You are not logged in.
mörj
aika pitkälti kaikki klassikot listailtu täällä jo.
mutta tätä ei kai ainakaan vielä mainittu:
THE YOUNG ONES (älypäät) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ihana sarja. comic strip-väkeä tekemässä.
6feetunderin fanitusta en ole ikinä ymmärtänyt. niin ja
kiitos tommi heartmix-muistutuksesta, muistoja tulvii mieleen
itse tv:n rakastajana katson periaatteessa mitä vaan ja aina kun mahdollista.
etenkin tuo reality-genre on mieleinen. tähän saakka käsittämättömin
tapaus tällä saralla on ollut PARATIISIHOTELLI. täysin sairasta, hahmot olivat sekopäisimpiä mitä on tositv:ssä vastaan tullut. hurja määrä puhdasta vihaa. ja viimesten jaksojen aikana juonikin laitettiin lopullisesti läsklksi, jännien käänteiden (twists!!) tavoittelussamentiin överiksi sen verran pahasti ettei kukaan enää tajunnut mitään.
niin ja hei sitten kun aikanaan (ja kai vieläkin) sunnuntai-iltasin näytettiin mtv-kolmosella kaikkee bulkkisoossia mitä oli jouduttu hankkimaan isompien hittien kylkiäisenä, niin tulipa sillä paikalla sitten hetken aikaa ACAPULCO HEAT, erikoistiimi joka acapulcossa operoi. ryhmän johtajana Catherine Oxenberg, joka lähinnä Dynastian myöhemmissä jaksoissa nousi "maineeseen". Parhaus-statuksen tälle sarjalle kristallisoi kuitenkin FABIO FITNESS,
jonka omistaman hotellin ympärillä tapahtumat usein pyörivät. ja sitten herra fabio kävi joka jaksossa pyörähtämässä ja töksäyttämässä jotain mahtipontista hoonolla englannillaan. erikoista tässä sarjassa on myös se, että tuonhetkinen mtv:n ohjelmapäällikkö lehtihaastattelussa manaili näitä
pakettikauppoja, ja tokaisi että "kyllä välillä tulee sitten näitä tapauksia, joiden näyttäminen hävettää, kuten esim tämä ACAPULCO HEAT".
baywatch nights
quantum leap oli muistaakseni aika legendaarinen kans.
myös melrose placen loppuajat on aivan klassikkotv:tä.
kivatsulle.tv, HOT HIT
arttu
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:9f197d6e26="Larg"][quote:9f197d6e26="börjeslandet"]2. Buffy the Vampire Slayer
Tämä on vitusti parempi kuin kukaan teistä edes kehtaisi myöntää.[/quote:9f197d6e26]
Buffy on oikeasti todella mahtava sarja, minunkin listallani siellä ihan kärjen tuntumassa. Erityisesti hahmojen kehitys sarjan mittaan hakee vertaistaan. Onhan sarjassa aika paljon kökköjä hetkiä, mutta kokonaisuus vain on niin timanttinen. The Body on yksi televisiohistorian hienoimmista jaksoista.[/quote:9f197d6e26]
Juuri näin! Buffyssa on onnistuttu käyttämään tv:n hyviä puolia verrattuna esim. elokuvaan. Sarjan seitsemän kautta on ihan alusta lähtien suunniteltu kuvastamaan kasvun eri vaiheita. Ehkä loppupuolella ns. grand plan alkoi vähän karata Whedonin käsistä, mutta esim. neloskauden vikaa jaksoa katsellessa ei voi kuin ihailla miten pitkälle nää hahmot on mietitty. The Body on taidetta.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:ae2774bdc0="helicon"]eipä mitään lisättävää, paitsi
HEARTMIX
milloin tämä suomen reality-pioneeriohjelma on saatavissa dvd:nä?
satu lappi [/quote:ae2774bdc0]
olis satu lappi tossa? muistan kyllä että oli aika "asiallinen" ohjelma... mut olikse gonzo-tv jossa oli kans satu lappi, mulla taitaa olla joku osa videolla...
kuka muistaa vielä kiimaiset poliisit?
ja jos näitä artsyn mainitsemia kummallisuuksia, tossa helmikuussa sairaslomallani kattelin päivällä jotain ihme ohjelmaa missä jotkut entiset selkkari yms. reality-"tähdet" teki jotain elokuvaa tms ja asu yhdessä, lähinnä pääosassa oli selkkareiden legendaarinen rehti-jon eli johnny fairplay... hieno sarja!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
uppooko St Tropez?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
uppooko St Tropez?
Mä olin joskus koukussa tuohon.
[quote:ae1d4ff238="shanks"]Tärkeemmät itelle ollu ehkä Twin Peaks ja X-Files, jonka uusintoja katellessa tulee myös samalla alitajunnassa lapsuus ja teini-ikä mieleen.
Sama.[/quote:ae1d4ff238]
Eri.
morks
hei pliis onko "selkkarit" nyt sitten siis "selviytyjät". yök
kattelin tota samaa juttua ja oli kyllä häkellyttävää kun jon fairplay kostoksi kävi vääntämässä tortun erään naikkosen sänkyyn, kun tämä vieläpä nukkui kyseisessä sängyssä!!
niin, kyllä satu lappi oli juurikin gonzo-teeveessä. en tiä tarkottiko helicon siis yhdistää näitä kahta merkkipaalua vai oliko kysesssä erilliset propsit.
meni muuten heartmix-kiitokset väärään osotteeseen kun forsston ja heliconin avatarit on niin saman näköset..
sunnuntai-iltaisin tuli myös pitkään toi silkkiä ja luoteja, joka meni jossain vaiheessa aika oudoks. sitten oli toi nelosen "saari"-projekti. ja uudemmista jutuista VIP-seikkailu oli aika kova. ja pelimiesten pelimies!
myös ylellä oli tampereellavarhainen big brother-tyyppinen yritelmä muistaakseni..? muistaaks kukaan?
villi pohjola on tosiaan nykyään katsottuna ihan sietämätöntä ja kuvottavaa soossia.
ankeimpia mutta legendaarisia myös "equalizer" (stewart copelandin huikea tunnari tosin auttaa) ja "kovaa peliä bostonissa". muistan vaan molemmista että olivat jotenkin ihan todella harmaita ja ankeita.
eiks taistelupareja oo julkastu deeveedeenä hiljattain?
o-ou, vaarallisella polulla näköjään, kaikki pulppuaa esiin. tv on aina ollut niin oleellinen ja elimellinen osa elämääni. määrityn näiden ohjelmien kautta!!
vaan vielä yksi pitää mainita. joka ei siis ole roskaa vaan todellinen klassikko: MOUKARIMIES
täältä tähän, arttu
let me fall out of the window
with confetti in my hair
villi pohjola on tosiaan nykyään katsottuna ihan sietämätöntä ja kuvottavaa soossia.
Ton oon kans huomannut. En tajuu mikä siinä sillo joskus veti niin paljon. Sama on käynyt Rooman sheriffin kanssa.
mites anna nicole show? aika klassikko ja paljon parempi ku joku osbournes.
ja oikeesti hyvistä sarjoista kyllä täältäkin ääni father tedille, se oli mainio.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
olis satu lappi tossa? muistan kyllä että oli aika "asiallinen" ohjelma... mut olikse gonzo-tv jossa oli kans satu lappi, mulla taitaa olla joku osa videolla...
voi olla että oli just gonzossa... tosiaan aika hatarat muistikuvat noista, samaa tuubaahaan ne oli. uusintajulkaisulle olisi siis tarvetta!
[quote:36f2eb8ec1="artsy"]THE YOUNG ONES (älypäät) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ihana sarja. comic strip-väkeä tekemässä.
[/quote:36f2eb8ec1]
Pannaan kompaten. Rik Mayall on nero. Bottomkin on ihan hyvä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ooh, täällähän on mainittu pari sarjaa joita en uskonut kenenkään muun muistavan! Lapsena ehdoton lempparini (Peukaloisen retkien lisäksi) oli Jaki ja Nuka. Olen joskus yrittänyt googletella sitä, mutten löytänyt silloin mitään...
Ja My so-called life oli kans parhuutta! Se tais tulla joskus kun olin n. 12-vuotias, ja mulla oli samanlaiset hiukset kuin Claire Danesilla siinä. Uusintakierroksella otin kaikki jaksot nauhalle, harmittaa kun osa on mennyt hukkaan.
Viime kesänä kun St Tropez taisi viimeksi pyöriä niin katsoin melkein joka päivä.
[quote:796866ffe7="artsy"]
etenkin tuo reality-genre on mieleinen. tähän saakka käsittämättömin
tapaus tällä saralla on ollut PARATIISIHOTELLI. täysin sairasta, hahmot olivat sekopäisimpiä mitä on tositv:ssä vastaan tullut. hurja määrä puhdasta vihaa. ja viimesten jaksojen aikana juonikin laitettiin lopullisesti läsklksi, jännien käänteiden (twists!!) tavoittelussamentiin överiksi sen verran pahasti ettei kukaan enää tajunnut mitään.
[/quote:796866ffe7]
Oli kyllä vitun sairas meno. Ihmiset täysiä idiootteja. Tunnustan katsoneeni, eli lukeudun edellä mainittuihin.
"A repo man's always intense"
Dennis Potterin sarjat unohtui tietenkin
Ei oo kyllä ikinä mikään Star Trek kiinnostanut.
Sama on käynyt Rooman sheriffin kanssa.
Kaikkiin sammaa.
Ja tietenkin Hardwickin legendaariset klassikot: Tankki täyteen ja Reinikainen, jotka jaksaa naurattaa edelleen vaikka ne on nähty sataan kertaan.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Katsoin tänään pari jaksoa Olipa kerran elämää dvd:ltä! Oli yhtä hyvä sarja kuin muistinkin, ja musiikitkin parhutta. Ostan tuon boksin kyllä heti kunhan se telkkari ja dvd-soitin jne. irtoaa.
Tuo oli kyllä yksi parhaimpia piirrettyjä, mitä tuli katsottua. Kohtuullisen oikeinkin nuo kaikki asiat siinä ovat mitä nyt hieman yksinkertaistettuna. Virusten naurulle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En koskaan tykännyt noista Olipa kerran... -piirretyistä.
This must be what jail / I will scratch
Belaboris?
lol mulla on vaan sen soundträkki-levy...
spåm!
Jos ns. tositelkusta puhutaan, niin yksi on sekä ylitse että alitse muiden: CHEATERS!
[quote:a911eed851="Laatu"]'Olipa kerran löytyretket' unohtui.
En muista nähneeni. [/quote:a911eed851]
Saattoi kulkea myös nimellä Olipa kerran Amerikka
Soiko nyt kellot?
edit: jpp, tuollahan nimellä se kulki. Oli siinä sivujuonina vähän kaikenlaisia löytöretkiä kuitenkin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Twin Peaks, Millennium, X-Files, Madventures ja Fast show ne parhaat taitaa olla.
>:{/
The Outer Limits eli Äärirajoilla oli must.