You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
No pitääkö mun alkaa tepsifaniksi voi HOMO! Tuolla se kovasti runoilee Urheiluurudussa ja oon ihan
en ole kolmekybänen emoboy
Pysyykö mikki paikallaan?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:a3be705225="Ulvis"][quote:a3be705225="Leif Erikson"][quote:a3be705225="Ulvis"]Vai olisiko seuraava kausi viimein ylipainoisen jääkaappipakastin-Onen dominointia?
[/quote:a3be705225]
One siirtyy takaisin Skotlantiin.[/quote:a3be705225]
Voi harmi, juuri kun olisi breikannut [/quote:a3be705225]
Neroutta. Silkkaa neroutta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
No pitääkö mun alkaa tepsifaniksi voi HOMO! Tuolla se kovasti runoilee Urheiluurudussa ja oon ihan
![]()
"A repo man's always intense"
Wusu arpoi aikansa ja päätti häipyä Jyväskylästä. Tepsi ilmeisesti osoitteena ja liksa varmasti sarjan pulleimpia.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Wusu arpoi aikansa ja päätti häipyä Jyväskylästä. Tepsi ilmeisesti osoitteena ja liksa varmasti sarjan pulleimpia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:f00534740f="Katkennut petsari"]Wusu arpoi aikansa ja päätti häipyä Jyväskylästä. Tepsi ilmeisesti osoitteena ja liksa varmasti sarjan pulleimpia.
[/quote:f00534740f]
Vaihtopenkille siis!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ei riittävän hyvä kärkimies siltikään. Varauksella suhtaudun.
Tai se että tyttöystävä/vaimo on turkulainen. Tunde viihtyi myös erittäin hyvin TPS:ssä ensivisiitillään.
Kovaa liksaa Wusu olisi saanut taatusti JJK:ssakin ja mies itsehän väittää ettei pätäkkä ole päällimmäisin motiivinsa. Luulin (ja jostain kuulinkin) että Wusun vaimo olisi keskisuomalainen ja appivanhemmatkin asuvat Muuramessa. Kerrohan Futre faktat tästä!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kovaa liksaa Wusu olisi saanut taatusti JJK:ssakin ja mies itsehän väittää ettei pätäkkä ole päällimmäisin motiivinsa. Luulin (ja jostain kuulinkin) että Wusun vaimo olisi keskisuomalainen ja appivanhemmatkin asuvat Muuramessa. Kerrohan Futre faktat tästä!
Minulle on kerrottu, että heilastelisi vielä saman naisen kanssa jonka Tepsissä pelatessaan lumosi. Voin toki olla väärässäkin.
JJK:n tiedotteessa mainittiin, että Tunden päätökseen vaikutti mm. "erilaiset siviilipuolen" asiat.
Saa nähä mihin Tunde liigatasolla pystyy.
Saati sitten Tunnetasolla
Wusu
Hankkispa JJK Kaijasiltan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e28c2848cc="hrmunoita"]Wusu
Hankkispa JJK Kaijasiltan [/quote:e28c2848cc]
Kaijasiltahan on just klassinen esimerkki ykkösen maalitykin vaikeuksista Veikkausliigassa..
Ihan sama toki!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:c9bc36c894="Joe Caligula"][quote:c9bc36c894="hrmunoita"]Wusu
Hankkispa JJK Kaijasiltan [/quote:c9bc36c894]
Kaijasiltahan on just klassinen esimerkki ykkösen maalitykin vaikeuksista Veikkausliigassa..
Ihan sama toki![/quote:c9bc36c894]
Väittäisin, että Kaijasilta on paras mahdollinen esimerkki tästä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3af6ab307c="hrmunoita"][quote:3af6ab307c="Joe Caligula"][quote:3af6ab307c="hrmunoita"]Wusu
Hankkispa JJK Kaijasiltan [/quote:3af6ab307c]
Ihan sama toki![/quote:3af6ab307c]
Väittäisin, että Kaijasilta on paras mahdollinen esimerkki tästä.[/quote:3af6ab307c]
Uskoisin että olette oikeassa.
[quote:24c3673c18="looramerri"]No pitääkö mun alkaa tepsifaniksi voi HOMO! Tuolla se kovasti runoilee Urheiluurudussa ja oon ihan
![]()
Häpeäisit [/quote:24c3673c18]
Samaa, mieti ny mitä A:kin sanois
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Luulin (ja jostain kuulinkin) että Wusun vaimo olisi keskisuomalainen ja appivanhemmatkin asuvat Muuramessa. Kerrohan Futre faktat tästä!
Kyllä olen koko lailla varma tästä. Perimmäinen syy (paalun lisäksi) Tünden lähdölle taitaa kyllä liittyä Prihan Villeen.. Valitettavasti. (Ei tuolla muualla viitti näistä huudella kun syväkurkku saattais paljastua) Hienon persoonan saatte Turkuun; on ollut ilo jutustella Babatunaksen kanssa pariin otteeseen ja kadulla käsi nous aina kun ohi mentiin.
Kun kuitenkin Tunde tän luet niin iso kiitti jokaisesta maalista, vihollismaalivahdin telomisesta ja falsettipurkauksesta näiltä vuosilta! Ikinä en unoha.
[quote:003d4dc862="Katkennut petsari"]Wusu arpoi aikansa ja päätti häipyä Jyväskylästä. Tepsi ilmeisesti osoitteena ja liksa varmasti sarjan pulleimpia.
Ei riittävän hyvä kärkimies siltikään. Varauksella suhtaudun.[/quote:003d4dc862]
Jep. Ei kauheasti vakuuttanut silloin, kun viimeksi pelasi Tepsissä. Varmaan on kehittynyt, mutta varauksella suhtaudun minäkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
mutta varauksella suhtaudun minäkin.
Eikös tämä nyt ole töpselileirissä vain ja ainoastaan järkevää?
[quote:eace65cb68="Joe Caligula"][quote:eace65cb68="hrmunoita"]Wusu
Hankkispa JJK Kaijasiltan [/quote:eace65cb68]
Ihan sama toki![/quote:eace65cb68]
Piti sanoa just samaa. Tai sitten Heimo KaaPosta (kakkosen jengi tosin).
Kuka ton on laatinu?
Oiskohan ollu tamman siika
Manninen ja Wusu Tepsiin, Cleaverin ja Paatelaisen kanssa jatkot, junnuista sopimuksen tekivät Aaltonen, Markkula ja Interistä tullut Ferati.
http://fc.tps.fi/ajankohtainen_20081124%20130500
http://fc.tps.fi/ajankohtainen_20081124%20130300
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Manninen (2v), Wusu (2v), Alban Ferati --> TPS
Cleaver 2v jatko, Paatelainen 1v jatko.
Jani Aaltonen ja Tuomas Markkula 1v sopimus.