You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Käyttäisitkin sitä laukausta joskus. Parilla ekalla treenikerralla sua/sulta vietiin välillä aika pahasti laidassa, mutta oot oppinut "pitämään puolesi". Vaikka pusi oletkin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:e386ae57ce="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.[/quote:e386ae57ce]
Varikset komentavat
[quote:8e50fd8e75="hrmunoita"][quote:8e50fd8e75="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.[/quote:8e50fd8e75]
[/quote:8e50fd8e75]Ei sitä tarvi ainakaan rotsipelejä varten, sen kun hakee vaan pallon omalta pulustusalueelta esukin paskan avauksen jälkeen (paitsi jos karvaa pallon pois jo aikasemmin), juoksee oikelta läpi hassuttaen samalla esukin ja pari muuta ja tekee maalin. Ja sama toistuu
On kyllä paska maila rannareihin toi uus. Ihan liian löysä varsi ja lapa. Tai sit mulle on vaan tullu jostain voimaa.
[quote:7c934e6385="kraakku"][quote:7c934e6385="hrmunoita"][quote:7c934e6385="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.[/quote:7c934e6385]
[/quote:7c934e6385]Ei sitä tarvi ainakaan rotsipelejä varten, sen kun hakee vaan pallon omalta pulustusalueelta esukin paskan avauksen jälkeen (paitsi jos karvaa pallon pois jo aikasemmin), juoksee obi-wanin kyynärpäähän. Ja sama toistuu
On kyllä paska maila rannareihin toi uus. Ihan liian löysä varsi ja lapa. Tai sit mulle on vaan tullu jostain voimaa.[/quote:7c934e6385]
Korjasin tekstisi
ei noin
[quote:41ec94de48="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Käyttäisitkin sitä laukausta joskus. Parilla ekalla treenikerralla sua/sulta vietiin välillä aika pahasti laidassa, mutta oot oppinut "pitämään puolesi". Vaikka pusi oletkin [/quote:41ec94de48]Pitäis kyllä vähän enemmän tohtia tehdä omia ratkaisuja, ku oon kuitenkin aina tykänny pitää palloa paljon ja laukoa välillä vähän huonommistakin paikoista. Ei vaan oo vielä kehdannu alkaa tuolla kikkailla.
[quote:8e4aa22427="turston"][quote:8e4aa22427="kraakku"][quote:8e4aa22427="hrmunoita"][quote:8e4aa22427="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.[/quote:8e4aa22427]
[/quote:8e4aa22427]Ei sitä tarvi ainakaan rotsipelejä varten, sen kun hakee vaan pallon omalta pulustusalueelta esukin paskan avauksen jälkeen (paitsi jos karvaa pallon pois jo aikasemmin), juoksee obi-wanin kyynärpäähän. Ja sama toistuu
On kyllä paska maila rannareihin toi uus. Ihan liian löysä varsi ja lapa. Tai sit mulle on vaan tullu jostain voimaa.[/quote:8e4aa22427]
Korjasin tekstisi[/quote:8e4aa22427]
Voidaanko sopia jo joukkueet? Obi-wan pelatkoon vastapuolella :twisted:
[quote:960391782b="obi-wan"][quote:960391782b="turston"][quote:960391782b="kraakku"][quote:960391782b="hrmunoita"][quote:960391782b="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.[/quote:960391782b]
[/quote:960391782b]Ei sitä tarvi ainakaan rotsipelejä varten, sen kun hakee vaan pallon omalta pulustusalueelta esukin paskan avauksen jälkeen (paitsi jos karvaa pallon pois jo aikasemmin), juoksee obi-wanin kyynärpäähän. Ja sama toistuu
On kyllä paska maila rannareihin toi uus. Ihan liian löysä varsi ja lapa. Tai sit mulle on vaan tullu jostain voimaa.[/quote:960391782b]
Korjasin tekstisi[/quote:960391782b]
Voidaanko sopia jo joukkueet? Obi-wan pelatkoon vastapuolella :twisted:[/quote:960391782b]Esukin kans vois koittaa ekaa kertaa samassa joukkueessa... Toisaalta esukin hassuttaminenhan tekee näistä peleistä hauskan.
[quote:9beec713a9="turston"][quote:9beec713a9="obi-wan"][quote:9beec713a9="turston"][quote:9beec713a9="kraakku"][quote:9beec713a9="hrmunoita"][quote:9beec713a9="turston"]Vois taas lähteä koulun vuorolle kattoon oisko porukkaa. Jos ei ni voi ainakin treenata laukausta.
Muista kans juosta sitä oikeaa laitaa edestakaisin.[/quote:9beec713a9]
[/quote:9beec713a9]Ei sitä tarvi ainakaan rotsipelejä varten, sen kun hakee vaan pallon omalta pulustusalueelta esukin paskan avauksen jälkeen (paitsi jos karvaa pallon pois jo aikasemmin), juoksee obi-wanin kyynärpäähän. Ja sama toistuu
On kyllä paska maila rannareihin toi uus. Ihan liian löysä varsi ja lapa. Tai sit mulle on vaan tullu jostain voimaa.[/quote:9beec713a9]
Korjasin tekstisi[/quote:9beec713a9]
Voidaanko sopia jo joukkueet? Obi-wan pelatkoon vastapuolella :twisted:[/quote:9beec713a9]Esukin kans vois koittaa ekaa kertaa samassa joukkueessa... Toisaalta esukin hassuttaminenhan tekee näistä peleistä hauskan.[/quote:9beec713a9]
esukin hassuttelu on kuin voitto paraolympialaisissa jne...
ei noin
ei vittu en kyl pelaa sun puolella, pallo ei irtoa lavasta ja sit tää hinaa sitä laitaansa pitkin
katotaa sit ku turska laitetaa pakiks ja esukki targetiks ja mennää painimaan palloa kulmasta. meikän pelipaikkahan ei oo alin pelaaja vaan se jolle avataan ja joka voittaa kulmaväännön ja rakentaa joukkueelle sitä kautta maalipaikkoja. mut meidän peleissä on ollu vähe pakko pelata myös pakissa ku muut pelurit ovat olleet hapoilla jo vartin jälkeen
Varikset komentavat
ei vittu en kyl pelaa sun puolella, pallo ei irtoa lavasta ja sit tää hinaa sitä laitaansa pitkin ja tekee kaikki maalit
katotaa sit ku turska laitetaa pakiks ja esukki targetiks ja mennää painimaan palloa kulmasta. meikän pelipaikkahan ei oo alin pelaaja vaan se jolle avataan ja joka voittaa kulmaväännön ja rakentaa joukkueelle sitä kautta maalipaikkoja. mut meidän peleissä on ollu vähe pakko pelata myös pakissa ku muut pelurit ovat olleet hapoilla jo vartin jälkeen
Pakkina oon muuten paska mutta kyllä mä sua vastaan kulmaväännöt voitan.
[quote:7ce2eb4eb0="kraakku"]ei vittu en kyl pelaa sun puolella, pallo ei irtoa lavasta ja sit tää hinaa sitä laitaansa pitkin ja tekee kaikki maalit
[/quote:7ce2eb4eb0]
Ei kyllä meillä turska on ne maalivahdit
ei noin
Esukki tehnyt maalin 4-4 loppuneessa matsissa.
Eilen tosiaan kaksi matsia, kummatkin päättyivät 4-4 ja molemmissa tuli maali tehtyä. Eka matsi oli Spiral-liigaa ja pupellettiin heikkoa vastustajaa vastaan aika rankasti. Laukaukset olivat varmaan 20-5, mutta niin vaan pisteet tasattiin. Itse en laukonut kertaakaan, maalikin tuli kun yritin vielä syöttää maalin edessa vapaana olleelle. Ei sitten ottanut palloa vastaan ja se lirui alakulmaan. Jo toinen maali jonka oon tehny syöttämällä
Divarimatsissa olikin sitten vastassa Nokian kristilliset (:rolleyes:) palloilijat II
8 sekuntia ja pallo oli meidän maalissa
Vastustajan pelaaja epäonnistui laukauksessaan/haltuunotossa kovaan syöttöön ja pallo lähtikin ylöspäin laskeutuakseen hölmistyneen maalivahtimme ulottumattomissa maaliin
Värkkäsin tasoitusmaalin jossain viiden minuutin kohdilla. Pallonriisto, nousu ja vastustamaton laukaus juoksusta yläkulmaan. Mekin saatiin yksi lahjamaalin kun veskari avasi suoraan sentterin lapaan -> syöttö sivuun ja tyhjiin. Johdettiin kolmanteen erään mennessä 3-4 mutta vastustaja tekaisi lopussa tasoituksen aika onnekkaalla flipperipallolla
Varikset komentavat
Tämä viimeaikainen oma paskuus alkaa olla jo turhauttavaa. Itseluottamus/kusipäisyys, missä pelaa? Jossain vaiheessa alko peli jo kulkea mutta nyt on palattu lähtöpisteeseen. Syytän uutta mailaa eiq.
Tämä viimeaikainen oma paskuus alkaa olla jo turhauttavaa. Itseluottamus/kusipäisyys, missä pelaa? Jossain vaiheessa alko peli jo kulkea mutta nyt on palattu lähtöpisteeseen. Syytän uutta mailaa eiq.
Varikset komentavat
[quote:d693496b5c="turston"]Tämä viimeaikainen oma paskuus alkaa olla jo turhauttavaa. Itseluottamus/kusipäisyys, missä pelaa? Jossain vaiheessa alko peli jo kulkea mutta nyt on palattu lähtöpisteeseen. Syytän uutta mailaa eiq.
[/quote:d693496b5c]Toki selvää on, että sua hassutan sitten rotsisäbässä oikeen kunnolla
Oli turnaus. Voitettiin molemmat matsit (tätä ei käynyt viime kaudella kertaakaan), tehtiin 15 maalia - mun saldo HURJA 0+1. Sain tokassa matsissa rankkarin (yksin läpi ja pakki löi takaa sikamaisesti mailaan), mutta menin ihan jäihin ja yritys oli onneton. Kauden saldo kuudesta matsista kai 5+1, jossa mukana yksi hattutemppu. Ei täst tu mitää.
Eka vastus oli jotain ihme pseudolätkähemmoklanipäitä. Vittu mitä urpoja. Yrittivät hitauttaan pelata kovaa ja muuta kakaa. Sain pitkästä aikaa kuulla, että pitäis parturiin mennä. Joopa. Ja että me pelattiin sikaa. Joopajoo. Toinen vastus sitten sellaista Esa-kokoluokkaa olevia, eli elopaino siellä satasen karskimmalla puolella.
Tällä kaudella jo kaksi jäähyä kasassa! Enemmän kuin kolmella edellisellä kaudella yhteensä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Iän myötä seuraa sikamaiset otteet
oliks noi matsit jotai puulaakihöntsiä?
puol kasilta ois yks divarimatsi, taitaa tulla turpiin
saapa nähä millaista on oma peli, ollu melkoinen karapula tänään.
Varikset komentavat
Vitosdivarimatsia.
no turpiinhan sieltä tuli. oltiin ihan vitun huonoja. vastustaja pelas kyl ihan älyttömän fyysistä peliä.
"ja pelin alku ihan vitun tiukkaa, viimeks soi heti omissa, nyt ei PÄÄSTETÄ niitä palloon!!"
5 sek ja siellähän se
loppulukemat 6-2. alussa ei saatu mitään aikaan, tokassa ja kolmannessa painostettiin ees vähän alusta mutta vastustaja pääs rankaisemaan vastahyökkäyksistä. vittu meil on varmaan maailman huonoin porrastus
tein kummatkin meidän maalit, eka yläkulmaan suojauksesta ja toisen pääsin sutimaan vapaasti maalin edestä. kolmas ei ollu kaukana mutta sudin ohitte pallosta
en ollu ees kertaakaan kentällä ku omiin ropis, mutta oltiin kyl niin huonoja ettei kehannu ees tuulettaa noita maaleja.
Varikset komentavat
Ois tänää duunisarjan eka matsi. Just näköjään tuli tarvittava kuudes ilmottautuja joten ilman vaihtomiehiä mennään.
Hei puukorujäbät - ei onnaa toi 15 päivä mulle, mutta oisko jotain muuta aikaa tiedossa?
Kyllä meinaan säbä eli säbsy eli säbykkä kiinnostaa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:dcc838d13e="Joe Caligula"]Hei puukorujäbät - ei onnaa toi 15 päivä mulle, mutta oisko jotain muuta aikaa tiedossa?
Kyllä meinaan säbä eli säbsy eli säbykkä kiinnostaa..[/quote:dcc838d13e]
Nää rotsisählyt on tällaisia kerta syksyyn kerta kevääseen juttuja.
[quote:327c62c388="noiseidea"][quote:327c62c388="Joe Caligula"]Hei puukorujäbät - ei onnaa toi 15 päivä mulle, mutta oisko jotain muuta aikaa tiedossa?
Kyllä meinaan säbä eli säbsy eli säbykkä kiinnostaa..[/quote:327c62c388]
Nää rotsisählyt on tällaisia kerta syksyyn kerta kevääseen juttuja.[/quote:327c62c388]
No voi pylly. Kevääseen sitten. Onks jotain yleshöntsiä tiedossa?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.