You are not logged in.
En korvaa, jos joku lyö sen rikki.
No laitetaan sut samaan joukkueeseen shanksin kans niin ei oo sitä vaaraa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Varikset komentavat
sunnuntaina ois aamupeli. Tarkoitus ois saavuttaa kauden toinen voitto ja jatkaa henkilökohtaista maaliputkea.
Varikset komentavat
sunnuntaina ois aamupeli. Tarkoitus ois saavuttaa kauden toinen voitto ja jatkaa henkilökohtaista maaliputkea.
Esukki pelaa itelleen
no eipä meillä oo mitään mahiksia nousuun joten nyt keskitytään sarjapaikan varmistamiseen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.
Varikset komentavat
oon ollu kipeenä koko päivän joten enpä tiedä huomisesta :?
Varikset komentavat
en pelannut, 0-5 tuli turpiin
Varikset komentavat
mikä on lauantain maalivahtitilanne? tuleeko kukaan muu tampereelta/muualta suomesta? vois päästä kyydillä.
Varikset komentavat
Kysyn huomenna vielä meidän veskaa (jos aika kävisikin) ja torstaina vielä toista. Jos noista jompi kumpi natsaa, tarvitaan Hartsalle kamat. Gene jos tulee, siltä saa, muuten varmaan obi-wanin kamoilla?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Avainkysymys lauantaita silmälläpitäen lienee se, että kuka pudottaa suihkussa ekana saippua..
hrmis messissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Haluisko joku vaihtaa gripit mun tikkuun?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kysyn huomenna vielä meidän veskaa (jos aika kävisikin) ja torstaina vielä toista. Jos noista jompi kumpi natsaa, tarvitaan Hartsalle kamat. Gene jos tulee, siltä saa, muuten varmaan obi-wanin kamoilla?
Onko hartsa tulossa?
[quote:c9a2301ebb="noiseidea"]Kysyn huomenna vielä meidän veskaa (jos aika kävisikin) ja torstaina vielä toista. Jos noista jompi kumpi natsaa, tarvitaan Hartsalle kamat. Gene jos tulee, siltä saa, muuten varmaan obi-wanin kamoilla?
Onko hartsa tulossa?[/quote:c9a2301ebb]
Näin mä olen olettanut koko ajan.
[quote:af8dbc9ff3="noiseidea"][quote:af8dbc9ff3="turston"][quote:af8dbc9ff3="noiseidea"]Kysyn huomenna vielä meidän veskaa (jos aika kävisikin) ja torstaina vielä toista. Jos noista jompi kumpi natsaa, tarvitaan Hartsalle kamat. Gene jos tulee, siltä saa, muuten varmaan obi-wanin kamoilla?
Onko hartsa tulossa?[/quote:af8dbc9ff3]
Näin mä olen olettanut koko ajan.[/quote:af8dbc9ff3]
Hartsa taitaa olla muilla mailla jo.. tai ainakin pitäs olla [/quote:af8dbc9ff3]
Mut tuskipa on lauantaina.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:126c9ed1ab="noiseidea"][quote:126c9ed1ab="turston"][quote:126c9ed1ab="noiseidea"]Kysyn huomenna vielä meidän veskaa (jos aika kävisikin) ja torstaina vielä toista. Jos noista jompi kumpi natsaa, tarvitaan Hartsalle kamat. Gene jos tulee, siltä saa, muuten varmaan obi-wanin kamoilla?
Onko hartsa tulossa?[/quote:126c9ed1ab]
Näin mä olen olettanut koko ajan.[/quote:126c9ed1ab]
Hartsa taitaa olla muilla mailla jo.. tai ainakin pitäs olla [/quote:126c9ed1ab]
Aah, jos Hartsa sivarissa niin sitten suosiolla pahvit kehiin. Kahta veskaria ei tähän hätään saa mistään.
mää
turston + homofrendi?
kraakku
ILR
leposi
shanks
hrmis
Riikoin
?:
bärje
foppa
yks mun frendi oli fifty-sixty
Ai niin, la on vapaapäivä sivareilla.
Eikös se nyt viikonlopuks pääse kuitenkin pois? Mutta kyllähän yhdelläkin maalivahdilla voi sitten pelata.
en tuu jos ei oo sovittuja jatkopelejä
Varikset komentavat
en tuu jos ei oo sovittuja jatkopelejä
khyllähän sellaset järjestetään.
Ehkä päästään pelaamaan poliisivartiossa?
aini, kukas majoittaa?
Varikset komentavat
Tyhjä satamahalli.
Niin voisitko Hartsa nyt vähän valottaa osallistumismahdollisuuksiasi?
eikö se johonkin topikkiin jotai sopertanu.. mut lähtisin kyl sillä oletuksella ettei ole tulossa.
Varikset komentavat
eikö se johonkin topikkiin jotai sopertanu.. mut lähtisin kyl sillä oletuksella ettei ole tulossa.
Joo, mutta se kommentti oli :peuk2:
Lähdetään siitä, että ei ole veskoja.
no jokainen vuorollaan maaliin..
Tää ois ny hyvä tietää että mitä sovin obin kanssa niistä kamoista.
Varikset komentavat
Tää ois ny hyvä tietää että mitä sovin obin kanssa niistä kamoista.
Kamat messiin läski. Kyllä sitä aina joku on veskana.