You are not logged in.
Lali Puna - Scary World Theory
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Trumans Water - Aroma of Gina Arnold
This must be what jail / I will scratch
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
dedsiin clyma est mortia on tullut soitettua illan mittaan. Taidan laittaa uudelleen. On se hyvä.
Laura Veirs - Snow Camping
This must be what jail / I will scratch
Tender Trap - Film Molecules
Suomen kovimman Misfits-tribuutin, eli Braineatersin "Eviliveä":
http://www.presleybastards.com/138/
On nää vaan niin perkeleen kovia.
Tero saatana, s'olet gay!
Tuolta vielä kuumaa verrokkimatskua alkuperäiseen meininkiin:
http://www.youtube.com/watch?v=4fuioVci … ch=misfits
Yksi parhaista kotimaisista levyistä koskaan. Käsittämätön rohkea veto julkaista tuollainen sisäänpäinkääntynyt, melankolinen, rauhallinen ja ennenkaikkea tyylikäs levy, kun koko universumi odotti bändiltä levyllistä Helsinki Rock City -henkisiä helppoja bailu-anthemeita. Niitä ei ollut, mutta oli pitkiin kaariin ja kauneuteen nojaavaa, aikaa kestävää musiikkia.
[quote:67294114d5="forssto"]
Yksi parhaista kotimaisista levyistä koskaan. Käsittämätön rohkea veto julkaista tuollainen sisäänpäinkääntynyt, melankolinen, rauhallinen ja ennenkaikkea tyylikäs levy, kun koko universumi odotti bändiltä levyllistä Helsinki Rock City -henkisiä helppoja bailu-anthemeita. Niitä ei ollut, mutta oli pitkiin kaariin ja kauneuteen nojaavaa, aikaa kestävää musiikkia.
[/quote:67294114d5]
Nojaah. Helsinki Rock City ei ole ikinä kuulunut suosikkibiiseihini jättiroboteilta. Debyytin parasta antia ovat pikemminkin Urban International, Jenny, Dire Straits ja Precast Empire. Odotin aikoinaan innolla Superweekendiä, mutta kyllähän siitä pienoinen pettymyksen maku jäi suuhun ilmestyessään. Levy on tosiaankin kliininen, koneellinen ja "tyylikäs". Sanoisin jopa, että muodollisesti pätevä, ilman kunnollista sisältöä. Pitää sen verran kyllä levyä kehua, että päätösbiisi on aivan loistava. Airport Citykin tais olla hyvä. Noh, laitanpa soimaan ja testaan nyt parin vuoden tauon jälkeen. Eniwei, tykkään enemmän robottien orgaanisemmasta soundista.
"A repo man's always intense"
Voisin tehdä saman heti, kun Sonic Youthin Dirty loppuu!
Mä en kuule kyllä tuota tyylikkyyttä minään epäorgaanisuutena. Vasta seuraavalla levyllä alkoi soundimaailma mun mielestä menemään jotenkin sellaiseen etäiseen ja nuivaan. Superweekendillä on vielä ihan oikeasti sävyjä ja tunnelmaa. Biisejäkin löytyy vaikka muille jakaa, kuten täydellisyyttä hipova Leave Your Man, Envelop You tahi Modern Man. Mä ainakin löydän siitä ihan tarpeeksi sitä sisältöäkin muodon tueksi, mutta mä olenkin aika säälimättömän etevä mies.
Robotin tuon levyn julkkarikeikka Tavastialla oli huikea. Tippa linssissä ja pilin päässä melkein koko setin läpi.
Rose Melberg - Portola
.artschool. - ep
Calexico - Cruel
Alec Empire & El-P - Shards of Pottery
Miksiköhän Winampin random soittelee tänään näin paljon Curea?
Emmä haluu! Kevätkin on tuolla ulkona. Mä tartten enemmän Jean-Pierre Kuselaa ja vähemmän Robert Smithiä ny.
"Next track" - *klik*
hearthillin rumpali jäi joskus luokalle ja sit se tuli meidän luokalle... se puhu aina et jos se joskus tekee levyn niin siihen tulee vaan valkoinen kansi jossa lukee ERKKI eikä mitään muuta. ei oo tainnu pitää lupaustaan...
paljastus-SPÅM!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hearthillin rumpali jäi joskus luokalle ja sit se tuli meidän luokalle... se puhu aina et jos se joskus tekee levyn niin siihen tulee vaan valkoinen kansi jossa lukee ERKKI eikä mitään muuta. ei oo tainnu pitää lupaustaan...
No, ehkä siksi just Samuli ja Jussi saivat sydämet, mutta tuo dude ei.