You are not logged in.
[quote:946ad43629="ginipoika"]"Kannatta tsekat"
[/quote:946ad43629]
Perustetaan gintsun ja koljan kanssa turkulainen räppibändi. Mä oon tuottaja, koska en osaa turkua niin hyvin. Looris fiittaa parilla raidalla, nyt saa avautua kunnolla!
Debyytti-EP Kannatta tsekat sisältää mm. biisit Edellispäivänä ja Varttitunti
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:79507ab0a6="grasskirt"][quote:79507ab0a6="ginipoika"]"Kannatta tsekat"
[/quote:79507ab0a6]
Perustetaan gintsun ja koljan kanssa turkulainen räppibändi. Mä oon tuottaja, koska en osaa turkua niin hyvin. Looris fiittaa parilla raidalla, nyt saa avautua kunnolla!
Debyytti-EP Kannatta tsekat sisältää mm. biisit Edellispäivänä ja Varttitunti [/quote:79507ab0a6]
elkääpä unohtako "turku booty"-hittiä.
nm. "taustat on jo"
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:b9ea402698="risto_m"][quote:b9ea402698="grasskirt"][quote:b9ea402698="ginipoika"]"Kannatta tsekat"
[/quote:b9ea402698]
Debyytti-EP Kannatta tsekat sisältää mm. biisit Edellispäivänä ja Varttitunti [/quote:b9ea402698]
nm. "taustat on jo"[/quote:b9ea402698]
Joulumarkkinoilla tavataan!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:3caaeccfab="silvawhale"][quote:3caaeccfab="risto_m"][quote:3caaeccfab="grasskirt"][quote:3caaeccfab="ginipoika"]"Kannatta tsekat"
[/quote:3caaeccfab]
Debyytti-EP Kannatta tsekat sisältää mm. biisit Edellispäivänä ja Varttitunti [/quote:3caaeccfab]
nm. "taustat on jo"[/quote:3caaeccfab]
Joulumarkkinoilla tavataan! [/quote:3caaeccfab]
ehkä lauantaina ensiesitys...
[quote:64d0dfa294="risto_m"][quote:64d0dfa294="silvawhale"][quote:64d0dfa294="risto_m"][quote:64d0dfa294="grasskirt"][quote:64d0dfa294="ginipoika"]"Kannatta tsekat"
[/quote:64d0dfa294]
Debyytti-EP Kannatta tsekat sisältää mm. biisit Edellispäivänä ja Varttitunti [/quote:64d0dfa294]
nm. "taustat on jo"[/quote:64d0dfa294]
Joulumarkkinoilla tavataan! [/quote:64d0dfa294]
ehkä lauantaina ensiesitys... [/quote:64d0dfa294]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:37d7a607d2="silvawhale"][quote:37d7a607d2="risto_m"][quote:37d7a607d2="silvawhale"][quote:37d7a607d2="risto_m"][quote:37d7a607d2="grasskirt"][quote:37d7a607d2="ginipoika"]"Kannatta tsekat"
[/quote:37d7a607d2]
Debyytti-EP Kannatta tsekat sisältää mm. biisit Edellispäivänä ja Varttitunti [/quote:37d7a607d2]
nm. "taustat on jo"[/quote:37d7a607d2]
Joulumarkkinoilla tavataan! [/quote:37d7a607d2]
ehkä lauantaina ensiesitys... [/quote:37d7a607d2]
[/quote:37d7a607d2]
joutunen kyllä korvaamaan forsston robotilla, mitäs on niin kiireinen uraohjus.
bzort glorf bööth
Juu, aika rankkaa släppibassoo välillä siinä mun postaamassa linkissä, joka kannattaa tsekkaa... forsstolle vinkiksi!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
joutunen kyllä korvaamaan forsston robotilla, mitäs on niin kiireinen uraohjus.
Biisi valmis..
[quote:526c458b9a="silvawhale"][quote:526c458b9a="ydinaukio"][quote:526c458b9a="Moronica"][quote:526c458b9a="ydinaukio"][quote:526c458b9a="shanks"]siis mitä.. ärsyttääkö ydistä toi "kannattaa tsekkaa" sanonta.. kylhän sitä on kuullu käytettävän iät ja ajat ja varmasti muuallakin kuin Helsingissä?
täälläpäin sanotaan "kannattaa tsekata".[/quote:526c458b9a]
Kuuntele enemmän päkaupunkiseutulaista räppiä niin korva tottuu.[/quote:526c458b9a]
heti kun sieltä tulee jotain hyvää niin teen näin [/quote:526c458b9a]
eikös se herra ole erästä taidehoppiryhmää hehkuttanut joka toisessa topikissa.. [/quote:526c458b9a]
[/quote:526c458b9a]
hyvinkäällä nämä.
[quote:56e7f15327="silvawhale"]joutunen kyllä korvaamaan forsston robotilla, mitäs on niin kiireinen uraohjus.
Biisi valmis.. [/quote:56e7f15327]
Ui saatana, lauantaina sit RÄJÄHTÄÄ PAU PAU PAU PAU!
[quote:c7b9ac9c11="Prakk"][quote:c7b9ac9c11="silvawhale"][quote:c7b9ac9c11="ydinaukio"][quote:c7b9ac9c11="Moronica"][quote:c7b9ac9c11="ydinaukio"][quote:c7b9ac9c11="shanks"]siis mitä.. ärsyttääkö ydistä toi "kannattaa tsekkaa" sanonta.. kylhän sitä on kuullu käytettävän iät ja ajat ja varmasti muuallakin kuin Helsingissä?
täälläpäin sanotaan "kannattaa tsekata".[/quote:c7b9ac9c11]
Kuuntele enemmän päkaupunkiseutulaista räppiä niin korva tottuu.[/quote:c7b9ac9c11]
heti kun sieltä tulee jotain hyvää niin teen näin [/quote:c7b9ac9c11]
eikös se herra ole erästä taidehoppiryhmää hehkuttanut joka toisessa topikissa.. [/quote:c7b9ac9c11]
[/quote:c7b9ac9c11]
hyvinkäällä nämä.[/quote:c7b9ac9c11]
Chinese Democracyn voi kuunnella nyt läpi gunnareiden myspacessa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
LOL
Taidan jättää.
kants tseka he
porissa nämä.
[quote:c2525044ab="sheino"]Chinese Democracyn voi kuunnella nyt läpi gunnareiden myspacessa.
Taidan jättää. [/quote:c2525044ab]
Ei muuten musiikillisesti muakaan kiinnostaisi, mutta jollain perverssillä tavalla kiinnostaa kuulla tulos reilun vuosikymmenen ja miljoonien dollarien säätämisestä.
En pystynyt kuuntelemaan kuin pari biisiä hiljaisella volyymilla.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ei muuten musiikillisesti muakaan kiinnostaisi, mutta jollain perverssillä tavalla kiinnostaa kuulla tulos reilun vuosikymmenen ja miljoonien dollarien säätämisestä.
tavallaan samaa. ehkä ens viikolla...
[quote:5b1c15a153="sheino"]Ei muuten musiikillisesti muakaan kiinnostaisi, mutta jollain perverssillä tavalla kiinnostaa kuulla tulos reilun vuosikymmenen ja miljoonien dollarien säätämisestä.
tavallaan samaa. ehkä ens viikolla...[/quote:5b1c15a153]
tavallaan samaa. ehkä seuraavassa elämässä...
Sent from my iPhone 16
[quote:1f68bb7937="Feggy"][quote:1f68bb7937="sheino"]Chinese Democracyn voi kuunnella nyt läpi gunnareiden myspacessa.
Taidan jättää. [/quote:1f68bb7937]
En pystynyt kuuntelemaan kuin pari biisiä hiljaisella volyymilla. [/quote:1f68bb7937]
ja sit piti laittaa volat kybälle
eiq mitäs
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
asiallista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuolta voinee impata hyvän levyn:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hah, vanha bändikaveri laittoi mikseriin vanhoja demoja sörkan Liemolan vihannestalolta jotain 1992-93. The Lunatunes esittää kolme löysää, mutta sympaattista kappaletta: http://www.mikseri.net/artists/?id=114001
Levyversoita samoista täällä: http://www.last.fm/music/The+Lunatunes
Jotakuta saattais kiinnostaa... Täällä on paljon (kaikki?) Reverend Bizarre-kamaa jaossa.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
http://www.dinosaurgardens.com/archives/604
Radiophonic Workshoppia...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:868d18cd86="Ylitarkastaja Tolonen"]http://www.dinosaurgardens.com/archives/604
Radiophonic Workshoppia...[/quote:868d18cd86]
Noi kaks aikasempaa OOP CD:tä on muuten taas saatavilla ja sitten yks uus ilmestyi kanssa:
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
dan deaconin kaikki levyt ennen uusinta ladattavissa miehen virallisilta nettisivuilta http://www.dandeacon.com/mp3/