You are not logged in.
[quote:e865d522c8="forssto"]Ens viikolla uutta levyä.
Arvatkaapa mistä vopite ostaa. [/quote:e865d522c8]
anttilasta?
[quote:f512820a83="mikkok"][quote:f512820a83="forssto"]Ens viikolla uutta levyä.
Arvatkaapa mistä vopite ostaa. [/quote:f512820a83]
anttilasta?[/quote:f512820a83]
jaa joko se levyale alkaa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
yllättävän hyvältä kuulostaa uusi levy. tulee jotenkin vahvasti mieleen absoluuttinen nollapiste levyn sävellyksistä, varsinkin ambulanssikuskitar on ihan liimatta-lääkkölä-meininkiä
ekaa levyä en oo kyllä kuullutkaan, mut nää oli kyllä helvetin hyviä livenä tuossa olikohan se keväällä vai viime syksynä, enpä muista. innolla odotan kickstartin keikkaa.
yllättävän hyvältä kuulostaa uusi levy. tulee jotenkin vahvasti mieleen absoluuttinen nollapiste levyn sävellyksistä,
Siis hyi saatanan vitun hyrpäke nyt sentään.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:401c31287b="ydinaukio"]yllättävän hyvältä kuulostaa uusi levy. tulee jotenkin vahvasti mieleen absoluuttinen nollapiste levyn sävellyksistä, [/quote:401c31287b]
Siis hyi saatanan vitun hyrpäke nyt sentään.
Just meinasin postaa aivan saman. Eri sanoilla, toki, mutta samalla asiasisällöllä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joudun vaihtamaan kanavaa tämän yhtyeen soidessa. Saman reaktion saa aikaan vain Maria Gasolina.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
en jaksanu edes yhtä kertaa läpi. lastenlauluilta kuulosti osa, ihan ku opetettais kuulijaa ta-vaa-maan. nukketeatteri-fiilis tuli muutoinkin. sanoituksille iso miinus. nyt kävi näin jne. harmi. ekaa levyä kyllä kuuntelen yhä toisinaan, konseptilevyille
paitsi niin, olikohan tällä uudella levyllä olevinaan joku erityinen teema. eipä kuule välittynyt jos oli.
Mangojauhe goddamn.
öee, en tykänny koskaan, huono ja ei kyllä abson tapaista musiikkia olleskaan, abso mitä aikaisemmin sanoin kuitenkin on ihan sm-liigan parhaimmistoa
ei kyllä abson tapaista musiikkia olleskaan
ei tätä kukaan väittänytkään, mutta melodiat/sointukierrot ovat erittäinkin samanlaisia. ton levyn sinkkubiisin (?) ois voinut liimatta hyvinkin säveltää.
ok
hyvä että tuli selväksi
sucks dead animals balls.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Se on hienoa, että ihmiset osaa keskustella järkevästi.
>:{/
Eilisen Kutosen keikan perusteella en ymmärrä hypeä. Bändi oli kuosissa ja leijunta-/runttausosiot kivoja, mutta ei näillä ole biisejä. Sanoitusten asiasisältö saattaa olla mielenkiintoista sinällään ja synkät teemat kiehtovat meikäläistäkin, mutta laulu ja sen melodiat eivät onnistu nostamaan kappaleita lentoon.
Mä en muista olenko ollut aikaisemmin keikalla, jolla laulaja lunttaa tekstit paperilta, ja olen ajatellut ettei asialla ehkä niin suuremmin ole väliä kunhan kokonaisuus pelaa. Eilen kuitenkin tuli fiilis, että Tommilalla olisi ollut mahdollisuus eläytyä teksteihin ja esiintyä elävämmin, jos sanoitukset olisivat selkärangassa. Epävarma fiilis tuli.
Kitaristi oli mun lempparijätkä. Ja Tommilalla oli kiva keikkamekko mutta se ei silti hallitse mua seksuaalisesti.
turpa kii ja laula
Jomman kumman levyn hankin haltuuni, mutta ei iskenyt yhtään. Ärsytti lähinnä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eikös hype ollut lähinnä puolittaista ekan levyn aikaan ja nyt on jo iskenyt TOTAL BACKLASH
en ole kolmekybänen emoboy
Eikös hype ollut lähinnä puolittaista ekan levyn aikaan ja nyt on jo iskenyt TOTAL BACKLASH
Total backslash iski!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No total backlash -vaikutelmaa ei oo ainakaan mulla, olihan Hesarissakin hiljattain Noora Tommila -juttu, ja siitä tuli mulle ainakin vähän semmoinen "alku jonkun suuremman?"-fiilis.
e: Ja "juttua" on mun mielestä ollut muuallakin. Mut ei sen puoleen, nyt mun puolesta ER-hypekiintiön vois siirtää muilla uusille artisteille, ja jos ei löydy hyviä uusia artisteja ei ole tiedossa, siirretään hype vanhoille.
turpa kii ja laula
[quote:79bcc87235="börjeslandet"]Eikös hype ollut lähinnä puolittaista ekan levyn aikaan ja nyt on jo iskenyt TOTAL BACKLASH [/quote:79bcc87235]
Total backslash iski!
SANOJEN LUNTTAUS PAPERILTA ON JUST PARASTA :RAKKAUS:
BÄKLÄSHISTÄ EI KYL TIETOA, NYTHÄN TÄTÄ VASTA HYPETETÄÄN JOKA PAIKASSA JOPA SIINÄ MÄÄRIN ETTÄ PÄÄTIN SKIPATA KEIKAN JA LEVYNHANKINNAN ÅHÅ
YRITIN TAAS KUUNNELLA KUN UUS LEVYKIN TULLUT
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuossa syksymmällä oli tapana aina töihin ajellessa kuunnella Maailmanloppu, pääsi sopivasti tunnelmaan. Hieno biisi. Ja videokin on hyvä:
Eka levy on muutenkin aika jees, toka ei oo ehkä ihan samaa tasoa, vaikka on siinäkin muutama aika hyvä ralli.
Ei kyl toiminu yhtään toi toka levy mulle.
Sama. Eikä eka.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joku biisi toimi joskus. En muista mikä.
Sent from my iPhone 16
Ainakin Eleanoora yrittää jotain vähän erilaista. Sävellyksellisesti molemmat levyt on aika rautaa, mutta toisella levyllä meininki alkaa kuulostaa vähän teennäiseltä. Eka on pelkästään loistava paitsi Japanilainen puutarha joka ärsyttää. Livenä ihan vitun kova. Kutoslinjan keikka huonoin näkemäni, silti pari ekakertalaista seuralaistani pääsi siitä ihan fiiliksiin. Kickstartissa toimi niin kuin junan vessa. Ainakin ne kehtaa sovittaa biisejään uusiksi livenä ja vielä hyvin.
Ympärillä kilometrien tyhmyys ja pakkanen.
Ainakin Eleanoora yrittää jotain vähän erilaista. Sävellyksellisesti molemmat levyt on aika rautaa, mutta toisella levyllä meininki alkaa kuulostaa vähän teennäiseltä. Eka on pelkästään loistava paitsi Japanilainen puutarha joka ärsyttää. Livenä ihan vitun kova. Kutoslinjan keikka huonoin näkemäni, silti pari ekakertalaista seuralaistani pääsi siitä ihan fiiliksiin. Kickstartissa toimi niin kuin junan vessa. Ainakin ne kehtaa sovittaa biisejään uusiksi livenä ja vielä hyvin.
Melkein samaa. Paitsi, minua teennäisyys ei haittaa vaan minusta se on juuri se juttu tämän yhtyeen kohdalla. Livenä nykyään aivan rautaa!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mun mielestä konsepti oli hieno ja teennäisyys pelittää... Homma kaatuu lähinnä laulajaan. Harmi sinänsä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mun mielestä konsepti oli hieno ja teennäisyys pelittää... Homma kaatuu lähinnä laulajaan. Harmi sinänsä.
Tähän vahva eri.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:7fa00f9f15="Ylitarkastaja Tolonen"]Mun mielestä konsepti oli hieno ja teennäisyys pelittää... Homma kaatuu lähinnä laulajaan. Harmi sinänsä.[/quote:7fa00f9f15]
Tähän vahva eri.
Monet arvostetut bändit, kaatuu mulla laulajaan. Smashing Pumpkins, Smiths, Rush
Joskus siitä pääsee ajan myötä yli, kuten joidenkin Smiths-biisien tapauksessa, joskus ei (Smashing Pumpkins).
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan