You are not logged in.
The Delays. Ihme lastenmusaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:77a195c6b3="Jean-Babtiste"]Hectorilla on pari himmeetä levyäkin käsittääkseni, en oo jaksanu vielä koklata
[/quote:77a195c6b3]
HECTOR & OSCAR Savu 
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Baarista himaan ja tää taas soimaan, oon koukussa. Miten voi esim. olla noin hyvää kohtaa biisissä ku se kakkosbiisin kitarakuvio?

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Fugaziputki. Red Medicine menossa nyt.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
James Blunt tulee Suomeen!!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Future Bible Heroes - I'm A Vampire
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
killdozer soi wfmu:lla 

Kuuntelen kempsujen himmelilevyä.
Sent from my iPhone 16
Herra Possu & 15 Juutalaista - Tuplakyljys ja palovaroittimen isku takavsemmalta
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

Oletko kova painimaan? 

The Magnetic Fields - 100,000 Fireflies
![]()
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
harps of fuchsia kalmia - the angular acceleration of light in the mind of the dead uncle in michigan 
-2008.jpg)
Tänään tuli ekaa kertaa kaupassa vastaan All Shook Down, mut olikin siis uusintajulkasu-cd ja paljon bonuksia, hintakin parissa kympissä. En ostanu nyt.
Tänään tuli ekaa kertaa kaupassa vastaan All Shook Down, mut olikin siis uusintajulkasu-cd ja paljon bonuksia, hintakin parissa kympissä. En ostanu nyt.
Mä ostin vinyylinä heti kun ilmestyi uutena, niin löytyi...
[quote:eb85eb9655="Jean-Babtiste"]Tänään tuli ekaa kertaa kaupassa vastaan All Shook Down, mut olikin siis uusintajulkasu-cd ja paljon bonuksia, hintakin parissa kympissä. En ostanu nyt.
Mä ostin vinyylinä heti kun ilmestyi uutena, niin löytyi...[/quote:eb85eb9655]Mäkin ostin Sepulturan Arisen...
Laughing Hyenas - What Tomorrow Brings
bzort glorf bööth

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mojave 3 - You´re Beautiful
bzort glorf bööth