You are not logged in.
Tässä ketjussa vinkataan musiikkiblogeihin, joita jaksaisi lukea tai jotka muuten viihdyttävät. Menköön tämä ensimmäinen jälkimmäiseen kategoriaan. Täälläkin monille tuttu musavisanpitäjä:
Uskovaiset pitäisi naulita ristiin, myös ne joilla on kohtalainen flow.
Enpäs sano vastapaavista mitään, ettei vain uhkaa taas bännätä meitä visoistaan kun kännissä joskus vittuilemme hänelle.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:76f8e1c776]Regina: Katso maisemaa.
Hyi saatana! Naivismia! Söpöä urbaania poseerausta! Japani-fiksaatiota! Ampukaa ne![/quote:76f8e1c776]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.
diggaks niko liekkiä? mikä sitä vaivaa?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:7e47537f70="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:7e47537f70]
diggaks niko liekkiä? mikä sitä vaivaa?
Listassa ylistettiin Liekkiä ja Jarkko Martikaisen soololevyä
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:08a614305a="silvawhale"][quote:08a614305a="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:08a614305a]
diggaks niko liekkiä? mikä sitä vaivaa?[/quote:08a614305a]
[quote:ea19a1e7b3="silvawhale"][quote:ea19a1e7b3="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:ea19a1e7b3]
diggaks niko liekkiä? mikä sitä vaivaa?[/quote:ea19a1e7b3]
Liekin eka demo.. eikun levy Magio on mielestäni yhä ihan pätevä kokonaisuus. Sen sijaan siitä eteenpäin ei ole ollut kuin syöksykierrettä alaspäin.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
lukaisin tuon rumba-vitutus-listan läpi. vaikkakin muutaman levyn kohdalla olen samaa mieltä (ainakin levyjen merkittävyydestä, en välttämättä noista perusteluista) saa asiakirjoitus kyllä huokaisemaan:
[quote:500b750133]Plain Ride: Oh The Flow.
En nyt mene bändiä haukkumaankaan. Kai ihan hyvä.[/quote:500b750133]
tämä myös hämmensi? mikähän tuo kallioyhteys lienee? skandinavian-action-r'n'b?
[quote:500b750133]Giant Robot: Superweekend.
Hei jäbät, ei R&B ole enää trendikästä musaa. Ainakaan kalliolainen.[/quote:500b750133]
[quote:d64cc26056]Giant Robot: Superweekend.
Hei jäbät, ei R&B ole enää trendikästä musaa. Ainakaan kalliolainen.[/quote:d64cc26056]
Toi on kieltämättä aika hämmentävä kommentti ottaen huomioon, etten mä ainakaan pysty palauttamaan yhtään R&B-biisiä Giant Robotilta.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:f25be79dd0="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:f25be79dd0="silvawhale"][quote:f25be79dd0="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:f25be79dd0]
diggaks niko liekkiä? mikä sitä vaivaa?[/quote:f25be79dd0]
Listassa ylistettiin Liekkiä ja Jarkko Martikaisen soololevyä [/quote:f25be79dd0]Liekin eka demo.. eikun levy Magio on mielestäni yhä ihan pätevä kokonaisuus. Sen sijaan siitä eteenpäin ei ole ollut kuin syöksykierrettä alaspäin.
Jopa Liekin eka älpee kuulosti ihan pätevältä, kyseessä kuitenkin saman poppoon jäseniä, kenkä aikaansaannoksia oli Karkkiksen vika älpee classic
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:497325f3aa="sheino"][quote:497325f3aa]Giant Robot: Superweekend.
Hei jäbät, ei R&B ole enää trendikästä musaa. Ainakaan kalliolainen.[/quote:497325f3aa]
Toi on kieltämättä aika hämmentävä kommentti ottaen huomioon, etten mä ainakaan pysty palauttamaan yhtään R&B-biisiä Giant Robotilta. [/quote:497325f3aa]
Mä taisin tuohon aikaan olla bändin ainoa kalliolainen
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7009ac0758="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:7009ac0758="sheino"][quote:7009ac0758]Giant Robot: Superweekend.
Hei jäbät, ei R&B ole enää trendikästä musaa. Ainakaan kalliolainen.[/quote:7009ac0758]
Toi on kieltämättä aika hämmentävä kommentti ottaen huomioon, etten mä ainakaan pysty palauttamaan yhtään R&B-biisiä Giant Robotilta. [/quote:7009ac0758]
Mä taisin tuohon aikaan olla bändin ainoa kalliolainen [/quote:7009ac0758]
sä oot Kallion R&B -skene.
mutta Liekkihän on ajoittain ihan hyvää
[quote:6a0c8e372c="johnny"][quote:6a0c8e372c="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:6a0c8e372c="sheino"][quote:6a0c8e372c]Giant Robot: Superweekend.
Hei jäbät, ei R&B ole enää trendikästä musaa. Ainakaan kalliolainen.[/quote:6a0c8e372c]
Toi on kieltämättä aika hämmentävä kommentti ottaen huomioon, etten mä ainakaan pysty palauttamaan yhtään R&B-biisiä Giant Robotilta. [/quote:6a0c8e372c]
Mä taisin tuohon aikaan olla bändin ainoa kalliolainen [/quote:6a0c8e372c]
sä oot Kallion R&B -skene.
mutta Liekkihän on ajoittain ihan hyvää [/quote:6a0c8e372c]
Ottaen huomioon miten usein "Stigi" löytyy Om'pun terassilta kesäisin, se voisi mun puolesta olla Kallion r'n'b-skene.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
PASKAA
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2035b19edc="silvawhale"]lukaisin tuon rumba-vitutus-listan läpi. vaikkakin muutaman levyn kohdalla olen samaa mieltä (ainakin levyjen merkittävyydestä, en välttämättä noista perusteluista) saa asiakirjoitus kyllä huokaisemaan:
[quote:2035b19edc]Plain Ride: Oh The Flow.
En nyt mene bändiä haukkumaankaan. Kai ihan hyvä.[/quote:2035b19edc][/quote:2035b19edc]
toihan on kuin mun kirjoittama
Ihan paska blogi. Vois ampuu ittensä, homo.
samaa mieltä edellisen kanssa, jaksoin pari lausetta :päätätiiliseinäänhymiö;
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eiköhän tää ole aika käsitelty, seuraava blogi olkaa hyvä!
Tämä ei varmaan juuri ketään täällä kiinnosta, jotain tomitarmoa lukuunottamatta, mutta Matsuli Musicissa on usein aika kovaa settiä. Eikä ulosannissa ole tippaakaan hikisten musarunkkareiden niheilyä:
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:4a79feeab3="Ylitarkastaja Tolonen"]Tämä ei varmaan juuri ketään täällä kiinnosta, jotain tomitarmoa lukuunottamatta, mutta Matsuli Musicissa on usein aika kovaa settiä. Eikä ulosannissa ole tippaakaan hikisten musarunkkareiden niheilyä:
http://matsuli.blogspot.com/[/quote:4a79feeab3]
onhan tuota tullut sivusilmällä seurattua.
http://awesometapesfromafrica.blogspot.com/ on kans kova.
Täytyy lukea näitä ajan kanssa, tuosta Ylitarkastajan linkkaamasta sattui silmään tälläinen, jossa David Byrne suree levynkansia:
http://journal.davidbyrne.com/2006/05/5 … aging.html
Kiinnostavaa jorinaa muutenkin, eikä vain musiikista:
Joo, silloin kun Byrne oli kiertueella joka ylettyi eurooppaankin ja tampereelle asti niin tuli tuota lueskeltua enemmänkin - hyvää pohdintaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Liekki
Black Audio
Vastapaavin blogi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:db7c24bc38="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:db7c24bc38]
Liekki
Black Audio
Vastapaavin blogi
Vastapaavi kylläkin disautti Giant Robotia, eli kannattaa lisätä sille kakkaläjä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Vastapaavi kylläkin disautti kaikkea paitsi liekkiä...
:korjasin:
[quote:ee973862d2="Joe Caligula"][quote:ee973862d2="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:ee973862d2]
Liekki
Black Audio
Vastapaavin blogi [/quote:ee973862d2]
Vastapaavi kylläkin disautti Giant Robotia, eli kannattaa lisätä sille kakkaläjä...
Giant Robotilla oli Bad Luck Lovessa biisi, joten ei ansaitse köntsäläjää, mutta muille kyllä kacat!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:5132c0214b="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:5132c0214b="Joe Caligula"][quote:5132c0214b="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:5132c0214b]
Liekki
Black Audio
Vastapaavin blogi [/quote:5132c0214b]
Vastapaavi kylläkin disautti Giant Robotia, eli kannattaa lisätä sille kakkaläjä...[/quote:5132c0214b]Giant Robotilla oli Bad Luck Lovessa biisi, joten ei ansaitse köntsäläjää, mutta muille kyllä kacat!
Eiks meillä ollut aika monta biisiä siinä Suomen ainoassa puttekandaun-elokuvassa...?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:99ff8c7535="Joe Caligula"][quote:99ff8c7535="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:99ff8c7535="Joe Caligula"][quote:99ff8c7535="Ylitarkastaja Tolonen"]Asiallinen juttu aina kun joku joka kehuu Liekkiä haukkuu mun bändejä. Tulee sellainen olo, että tekee jotain oikein.[/quote:99ff8c7535]
Liekki
Black Audio
Vastapaavin blogi [/quote:99ff8c7535]
Vastapaavi kylläkin disautti Giant Robotia, eli kannattaa lisätä sille kakkaläjä...[/quote:99ff8c7535]Giant Robotilla oli Bad Luck Lovessa biisi, joten ei ansaitse köntsäläjää, mutta muille kyllä kacat![/quote:99ff8c7535]
Eiks meillä ollut aika monta biisiä siinä Suomen ainoassa puttekandaun-elokuvassa...?
Tattis tarkennuksesta!