You are not logged in.
[quote:ce6d2367f4="lintumies"][quote:ce6d2367f4="stratum"][quote:ce6d2367f4="lintumies"]Pellumair - Summer Storm
Kyllähän tämä Rumban hehkuttama "akustinen kenkiintuijottelu" alkaa upota hyvinkin, kun jaksaa tarpeeksi kuunnella.[/quote:ce6d2367f4]
Mjaa, pitäisiköhän yrittää vielä... Varsin keskinkertaiseksi tuomitsin kyllä kohtuullisen monen kuuntelun jälkeen. Ei ehkä minun teekuppini kumminkaan.[/quote:ce6d2367f4]
En tiedä, kyllä vakuuttuminen tosiaan ottaa aikansa. En ehkä itsekään olisi nettikuuntelussa jaksanut perehtyä riittävästi, mutta kun levy kerran löytyi käytettynä aika edullisesti, niin pitihän se ostaa ja pitihän sitä sitten kuunnella. Nyt 6-7 kuuntelun jälkeen vaikuttaa jo hyviltä melkein kaikki piisit, mitä nyt loppupuolella vähän hiipuu. Mutta kai sen periaatteessa kuulee heti, tuleeko niihin tunnelmiin viehättymään vai ei.
The American Analog Set - Know by Heart[/quote:ce6d2367f4]
Tunnelma sinänsä viehätti. Biisit vaan ei. spåm
En edelleenkään kuuntele mitään.
NRBQ - Who Put the Garlic in the Glue?
Tää on kyllä aika hemmetin hyvä levy!!!
Cat Power - Moon Pix
Damien Rice - O
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Damien Rice - O
perkele tuon horon takia tää maa on täynnä vastaavia paskoja singersongwritereita. irkkujen emoo, ja hyi helvettennnnnnnnnnn........david kitt kanssa piruna paikalla. kuolkaatten.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:616531f0a1="hrmunoita"]Damien Rice - O
perkele tuon horon takia tää maa on täynnä vastaavia paskoja singersongwritereita. irkkujen emoo, ja hyi helvettennnnnnnnnnn........david kitt kanssa piruna paikalla. kuolkaatten.[/quote:616531f0a1]
Mut David Kittillä on oikeesti muutamia tosi kivoja kappaleita.
Mä kuuntelen
Kukka - Collected Works
Beat Happening - Dreamy
Deerhoof - Apple O'
Joose Keskitalo - Ikaros laskee mäkeä
Sigur Ros - Takk
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
new order - shellshock
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ramones - s/t
<@DBGene> senkin karkki
The Positions - Bliss!
Brideshead - In And Out Love
Parasta!
Mutta tämä on vielä parempaa!
Johnny Cash - American III: Solitary Man
Osa biiseistä (mm. Solitary Man, One) on kyllä täydellistä parhautta! Tykkään Cashin äänestä todella paljon.
<@DBGene> senkin karkki
DRESSY BESSYY!
Mut David Kittillä on oikeesti muutamia tosi kivoja kappaleita.
Jpp. Itse asiassa ainakin koko The Big Romance levy on tosi kiva. Leppoisia biisejä höystettynä mukavalla syntsäsurinalla. Muita tuotoksia en ole kyllä mieheltä kuullut, enkä huvilassakaan häntä ollut kuulemassa.
Eskobar - A Thousand Last Chances
Genevan sukuista nynnymusaa ruottinmaalta.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
My Bloody Valentine - Isn't Anything
Levy vaihtuu ihan juuri kohta sujuvasti Lushin Spookyyn.
Amelia Fletcher - Can You Keep a Secret?