You are not logged in.
Kävin miettimään, etten ole ollut Sm-liigapelissä vuosikausiin. Ei ole tietysti järkeä käydä muiden kuin Saipan peleissä - varsinkin kun liiga on avoin, eli ensi kauden liigapaikka ei ole mikään selviö. Vaikka tapna sirklailee nykyään Jypin riveissä, täältä löytynee silti runsaasti Saipa-sympatiaa?
Tämän takia ei nyt välttämättä tarvitse tehdä matkaa Kisapuistoon, sillä Saipa käy tällä kaudella vielä kaksi kertaa pääkaupunkiseudulla:
La 10.01.2009 17:00 Jokerit - SaiPa Helsinki
La 17.01.2009 17:00 HIFK - SaiPa Helsinki
Itse ehkä näkisin mieluiten Jokerit-ottelun, mutta kumpi vaan käy. Ehdotuksia?
Lähtisin siitä, että ILR:n ja shanksin on ainakin tultava, mutta entäs muut sporttilalaiset (Ulvis, Tupou, noisis, börtsy, turston, hrmis jne.)?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Luin SalPa.
"A repo man's always intense"
Jokerien peliin en lähde.
en ole kolmekybänen emoboy
Jokerien peliin en lähde.
Mulle käy kumpikin. HIFK-matsi kuulostaa ehkä vähän mielenkiintoisemmalta. HIFK:n kotimatseissa en olekaan käynyt, Jokereiden kotipeleissä kahdesti.
Tänne olisi aikomus kans:
to 19.02.2009 Jokerit - KalPa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mä olin ton kuukauden takaisen HIFKipelin kattomassa kun saipukka oli just pahimmassa slumpissaan. Päin vittuahan se hyvien tapojen mukaisesti meni mut tulipa nähtyä tänkin kauden jengi. Parhaiten jäi mieleen parin sekunnin välein hajonneet mailat molemmilta jengeiltä, joista kummallekin tuli vielä jäähyt.
Kyl mulle käy kumpi vaan noista peleistä tai vaik molemmat. HIFKille nyt ehkä enempi preferenssiä mikäli tästä joko-tai kysymys tulee.
Älä päästä painiks sitä
Kävin eilen katsomassa HIFK-Ässät ja äänestän ehdottomasti IFK-peliä. Kaikenlainen liiallinen SUUREN MAAILMAN SHÖYMEININKI loisti lähes poissaolollaan. Tai sitä ei ollut ainakaan siinä määrin, että myötähäpeä olisi täyttänyt koko hallin. AC/DC tietysti soi ja paskat mainokset rullasi koko ajan, mutta se on elämää. Ja onhan toi paljon "tyylikkäämpi" ja "aidompi" halli myös.
Kuulutukset suomeksi ja ruotsiksi
Tän vuodatuksen jälkeen selvisi, että 17. päivä on salibandyturnaus ja toinen matsi klo 19. Yh.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sovitaan vaikka alustavasti sitten tuo Hifki-peli, jos enemmistö tuntuu sitä suosivan.
Voihan tosiaan käydä vaikka molemmissa, jos siltä tuntuu.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kun nyt ei jaksa kaiken maailman trivialiteeteille omaa topikkia tehdä ja tästä kuitenkin itäraja ja kääkkä (ja Aigars Cipruss) löytyy niin todettakoon että menetin eilen KHL-neitsyyteni Dinamo Rigan 4-2 voitossa jostain nevöhööd Moskovan lähiöjengistä, missä todelliset dosentintaitonsa paljastanut shanks väitti perusteettomasti erään tietyn iloisen velikullan molaroivan (mä tsekkasin, se pelaa jossain toisessa nevöhööd moskovalaislähiöjengissä).
Matsi oli erikoistilanteita lukuunottamatta SM-liigaa tasokkaampaa ja tossa liigassa tuntuu melkein joka porukasta löytyvän joku sellainen änärissä pohjakenttiin juuttuva syömähammas, kuten Rigalla ihan älyttömät minuutit luukuttanut ja ansaitusti ottelun pelaajaksi valittu Marcel Hossa (tää on se kohta missä voorumin montreal-segmentin kuuluu naurahtaa sarkastisesti). Ja vaikkei velikultaa nähtykään niin sentään pääsi todistamaan Aigars Ciprussin tolppakudin, joten reissua voi pitää ihan onnistuneena. Pelitaukojen neuvosto-casioille ja eurodancelle toki myös
Topikkiin liittyen hifkipelin kyylääminen lienee edelleen se ykkösvaihtoehto?
Älä päästä painiks sitä
Jos ootte vieläkin siellä niin käykää Streinieku ielan alkupäässä olevassa teehippiluolassa. Tosi viihtyisä paikka.
Google Maps: http://tinyurl.com/8ubw96
en ole kolmekybänen emoboy
Mestan nimi on Goija
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:38f523516c="shanks"][quote:38f523516c="ILR"]jostain nevöhööd Moskovan lähiöjengistä, missä todelliset dosentintaitonsa paljastanut shanks väitti perusteettomasti erään tietyn iloisen velikullan molaroivan (mä tsekkasin, se pelaa jossain toisessa nevöhööd moskovalaislähiöjengissä).
[/quote:38f523516c]
ei ollu nettiä ihan hollilla ni ei päässy tarkistamaan kun en velikullan joukkueesta edelleenkään ollut varma.. no selvis ny tutkailemalla tosiaan se, että vuonna 2005 Himik Voskresensk muutti jonnekkin Moskovan lähistölle ja muutti nimensä Atlantiksi. Voskassa pelaa kuitenkin nykyään uusi Himik, joka perustettiin edellisen seuran muuton takia ja sekin pelaa uutena jenginä tätä KHL:ää..[/quote:38f523516c]
Joo, sekavat ympyrät eikä mitenkään erityisen mieleenpainuvia nimiä näillä. Tulipahan nyt käytyä ja meno hyväksi havaittua. Wikipedian himik voskresensk -sanahaku näyttää vievän tonne Atlantin artikkeliin kun taas hk himik voskresenskilla pääsee perille
Riikan Dinamolla on varmaan ihan hyvä neuvotteluvaltti ulkomaan pelureille tossa liigassa: melkein KHL-tason palkat ja kaupunki, jonne perheenkin kehtaa tuoda mukanaan.
Älä päästä painiks sitä
Olisi näköjään kannattanut käydä Jokerit-pelissä.
No mutta Hifki-peliin toki mennään. Kantsiiko Hifki-matseihin ostaa liput ennakkoon, ja mikäs ois hyvä osa katsomosta?
turston wrote:
[quote:0fdb3d0d34="Bedderi"]Olisi näköjään kannattanut käydä Jokerit-pelissä.
No mutta Hifki-peliin toki mennään. Kantsiiko Hifki-matseihin ostaa liput ennakkoon, ja mikäs ois hyvä osa katsomosta?[/quote:0fdb3d0d34]Ennakkoon ostamalla ainakin saatais varmasti vierekkäiset paikat, loppuunhan toi ei varmasti myy. Ketäs tonne on lähössä?
Lienee parasta ostaa liput ennakkoon, niin päästään vierekkäisille paikoille. En usko, että lippuja myydään loppuun.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
No kukas menee ostamaan liput? Mulle kelpais vaik noi C-katsomon piletit, jotka on siinä kaukalon sivulla keskivaiheilla (Lippupalvelun 5-kategoria, 14,50 / kpl).
Voimmä tietty itekkin noi laittaa varaukseen. Ilmoittakaa vaik ti-iltapäivään mennessä mikä on tilanne.
Älä päästä painiks sitä
[quote:1a93173303="ILR"]No kukas menee ostamaan liput? Mulle kelpais vaik noi C-katsomon piletit, jotka on siinä kaukalon sivulla keskivaiheilla (Lippupalvelun 5-kategoria, 14,50 / kpl).
Voimmä tietty itekkin noi laittaa varaukseen. Ilmoittakaa vaik ti-iltapäivään mennessä mikä on tilanne.[/quote:1a93173303]Toi C-katsomo kelpaa ainakin mulle. Ei paljoa kalliimpaa kuin päätykatsomon liput ja kuitenkin paljon paremmat näkymät. Voin hakea vaikka keskiviikkona lippuja jos ehdin, jos nyt aivan vitusti on tyyppejä menossa ni joku toinen vois kans hakea, liian suuri riski köyhälle
C-katsomo passaa meitsille. Ei oo liput kalliimpia ku päätykatsomossa, ja näkymät on paremmat. Voin hakee lippuja ylihuomenna jos kerkiin, jos ihan pirusti on lössiä menossa, niin joku muukin vois hakea, oon vähävarainen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olen odottanut tähän topikkiin hantalta jonkinlaista panostusta myös.
Minä, ILR, shanks, turston ja stratum siis lähdössä. ILR hakee liput huomenna.
Jos joku haluaa vielä lähteä, vaikka Tampereelta, niin ILR:lle voinee ilmoittautua.
turston wrote:
Minä, Bedderi, shanks, stratum ja turston ollaan siis ilmeisesti menossa? Käväisen hakemassa liput tänään.
En pistä noita varaukseen ennen kolmea joten muutkin lähtemään halukkaat voivat vielä ilmoittautua.
Älä päästä painiks sitä
No ny on liput. C5-katsomo, kakkosrivi, siinä siniviivan kohdalla.
Älä päästä painiks sitä
Niin ja tohon tuli 80 senttiä käsittelykuluja päälle. Heittäkää 15,30 Nordean tilille 208418-16878 / Ilkka Klang tai maksakaa 15 egeä sit livenä.
Älä päästä painiks sitä
Tein tilisiirron.
Shanksilta jäi jokin aika sitten kangaskassi, otahan se mukaan jos muistat.
Maksoin.
Muistatkohan vielä sen S-marketin kassin.
turston wrote:
Vaadin HIFK-Börtsyä mukaan
Mites jos matsin jälkeen tultais meille pelaan vähän pessiä tai änäriä?