You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kahta luen
our band could be your life
Christopher Priest: separation
Saatana saapuu Moskovaan
Santana liittyy Mokomaan
jos tätä ikuisuusvitsiä vähän virittelis välillä..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:da440dbd61="tigrushka"]
En edes tiennyt, että tuollainen on julkaistu, mutta tämän viestin innoittamana poimin "sen" kirjastosta. Kiitos vinkistä siis!
[/quote:da440dbd61]
No vittu selitin tästä maaliskuussa täällä ku ostin Londoosta ilmestymispäivänä PERKELE! Nyt menee literarypisteet Tigrushkalle PERKELE!
[quote:dfcfcd89cd="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:dfcfcd89cd]
12-vuotiaana, auts...
[quote:ef7e692e21="Pope"][quote:ef7e692e21="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:ef7e692e21]
12-vuotiaana, auts...[/quote:ef7e692e21]
Kyllä mulla meni lukioajoille noiden lukemiset.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5b3476c0a0="nametaken_"][quote:5b3476c0a0="Pope"][quote:5b3476c0a0="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:5b3476c0a0]
12-vuotiaana, auts...[/quote:5b3476c0a0]
Kyllä mulla meni lukioajoille noiden lukemiset.[/quote:5b3476c0a0]
Mulla ei.
[quote:309b619955="looramerri"]No vittu selitin tästä maaliskuussa täällä ku ostin Londoosta ilmestymispäivänä PERKELE! Nyt menee literarypisteet Tigrushkalle PERKELE!
ANTEEKS!
Mutta oli varsin hyvää luettavaa. [/quote:309b619955]
Parasta Kureishia vuosiin. Älä oikeasti ikinä lue sitä Gabriel's Giftiä.
[quote:e1dc13456e="noiseidea"][quote:e1dc13456e="nametaken_"][quote:e1dc13456e="Pope"][quote:e1dc13456e="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:e1dc13456e]
12-vuotiaana, auts...[/quote:e1dc13456e]
Kyllä mulla meni lukioajoille noiden lukemiset.[/quote:e1dc13456e]
Mulla ei. [/quote:e1dc13456e]
Mullakin meni. Äikän ope muistaa varmaan vieläkin, että Miller oli kolahtanut teiniangstijanarille :sheeplove::o no ei ny tainnu ihan noin mennä
Meinasin lukee pari sivuu Diamondin Asejörmiterästä mut en jaksakaa vaa suoraa nuq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
enp oo hetkeen repeillyt remahduksiin lukujen ääressä niinku Godotin, neroo! mitäs muuta Beckettiltä kannattais lukee niinku näytelmien lisäks?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mercier & camier on parhutta. sit trilogia ja murphy.
[quote:d2d98b6544="Feggy"][quote:d2d98b6544="noiseidea"][quote:d2d98b6544="nametaken_"][quote:d2d98b6544="Pope"][quote:d2d98b6544="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:d2d98b6544]
12-vuotiaana, auts...[/quote:d2d98b6544]
Kyllä mulla meni lukioajoille noiden lukemiset.[/quote:d2d98b6544]
Mulla ei. [/quote:d2d98b6544]
Mullakin meni. Äikän ope muistaa varmaan vieläkin, että Miller oli kolahtanut teiniangstijanarille :sheeplove::o no ei ny tainnu ihan noin mennä[/quote:d2d98b6544]
80-luvulla ei ollut inter nettiä, joten :kulli:oppi piti hakea korkeakulttuurisista teoksista. Toki vasta muutama vuosi myöhemmin tajusin Millerin kirjallisetkin avut.
Meillä ei ollut edes Rakasta hellästi- teosta. Kuka muistaa nuo karvaiset, herkillä viivoilla piirretyt hahmot tekemässä hyvää toisilleen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Meillä ei ollut edes Rakasta hellästi- teosta. Kuka muistaa nuo karvaiset, herkillä viivoilla piirretyt hahmot tekemässä hyvää toisilleen
argh. pitikö mennä mainitsemaan... ihme ettei tuosta jäänyt elinikäisiä traumoja...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
jussi eskola: elämää suuremmat jalkapalloilijat
Philosophers on Film sarjan teosta The Thin Red Line
en ole kolmekybänen emoboy
Luin tänään junamatkalla loppuun.
Junalukemisena myös tämä:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
yritin etsiä tänne yhden tenttikirjan kuvaa mut kuukkelin kuvahaku löysi vaan tämmösen:
taidan luovuttaa
[quote:9274167105="Jean-Babtiste"][quote:9274167105="Feggy"][quote:9274167105="noiseidea"][quote:9274167105="nametaken_"][quote:9274167105="Pope"][quote:9274167105="nametaken_"]Luen Kauriin kääntöpiiriä. On kyllä Henkalla härskiä juttua ajoittain.
12-VUOTIAANA NÄMÄ
MUTTA HENKAN MASSIIVISELLE LAUSEELLE TOKI AINA :RAKKAUS:[/quote:9274167105]
12-vuotiaana, auts...[/quote:9274167105]
Kyllä mulla meni lukioajoille noiden lukemiset.[/quote:9274167105]
Mulla ei. [/quote:9274167105]
Mullakin meni. Äikän ope muistaa varmaan vieläkin, että Miller oli kolahtanut teiniangstijanarille :sheeplove::o no ei ny tainnu ihan noin mennä[/quote:9274167105]
80-luvulla ei ollut inter nettiä, joten :kulli:oppi piti hakea korkeakulttuurisista teoksista. Toki vasta muutama vuosi myöhemmin tajusin Millerin kirjallisetkin avut.
Meillä ei ollut edes Rakasta hellästi- teosta. Kuka muistaa nuo karvaiset, herkillä viivoilla piirretyt hahmot tekemässä hyvää toisilleen [/quote:9274167105]
varvastissiseksi!
Mangojauhe goddamn.
LÄÄKÄRIROMAANI (RikuKorhonen)
Eilen lopetin tämän:
En muista koska joku kirja olisi viimeksi saanut itkemään (siis niinku ihan kunnolla, silmien vettymistä ei lasketa), mutta nyt kävi lopussa niin. Voi toki olla, että harvinaisen rankalla päivällä/viikolla oli osuutta asiaan, mutta joka tapauksessa vaikuttava lukukokemus.
Minimalism:
Origins
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
komisario palmun erehdys tuli luettua junassa.
sotaa ja rauhaa aloittelin eilen, varmaankin kolmas tai neljäs kerta kun yritän, aina hyytynyt alkuun.
Menetetty peli
[quote:8f93c207e0="PrivateJoy"].
sotaa ja rauhaa aloittelin eilen, varmaankin kolmas tai neljäs kerta kun yritän, aina hyytynyt alkuun.[/quote:8f93c207e0]
Tsemppiä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minkäs kokonen tuo on, mahtuuko näppärästi povariin?
T: Special One
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei kyl taida mahtua, reilut 350 sivua on ja kovat kannet. Aika mielenkiintoista luettavaa kyllä, vaikka paljoa en oo vielä lukenut. Alussa on historiaa jostain 1800-luvun loppupuolelta, mikä ei välttämättä hirveesti kiinnosta. Löytyi muuten mm. Nuren ja Kolkan nimet kirjasta kun selailin loppupuolta läpi.