:b6e2e5cdbc]No oisivat vaikka alusta sit skipanneet vähän Ja se levyhän toimii just parhaiten sellasenaan ilman mitään lisää. Ei keikassa mitään vikaa sinänsä mut en tiiä johtuko tästä flunssasta vai mistä mut ois silti saanu olla hitusen lyhyempi.[/quote:b6e2e5cdbc]
Huomasin saman ihan ilman flunssaa, pikkasen alko jo puuduttamaan loppupäässä, vaikka Reign in bloodia tulikin.
Mainio keikka kyl silti. Soundillisesti vähän kummallinen.. Ehkä mä en vaan osaa näitä jäähallikeikkoja, mutta kitarat (varsinkin Kingin) jäivät ihan liikaa basson ja rumpujen jalkoihin. Plus Hannemanilla oli ihan ihme koomiset garagesoundit, erityisesti siinä alkupuolella.
Kyllä se alun jälkeen petraantui huomattavasti. Ja taisit ilmeisesti istua Hannemanin puolella? Nuo on tosiaan panoroitu niin tiukasti laidoille ettei Kingin kitaraa luultavasti sen takia kuullut niin hyvin vasemmalla puolella hallia.
Sent from my iPhone 16
Kyllä se alun jälkeen petraantui huomattavasti. Ja taisit ilmeisesti istua Hannemanin puolella? Nuo on tosiaan panoroitu niin tiukasti laidoille ettei Kingin kitaraa luultavasti sen takia kuullut niin hyvin vasemmalla puolella hallia.
Joo oli se balanssi puolessa välissä settiä jo kaikin puolin paljon järkevämpi. Olin itseasiassa kentällä, joku kymmenisen metriä pitin takana. Kuulin kyllä Kingin soiton, mutta ihan senkin vuoksi kun herra soitti paljon tummemmalla soundilla kuin Hanneman, se tuntui hautautuvan muun soiton sekaan. Soolot kuului x9000 selkeämmin ku riffit.
Aini, uus biisi kuulosti hyvältä
Tuli tosta settilistasta mieleen, että eikös ne soittanu myös God Hates Us Allin jossain vaiheessa?
Joo, tuli vähän ennen Reign in blood putken alkua.
Eiku pullo pois kummaltakin - siellähän se "god hates us all" on Tomskin listalla, eli Disciple.
Uuden levyn kansi:
Sent from my iPhone 16
Slayer elää!! - SAATANA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kuulostaa nimittäin pirun hyvältä uus levy.........!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
AUSCHWITZ, THE MEANING OF PAIN
Post Mortem
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Sent from my iPhone 16
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vau! Riispektiä tolle jannulle.
Sent from my iPhone 16
Exodus-kitaristi paikkaamaan sairastunutta Hannemania
"Hanneman sai hämähäkin puremasta kudosta tuhoavan bakteerin ja joutui sairaalahoitoon."
Sent from my iPhone 16
CHEMICAL WARFARE
Ei mulla muuta.
Sent from my iPhone 16