You are not logged in.
(pronounced 'lĕh-'nérd 'skin-'nérd) :rokrok::rokrok:
Second Helping :rokrok:
Convair 240
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Koska topic Eaglesille?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Niin joo... Onneksi eivät huolineet Youngin Powderfingeriä ja jotain toista Rust Never Sleepsin biisiä. Olisivat kuitenkin tehneet paskemmat versiot.
<@DBGene> senkin karkki
Jotenkin paperilla tämän bändin pitäisi toimia mulle, mutta ei kyllä oikeastaan yhtään.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Koska topic Eaglesille?
koska epic togglesille
hetkinen ei toi kakkoslevy ollutkaan kovinkaan kummoinen, mikähän se toinen hyvä oli? DEBY SILTI PARASTA IKINÄ kaikki itkurunkkaajat ny vittuun miesten ketjusta
DEBY SILTI PARASTA IKINÄ kaikki itkurunkkaajat ny vittuun miesten ketjusta
En tunnusta itkurunkkaavani enkä myöskään ksokaan kuuleeni ekaa levyä, vaikka kerran sen meinasin jo ostaa. Oli liian kallis. Tuo Young-kommentti siksi, että Powderfinger on yksi miehen parhaita biisejä. Näillähän oli muutenkin Youngin kanssa sellaista enemmän tai vähemmän leikkimielistä vittuilua... Eivät oikein tykänneet Alabamasta. Siis siitä biisistä.
<@DBGene> senkin karkki
En osaa sanoo tän bändin nimee mitenkään päin. Free Bird on yks maailman parhaista biiseistä. Albumit kuulematta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En osaa sanoo tän bändin nimee mitenkään päin.
Harvoinpa sitä tosiaan tulee kokeiltua sanoa bändien nimiä esim. päällään seisten.
Joo. Palataan asiaan kun olen saanut sen ekan levyn kuunneltua.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:36518b8699="huïg"]DEBY SILTI PARASTA IKINÄ kaikki itkurunkkaajat ny vittuun miesten ketjusta
En tunnusta itkurunkkaavani enkä myöskään ksokaan kuuleeni ekaa levyä, vaikka kerran sen meinasin jo ostaa. Oli liian kallis. Tuo Young-kommentti siksi, että Powderfinger on yksi miehen parhaita biisejä. Näillähän oli muutenkin Youngin kanssa sellaista enemmän tai vähemmän leikkimielistä vittuilua... Eivät oikein tykänneet Alabamasta. Siis siitä biisistä.[/quote:36518b8699]
Viikkimieliset lettukestit!
joo no jos lähetään hittejä pointsittaan niin kyllähän Freebird hakkaa alabamat miljoona nolla mut sis alabama on sil KAKKOSEL. ja Freebird kaikkien hakamussuttelijoiden nevörending läpändeeraamisist huolimatta paras biisi ikinä. Depyllä ei paskoi piisei ookkaa, hähää!
Niin joo... Pahaksi Onneksi eivät huolineet Youngin Powderfingeriä ja jotain toista Rust Never Sleepsin biisiä. Olisivat kuitenkin tehneet mahtavat versiot.
korjasib.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
En sitten jättänytkään. Youngin Alabamaa tarkoitin. Ja tais kuitenkin olla niin, että Southern Man oli se biisi, joka toi innoituksen tähän lyriikkaan:
"Well I heard mister Young sing about her
Well, I heard ole Neil put her down
Well, I hope Neil Young will remember
A Southern man don't need him around anyhow"
<@DBGene> senkin karkki
kuka tahansa joka dissaa niiloa on meitsin kaveri.
Tässäpä taas yks bändi, joka ei ole liikuttanut grammaakaan ikinä. Ei edes sillon ihan 80-luvun alussa, kun periaatteessa vastaanottavaisena luin Juho Juntusen Soundiin kirjottamia gonzo-juttuja näistä ukoista.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:02fa52ae0b="huïg"]hetkinen ei toi kakkoslevy ollutkaan kovinkaan kummoinen, mikähän se toinen hyvä oli? DEBY SILTI PARASTA IKINÄ kaikki itkurunkkaajat ny vittuun miesten ketjusta
sama[/quote:02fa52ae0b]
Debyn tracklist vaikuttaa kyllä aika lupaavalta... Gimme Three Steps on kova biisi. Luulen ettei levymitassa kyllä oikein toimi.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Juho Juntusen Soundiin kirjottamia gonzo-juttuja näistä ukoista.
jeps. olivat mahtavia. muutenkin 80-luvun juntus-jutuille herran itsensä kokoinen
[quote:9f1ed53ca9="tomitarmo"]Juho Juntusen Soundiin kirjottamia gonzo-juttuja näistä ukoista.
jeps. olivat mahtavia. muutenkin 80-luvun juntus-jutuille herran itsensä kokoinen [/quote:9f1ed53ca9]
Gyl! Mut ei nekään auttanu paskasta tykkäämään...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:a253e71f64="silvawhale"][quote:a253e71f64="tomitarmo"]Juho Juntusen Soundiin kirjottamia gonzo-juttuja näistä ukoista.
jeps. olivat mahtavia. muutenkin 80-luvun juntus-jutuille herran itsensä kokoinen [/quote:a253e71f64]
Gyl! Mut ei nekään auttanu paskasta tykkäämään... [/quote:a253e71f64]
olen tainnut kuulla bändiä eniten siinä kaurakeksimainoksessa.
Niin joo... Onneksi eivät huolineet Youngin Powderfingeriä ja jotain toista Rust Never Sleepsin biisiä. Olisivat kuitenkin tehneet paremmat versiot.
Sedan Delivery siis otaksun? No en nyt tiiä paremmat, mutta varmaan omalla tavallaan yhtä hyvät. Onhan niissä kitarakuvioissa jotain sellasta, josta olisivat voineet hyvät versiot duunata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hassua, että ne debyn kaikki parhaat biisit on slovareita tai semisellaisia, tosin ihan kunnon rokkiahan ne on eikä mitään pelleilyä (ja esim. Freebirdhän sit rokkaa lopuksi täpöillä). Mut siis Tuesday's Gone ja Simple Man on aivan loistavia kans. Ja jännää on, ettei Freebirdiin kyllästy sitten millään. Three Steps on kans kova, muut biisit ei jää niin hyvin mieleen. Tai no ne b-puolen pari biisiä ennen Freebirdii ei jää.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
nO VITTU FREEBIRD DAA!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hassua, että ne debyn kaikki parhaat biisit on slovareita tai semisellaisia
Harvinaisen totta, mut tosiaan sellaisia mies miehelle nyt kissa pöydälle perkele -slovareita eikä mitään litkurunkkausta
eikä mitään litkurunkkausta
pronounced koʊld-pleɪ?
[quote:d9c77c0ccb="Jean-Babtiste"]Hassua, että ne debyn kaikki parhaat biisit on slovareita tai semisellaisia
Harvinaisen totta, mut tosiaan sellaisia mies miehelle nyt kissa pöydälle perkele -slovareita eikä mitään litkurunkkausta [/quote:d9c77c0ccb]
Kyllä nimenomaan, tällanen mä oon enkä muuksi muutu, ota tai jätä
[quote:8ca88503bd="huïg"][quote:8ca88503bd="Jean-Babtiste"]Hassua, että ne debyn kaikki parhaat biisit on slovareita tai semisellaisia
Harvinaisen totta, mut tosiaan sellaisia mies miehelle nyt kissa pöydälle perkele -slovareita eikä mitään litkurunkkausta [/quote:8ca88503bd]
Kyllä nimenomaan, tällanen mä oon enkä muuksi muutu, ota tai jätä [/quote:8ca88503bd]
elämää, ei sen enempää
*queue freebird
harmi että loppuu kesken, mutta samalla aika mahtava pätkä, varsinkin jos on karistettavana jotain papparock-ennakkoluuloja. etelävaltiolipulle toki :rolleyes::center:
steinway -flyganderille proto-aor :center:8):pint:
[quote:e788a1f221="Hesari"]Yhtysvaltalainen rockyhtye Lynyrd Skynyrd saapuu Suomeen konsertoimaan toukokuussa osana maailmanlaajuista Simple Man Cruise -kierutettaan.
Kitaravetoista rockia ja blues-vaikutteita yhdistelevä bändi esiintyy Kuopio-hallissa 20. toukokuuta ja seuraavana päivänä Helsingin jäähallissa.
Floridassa 1964 perustetun Lynyrd Skynyrdin levyjä on myyty yhteensä yli 35 miljoonaa kappaletta. Sen tunnetuimpia hittejä ovat Sweet Home Alabama, Freebird, Gimme Three Steps ja Whats Your Name.
Yhtyeen edellinen julkaisu on vuodelta 2006. Parhaillaan yhtye tekee uutta albumia, jonka on tarkoitus ilmestyä ensi vuoden alussa. [/quote:e788a1f221]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:259c40fdee="shanks"][quote:259c40fdee="huïg"]hetkinen ei toi kakkoslevy ollutkaan kovinkaan kummoinen, mikähän se toinen hyvä oli? DEBY SILTI PARASTA IKINÄ kaikki itkurunkkaajat ny vittuun miesten ketjusta
sama[/quote:259c40fdee]
Debyn tracklist vaikuttaa kyllä aika lupaavalta... Gimme Three Steps on kova biisi. Luulen ettei levymitassa kyllä oikein toimi.[/quote:259c40fdee]
en tajuu, mihin tää luulo oikein perustuu? toi eka on aivan saatanan ehjä levy
muita hyvii ainaki gimme back my bullets ja street survivors
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:3bf9dec007="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:3bf9dec007="shanks"][quote:3bf9dec007="huïg"]hetkinen ei toi kakkoslevy ollutkaan kovinkaan kummoinen, mikähän se toinen hyvä oli? DEBY SILTI PARASTA IKINÄ kaikki itkurunkkaajat ny vittuun miesten ketjusta
sama[/quote:3bf9dec007]
Debyn tracklist vaikuttaa kyllä aika lupaavalta... Gimme Three Steps on kova biisi. Luulen ettei levymitassa kyllä oikein toimi.[/quote:3bf9dec007]
en tajuu, mihin tää luulo oikein perustuu? toi eka on aivan saatanan ehjä levy
muita hyvii ainaki gimme back my bullets ja street survivors[/quote:3bf9dec007]
Luulo perustuu lukioaikaisiin kuuntelukokemuksiin
Voisi toki päivittää....
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan