You are not logged in.
[quote:7844deaab6="Feggy"]
Eagles?
[/quote:7844deaab6]
Ihme sekoilua nettiyhteyksissä...taitaa olla lunta johdoissa. Eiq Mogwai: Hawk is howling

Sent from my iPhone 16

This must be what jail / I will scratch

Menetetty peli

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^
voisko adminit käydä siirtään sen keijo-topicin ei-popimpaan? 

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Sent from my iPhone 16

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
MUSEUM OF FUTURE SOUND II

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mad River - s/t
Aivan käsittämätöntä dementiaa. Amphetamine Gazelle 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kuulostaa just siltä miltä näyttääkin.
Sent from my iPhone 16
Trouble hounds-ep
Identity - Smiles All Around
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Alangon Tero laittaa mulle kyllä välillä tosi ihmeellisiä levyjä... Tätä voi suositella kaikille Amy Winehouse-pissiksille...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuo Little jackien mimmi... Sillä oli joku yhden hitin ihme-proggis 90-luvulla. En nyt vaan muista mikä :?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuo Little jackien mimmi... Sillä oli joku yhden hitin ihme-proggis 90-luvulla. En nyt vaan muista mikä :?
Eikös kyseessä ole Imaani "Legend of a Cowgirl" Coppola, tuolloin ihan sooloartisti...?
Ympärillä kilometrien tyhmyys ja pakkanen.
No nyt löyty kuvakin 
[quote:d120d34fbe="Ylitarkastaja Tolonen"]Tuo Little jackien mimmi... Sillä oli joku yhden hitin ihme-proggis 90-luvulla. En nyt vaan muista mikä :?
Eikös kyseessä ole Imaani "Legend of a Cowgirl" Coppola, tuolloin ihan sooloartisti...?[/quote:d120d34fbe]
JEP! Säästyin Googlaukselta!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
wikin mukaan sooloproggis omalla nimellään:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

CAP PAS CAP soi.