You are not logged in.
PItäkää korkein sarjatasonne, mää palelen Vuosaaressa vielä ensi vuonna.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
PItäkää korkein sarjatasonne, mää palelen Vuosaaressa vielä ensi vuonna.
Ette oo kyllä nousemassa ensi vuonnakaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Taisi nordenshölö puhua ihan muuten vaan palelemisesta. Vieroitusoireita, kato. Ei siellä mitään joukkuetta ensi kaudella ole.
Honka
Katoin duunissa cupin finaalin ekan puoliajan. Olipa paskaa peliä.
Honka
![]()
Sama. En tiedä kumpi on ihanaisempaa, cup-voitto vaiko Hongan paskominen housuihin sekä liigassa että cupissa
[quote:b4b791f95a="kissa 8D"]Honka
![]()
Sama. En tiedä kumpi on ihanaisempaa, cup-voitto vaiko Hongan paskominen housuihin sekä liigassa että cupissa [/quote:b4b791f95a]
Siis sinun cup-voittosi? Klubin miehiä? Ei ois tolta Inter-kiimailulta uskonut.
"A repo man's always intense"
[quote:fb40a67466="leposi"]Katoin duunissa cupin finaalin ekan puoliajan. Olipa paskaa peliä.
[/quote:fb40a67466]
Tokalla jaksolla lähti hommat nousuun ja "lisäottelu" oli huippu viihdettä. Ylärimat tärisi ja niin virheitä kuin huippusommitelmia nähtiin. Raitista ilmaa sai myös koko rahan edestä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Muurinen varmasti myhäilee hymyillen ja pensseleitään hyväillen kun johdatti joukkueen JÄLLEEN kerran Eurokentille. On se kone!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei helvata.
Tuo ilme vielä
Häh, onko feikki vai eikö pensseli ole enää pensseli?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mursu eiq mikä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jotenki tekee Antista entistä suloisemman. Ei tuommoiselle miehelle voi huutaa rivoja
Mä jotenkin edelleen näen nenän alla kasvustoa. Tatuoitu tajuntaan
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olen vieläkin poissa tolaltani, kun Mursulla ei ole enää viiksiä.
viikset takaisin
viikset takaisin
smaa
[quote:63e626351a="psykokarkki"]viikset takaisin
smaa [/quote:63e626351a]sama
bzort glorf bööth
[quote:17ef3c96e6="tapna"][quote:17ef3c96e6="psykokarkki"]viikset takaisin
smaa [/quote:17ef3c96e6]sama
[/quote:17ef3c96e6]
Luultavasti kasvavat vielä takaisin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
La-aamuna tuli muuten Nelosen urheiluaamussa tunnin keskustelu Veikkausliigan tilanteesta. Paikalla mm. Jan Walden ja Stefan Håkans. Katsoko joku muu? Hyvää asiaa oli "tapetilla".
"A repo man's always intense"
Nostetaanpa ylös. Muistaakseni parasta antia ensimmäisten sivujen töpsipojujen kiima. Ja kuinkas sitten kävikään. Saa nostaa myös parilta seuraavalta kaudelta. Ottakaa Uotin rahahuorat vähän kakkaa suuhun
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.