You are not logged in.
Summoning - Mirdautas Vras
>:{/
Ensikuuntelu tällä vuosituhannella, luulisin. Voi mikä pettymys. Ei karsea levy, mutta kovin kalsea. Olen yleensä viimeinen joka valittaa soundeista, mutta ei tuo 90-luvun puolivälin tuotanto ole oikein kestänyt aikaa.
Tämänpäiväisen vanhojen muistojen verestämisen perusteella
Magnapop > Veruca Salt >>>>> Garbage
[quote:18b2caf8da="lintumies"]
Ensikuuntelu tällä vuosituhannella, luulisin. Voi mikä pettymys. Ei karsea levy, mutta kovin kalsea. Olen yleensä viimeinen joka valittaa soundeista, mutta ei tuo 90-luvun puolivälin tuotanto ole oikein kestänyt aikaa.[/quote:18b2caf8da]
Vähän samaa kyllä ajattelin kun kyseisen levyn hulluilta päiviltä nyt vihdoin ostin ja kuuntelin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
garbage oli aina ollu nimesnä veroinen, sääli vaan että butch vig - vanha kunnon killdozer-tuottaja - meni tuommoiseen sortumaan. hengetöntä lätinää huonoilla biiseillä, en oo koskaan tykänny.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Michael Pitt - Death To Birth
Velvet Underground - Vetus In Furs
The King's Singers - La Guerre
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Varikset komentavat
aberfeldy - young forever
[quote:2bc69f2d94="helicon"]
KOVENEE!!1[/quote:2bc69f2d94]
Kuuntelin myös päivällä kämäsiä ämpäreitä. Iiihan jees. Kakkosbiisi vaikutti ihan kivalta ensikuuntelulla.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Lightning Bolt - Ride the Skies
Camera Obscura - Biggest Bluest Hi-Fi
Tää on vaan niin rauhoittavaa musaa. Pitäis kuunnella paljon enemmän mitä nykyään jaksan. pah. LISÄÄ LISÄÄ, koska rakastan.
King Tubby - Roots of Dub
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Pastels - Up for a Bit with the Pastels
Television Personalities - And Don't the Kids Just Love It
The Smiths - Hatful of Hollow
stratumilla ollut hyvän musiikin kuunteluputki päällä, tosta viimeisestä vaan aika mahdoton enää pistää paremmaksi...
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:c7f7bdab19="stratum"]The Pastels - Up for a Bit with the Pastels
Television Personalities - And Don't the Kids Just Love It
The Smiths - Hatful of Hollow
stratumilla ollut hyvän musiikin kuunteluputki päällä, tosta viimeisestä vaan aika mahdoton enää pistää paremmaksi...
spåm![/quote:c7f7bdab19]
Hatfulin kuuntelin ekaa kertaa yli vuoteen, ehkä jopa kahteen. Nostin heti RYM-arvosanaakin heti ***:sta ****:ään. Levy kuulosti joskus muka jotenkin kolholta.
Nyt last.fm:ää twee-tagilla!
Hatfulin kuuntelin ekaa kertaa yli vuoteen, ehkä jopa kahteen. Nostin heti RYM-arvosanaakin heti ***:sta ****:ään. Levy kuulosti joskus muka jotenkin kolholta.
Kai se nyt on kolhon kuuloinen, kun se on kokoelma sinkkujen A- ja B-puolia sekä Peel-sessioita.
Tero saatana, s'olet gay!
Kai se nyt on kolhon kuuloinen, kun se on kokoelma sinkkujen A- ja B-puolia sekä Peel-sessioita.
Tällä en siis todellakaan tarkoista, että Hatful olisi millään tavalla huono (hei, mä oon täällä se, jolla on Smiths-aiheinen tatska!), vaan sitä, että jos se tuntuu albumina vähän oudolta kokonaisuudelta ja ajoittain soundeiltaan vähän puutteelliselta, niin syytä voi hakea mainitsemastani seikasta.
[quote:16c30c359f="stratum"]Hatfulin kuuntelin ekaa kertaa yli vuoteen, ehkä jopa kahteen. Nostin heti RYM-arvosanaakin heti ***:sta ****:ään. Levy kuulosti joskus muka jotenkin kolholta.
Kai se nyt on kolhon kuuloinen, kun se on kokoelma sinkkujen A- ja B-puolia sekä Peel-sessioita.[/quote:16c30c359f]
Juu juu tiiän, mutta enää se kolhous ei häirinnyt. Ehkä minusta itsestä on tuöllut KOLHO!
mm mm erityisesti Pedestrian for vessel <3
[quote:ca5936cad2="forssto"]Kai se nyt on kolhon kuuloinen, kun se on kokoelma sinkkujen A- ja B-puolia sekä Peel-sessioita.
Juu juu tiiän, mutta enää se kolhous ei häirinnyt. Ehkä minusta itsestä on tuöllut KOLHO![/quote:ca5936cad2]
niin, en kyllä löydä tuosta levystä mitään vikaa, se on TÄYDELLINEN!!! eikä kolhoudesta tms tietoakaan...
STOP PRESS: ehkä ainoa epätäydellisyys on se, ettei jeane-biisiä ole mukana.
STOP PRESS: ehkä ainoa epätäydellisyys on se, ettei jeane-biisiä ole mukana.
Ei se nyt niin hyvä biisi ole.
Hei! Meinaako tämä sitä, että mä en enää ole säälittävä Smiths-fanipoika, kun kykenen kritisoimaan edes jollain tasolla bändin jotain tekelettä?
[quote:7da920688e="psychocandy"]STOP PRESS: ehkä ainoa epätäydellisyys on se, ettei jeane-biisiä ole mukana.
Ei se nyt niin hyvä biisi ole.[/quote:7da920688e]
ON SE! mä pystyn helposti löytämään puutteita kaikista smiths-levyistä paitsi hatfulista, mut se oli mun eka ja muutenkin aivan tajunnan räjäyttävä kokemus. muistan kun ostin sen siitä ateneumin takaisesta discus-nimisestä liikkeestä loppusyksystä 1984 ja kävellessäni ateneumin edessä olevalle bussipysäkille odottelemaan 18:aa ajattelin mielessäni että taidan olla vähän hullu; ostin vaivoin säästämilläni rahoilla jotain smithsiä vaikka levykauppaan jäi heaven 17:n uusi lp 'how men are'...
Paavoharju - Tuote-akatemia / Unien Savonlinna EP