You are not logged in.
No nih, pitkän kädenväännön jälkeen Laszlo Bolémin omaiset ja bändin jäsenet ovat päässeet yhteisymmärrykseen ja bändin lähes koko tuotanto julkaistaan ensi vuoden alussa remasteroituna tuplalevyllä. Mukaan on myös löydetty joitain bändin varhaisia demoja joten pakko-ostoshan toi tulee olemaan. Ja olihan ne netissä kiertäneet mp3:t aika huonolaatuisia. Oma viehätyksensä tietysti oli levyjen tunkkaisessa saundissa mutta toivotaan että tunnelma välittyy yhtä hyvin remasteroinninkin jäljeltä.
Lisäksi huhujen mukaan bändin jäsenet tulevat tekemään myös hyväntekeväisyyskeikkoja kunhan sopiva laulaja löytyy. Kiinnostusta on kuulemma ollut laajaltikin, saa nähdä keneen päätyvät.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Toivottavasti ottavat jonkun, joka osaa myös sytyttää hanurin tuleen kesken keikan ja silti loihtia siitä maailman kauneinpia ääniä. Tosin jos minä saisin valita niin Lazlon voisi parhaiten paikata joku Metallican roudareista.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kirjaston kaikkiin Pegórfka-levyihin miljoona varausta
This must be what jail / I will scratch
Mikäs? Käy hakemassa mulle jos vielä löytyy.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
en jaxa kysellä kuukkelilta onx tää oikee pändi vai vitsailetteko? ja itse asiassa, taitaa olla ihassama.
spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hei, ollaan jo huhtikuulla ja ainakaan minä en ole nähnyt mitään tietoa julkaisupäivästä, kaikkialla lukee vaan että TBA. Olenko missannut jonkun uutisen vai onko Sáskájá taas pistänyt hanttiin?
Mulla on vaan Traktor-EP ja sekin on niin kulunut että rahisee aivan liikaa ollakseen nautinto kuunnella. Ilmeisesti aikanaan tämä kyseinen yksilö on myös kokenut kovia koska levyn pinnalla menee sellainen suora "tikkauskuvio" joka kieltämättä aiheuttaa tuskallisia naksahduksia musiikin joukkoon.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kuulin vastikään huhuja, joiden mukaan Laszlon lätäkkökuolema olisi lavastettu
This must be what jail / I will scratch
ennennäkemätöntä kuvamateriaalia viimesen levyn julkkaribileistä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!