You are not logged in.
Pistetään tästäkin aiheesta polli!
EDIT: ihan vaan mielenkiinnosta siis haluan tietää, paljon esim. psychocandyn tapaiset levynkerälijät suurinpiirtein levyjä omistavat. Muistelin joskus kuulleeni että BB King omistaisi noin 20 000 levyä. Meneekö tuo määrä kellään rikki?
Itse omistan tällä hetkellä noin 700 äänitettä jos lasketaan myös cd- ja 7"-singlet
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
en mä tiedä onko niitä alle vai yli 5000... vähän sama ku jossain gallupeissa kysytään aina et onko perheen tulot vuodessa yli vai alle 50000... mistäs tollaset tietää...
nimim. luin kyllä matikkaa yliopistolla mut jäi vähän kesken...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tää tuli jo paljastettua toisessa topicissa eli 482. Singlet mukana tietysti.
Vinyyliä noista on joku ~50. Kasetteja taitaa olla viisi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jotain 280, eli mahdottoman vähän.
Tosin, koska kuulun ilmeisesti ss:n jugend -osastoon, niin minulla on vielä vuosia aikaa ottaa kiinni teitä.
Tuon aikaisemmin mainitsemani 475. Sinkut tietty mukana. Vinyylejä eri muodoissaan laskujeni mukaan 76.
Tässä vielä kokoelma listattuna, jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Tilastonikkarointi on parasta!
[quote:f3a591ae76="upsetter"]Arvioisin, että osun haarukkaan 1500-2000, ja siinä on helvetisti liian monta levyä! Kuinkahan monella sitä ihan oikeesti pärjäisi...?
Ja samaan aikaan ostoxxxia-topicissa tapahtuu taas... [/quote:f3a591ae76]
Itselläni ei vielä tunetta, että hirveästi turhia levyjä olisi hyllyssä, onneksi. Mutta tietysi omistankin n. 4 kertaa vähemmän levyjä. Tuollaisessa määrässä varmaan tulee jo ongelmaksi, että hyviäkin levyjä jää vuosiksi kuuntelematta, vaikka haluaisi. Vai olenko oikeassa?
En pidä työnteosta, en osaa käsitellä rahaa, en koskaan oppinut arvostamaan cd-levyä formaattina - täten levykokoelmani on naurettavan suppea.
Varetettuna taitaa ollakin sitten jotain upsetterin lukemia lähentelevä määrä albumeita.
Piratismi <3
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tämän hetkinen tarkka lukema on 677, niistä sekä sinkkuja että albumeja onkin näköjään tasan samat 283.
Vinyylejä yht. 190.
Lisää silti koko ajan halajaaja hankkii, sehän on selvä.
Levyni, koska näyttää olevan tässä topikissa trendinä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:dfb650fdd9="stratum"]
Itselläni ei vielä tunetta, että hirveästi turhia levyjä olisi hyllyssä, onneksi. Mutta tietysi omistankin n. 4 kertaa vähemmän levyjä. Tuollaisessa määrässä varmaan tulee jo ongelmaksi, että hyviäkin levyjä jää vuosiksi kuuntelematta, vaikka haluaisi. Vai olenko oikeassa?[/quote:dfb650fdd9]
No kyllä mullakin jää aika usein joku todella hyväkin levy aivan liian vähelle kuuntelulle kun se hautautuu johonkin levyhyllyyn... Tietysti asiaa auttaisi jos hankkisin asiallisen levyhyllyn kaikille levyille, enkä säilyttäisi osaa kasoissa kirjahyllyssä.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:c8a103bea4="stratum"]
Tilastonikkarointi on parasta![/quote:c8a103bea4]
Niin on kyllä
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:9d41c23f3b="Alxity"][quote:9d41c23f3b="stratum"]
Itselläni ei vielä tunetta, että hirveästi turhia levyjä olisi hyllyssä, onneksi. Mutta tietysi omistankin n. 4 kertaa vähemmän levyjä. Tuollaisessa määrässä varmaan tulee jo ongelmaksi, että hyviäkin levyjä jää vuosiksi kuuntelematta, vaikka haluaisi. Vai olenko oikeassa?[/quote:9d41c23f3b]
No kyllä mullakin jää aika usein joku todella hyväkin levy aivan liian vähelle kuuntelulle kun se hautautuu johonkin levyhyllyyn... Tietysti asiaa auttaisi jos hankkisin asiallisen levyhyllyn kaikille levyille, enkä säilyttäisi osaa kasoissa kirjahyllyssä.[/quote:9d41c23f3b]
Niinno onhan tuo oikeastaan itselläkin jo ongelma, vaikka levyjä ei niin paljoa olekaan ja ne ovat siististi hyllyssä aakkosjärjestyksessä.
Det Glider In-single Jutilan aidolla nimikirjoituksella tulee ainakin aina silloin kuunneltua kun minä olen käymässä
<@DBGene> senkin karkki
rymin mukaan ois 808, mutta siinä ilmeisesti jotain ei-levyjäkin mukana (esim. dvd:t sun muut). vinyyleitä noista näköjään reilu 60. Tänä keväänä taitaa tulla kymmenen vuotta täyteen "keräilijänä", joten tahti ollut ihan mukava. Ottaen huomioon vielä sen, että tulot ovat olemattomat.. jos tää nyt siis joku kisa on tai jotain..
ei kyl mitään hajua...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Det Glider In-single Jutilan aidolla nimikirjoituksella tulee ainakin aina silloin kuunneltua kun minä olen käymässä
No jos nimmareilla aletaan pullistelemaan, niin täältä pesee:
-Ronnie James Dion nimmari Holy Diver-lp:n kannessa.
-Johnnyn ja Dee Deen nimmarit Ramonesin Rocket To Russia-lp:n kannessa.
-Koko Boomtown Ratsin nimmarit A Tonic For The Troops-lp:n kannessa.
-Remun, Cissen ja Albertin nimmarit Hurriganesin 10/80-lp:n kannessa.
-Remun nimmari No Panic-lp:n kannessa.
-Eric Burdonin nimmari miehen Survivor-lp:n kannessa.
-Leonard Cohenin nimmari I'm Your Fan-cd:n kannessa.
Vakuuttava lista kieltämättä
<@DBGene> senkin karkki
En jaksa alkaa tarkkaan laskemaan mutta vähän päälle tuhat vinyyliä ja joitain satoja CD:itä löytyy.
suunnilleen 700 cd:tä ja 250 vinyyliä
Rateyourmusic sanoo 1599, josta vinyyliä vajaa neljännes.
Paskintahan tässä on se, että opintolaina pitää kuulemma joskus maksaa takaisin
edit: ja koska kaikkia kiinnostaa, lista pelaa tuolla -> klik
This must be what jail / I will scratch
No jos nimmareilla aletaan pullistelemaan, niin täältä pesee:
classix nouveauxin la verité nimmareilla, samoin ex-girlin eka.
joku nikkari vois laskee mun levyt, tosin pitäis merkata mitkä on cdr-kopsuja ja mitkä virallisia cdr-julkaisuja. kasetteja en oo tilastoinut, pitäis varmaan joskus...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
2000-5000. Onneksi erittäin lähellä haarukan alarajaa, mutta silti. Muutamana viime vuonna vuosittainen lisäys on ollut 300 yksikön luokkaa, mutta tänä vuonna päätin että nyt pitää kerta kaikkiaan tulla stoppi. Ihan hyvin olenkin onnistunut hillitsemään. Itse asiassa hyllystä on tänä vuonna poistunut huomattavasti enemmän levyjä kuin sinne on tullut. Vuosien varrella olen myynyt pois varmaan lähemmäs 500 levyä, eikä kovin montaa niistä ole tullut ikävä.
Voisi kasata levyt tuonne RYM:iin kun sinnekin menin tunnuksen luomaan.
Toisi vähän kontrastia kaikkiin miljoonan levyn listoihin.
n. 400.
selitykset: olen teitä kaikkia muutaman vuoden nuorempi ja täytyy muistaa ettei se määrä vaan laatu!
EDIT: ja täällä tämä lista: http://muusikoiden.net/levylista/lista. … 0&letter=*
owned
Älä päästä painiks sitä
Luokkaa 1800-2000. En oo ihan varma ja en tiedä mitkä kaikki haluan laskea mukaan.
Ikivanha ja kokonaan vinyylejä ja spessuja sisältämätön lista tuolla -> http://www.ifsociety.com/tommi/
Tero saatana, s'olet gay!